User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: afr degerleri hakkında

  1. #20

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    videoyu paylasmamın nedenı duman atması net olark bellı degıl ama sanırım bıraz bellı https://www.youtube.com/watch?v=Y_sDkRHJadY

  2. #21
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muratakdag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam ilk basta arabanın sadece ust sılındır kapagında emme ve eksoz çıkışlarında genısletme işlemi yaptık,turbomuzuda bı kaç denemeden sonra en uygun ford transıt 2,5 dızel turbosunda karar verdik ve araba wideband olmadıgı ıçın 4 kez conta patlattım ve daha sonra standart orjınal pistonların kenarlarında 0,5mm kalacak sekılde tornada aldırdım.
    sıkıstırmayı 95 psi ye dusurduk ve conta patlatma ısını bır nebze çözdugumuzu dusunduk ardındanda wideband gostergesı taktık bu konuda standart beyın ıle yapılmıs ankarada bır arkadastan 06 lk 723 sahıbı olan ozkan arkadastan bı kaç bılgı aldık bu bılgıler dogrultusunda 3,5 benzın basıncı ıle çalısan arabamız wideband ta dıp gazlarda 17,5 lara kadar cıkınca basıncı 4,3 getırdık wideband takı gosterge dıp gazlarda 11 de kalıyor ama bu kezde sıyah duman atmaya basladı.
    hocam siz hala yanlış yolda ilerlemeye devam ediyorsunuz ısrarla.
    bu işin kuralları var ve onlara uymazsan alırsın eline
    kurallarda = para demektir onuda belirteyim.

    turbo ile hava basmaya başlarsan motora,benzinide aynı oranda arttırman lazım
    siz şimdi benzini arttırıyorsunuz ama turbo basmadan hala benzin çok gidiyor kara düzen.
    Size ya komple beyin lazım, ya pigyback bir ara beyin lazım yada 5. enjektör ve kontrollerı lazım..

    yoksa olmaz o iş.
    o yapmış bu yapmış ama yanlış yapmış kusura bakmayın.

  3. #22
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorun duman değil, duman sadece yanlış yapılanların sonucu... biz M30 motora vipec V44 beyin taktık, arabanın ne sorunu varsa hepsi çözüldü bütün ayarlar pamuk gibi oldu ilk çalıştırmadan tut, rölantiye ve tam gaza kadar...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  4. #23

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    TÜRKİYE-ANKARA
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir çaba sarfediyorsunuz bunu takdir ediyorum.Einim tüm arkadaşlarda takdir ediyordur.
    Belki bu ayarlar sırasında AEM iniz de bozulmuş olabilir. (Bu bir öngörüş)
    Belki aracınızdaki regülatör düzgün çalışmıyor.
    Bu arada Aracınızda Kullanmış Olduğunuz BUJİ nedir KABLOLARINIZ NEDİR BOBİN?

    Yukarıda yazdıklarım yapmış olduğunuz işe saygı duydugum içindir.Sizin anlattığınız Durumdan şunu anlıyorum.Kardeşim ben yaptım bir caba harcıyorum elimdeki malzeme şu an bu gördüklerim bu ve bu olan durumların elimdeki imkanlar doğrultusunda düzeltilme şansı varmı.?

    İlk yazdıklarımı isterseniz yavaş yavaş kontrol edin.Bir ihtimal belki imkan var.
    Kullanmış olduğunuz aracın basıncını minimumdan başlatarak tekrar benzin ve hava orantısını dengelemeye çalışın.Ama Tavsiye 0.5 barı gecmemeye özen gösterin şimdilik. bir yerde dumansız mumansız yürüyecektir. işte orasıda sizin şu an yaptıklarınızın son noktası olur.çünki en iyi yürüdüğü bölüm olacaktır.

    Ama siz fazlası ile güç almak istiyor iseniz:
    MAF sensrünüzden tutunda Olması gereken sıkıştırmaya kullanılması gereken pistona kadar çok ehemiyet göstererk bir hesaplama yapmanız yaza yaptırmanız gerekmekte ve bunlara ek iyi bir yazılım (Bu illa orjinal beyni kullanmak istiyorsanız Realtime yani gercek zamanlı yazılımın yapılması DYNO üzerinde gerekmekte.
    Yada bir standalone beyin (ki o fazlası ile zaman isteyen bir durum)
    Yada bir şekilde AEM EMANAGE / AEM FIC / Yada en kötüsü sadece benzin ayarını bi halletsem bu iş olacak diyorsanız Bir SAFC 2 alıp en azından Maf üzerinden bir ayarlama ile durumu stabil yapma adına bişeyler yapmanız gerkmekte.

    Buradan tüm samimiyetimle yazıyorum .
    En azından Emsal yurtdışı arabalarında internetten neler kullanıp ne aldıklarıyla ilgili bir fikir alış verişinde bulunabilirsiniz.TR de yapan varsa tabiki oda size bulursanız yardımcı olabilir ama :
    OLMAZZZZZ diye demiyorum fakat öncelikle iyi bir plan ve aracın orjinal sisteminin tamamı ile düzgün çalışıp çaşışmadığından emin olun ki:
    dediğim gibi en azından Bujiniz ateşlemeniz ve bunlara benzer her orjinal malzemenin SAGLIKLI ÇALIŞIP ÇALIŞMADIGINA bir baksanız.
    En azından bişeylerin yolunda gidip gitmediğinin farkında olursunuz.

    Ama yukarıda yazdıklarım SİZİN Harcadığınız zaman para ve emek için En azından masaya yatırılmış olayı bir ihtimal kurtarmak adına.
    yoksa inanın boşa kürek çekmenizi istemem.
    BU LİNK FORUMDA senna Nickli arkadaşın linklerinden biraz karıştırın isterseniz hedef turbo vs vs
    http://not2fast.com/turbo/glossary/turbo_calc.shtml
    kolay gelsin dileklerimle
    Okan

  5. #24

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekurler kardesım deneme yanılma ıslerı ıle dumanın turbodan geldıgını sıkıstırma oranını piston kafalarından larak conta patlatma ısını çözduk 0,7 bar la degerlerı olcme gıbı bır sansımız yok
    şu an ıtıbarı ıle tatlı bı sekılde yuruyor tek sıkıntı defransıyel
    http://www.facebook.com/photo.php?v=...1&notif_t=like

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •