User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
55 sonuçtan 39 ile 55 arası

Konu: Turbo uygulaması

  1. #39
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biz çıkma 2.0 gti motoru getrsek sanziman filanda dahil , kim anlarki motorunun değiştiğine cok merak ediyorum gercekten , muayenede motor no okunmadigi zamn hafif kusurlu geciriyorlar
    Arabayi satip 10bin tl ekle direk gti al
    Farkinda misin bilmem ama bi arabayi tek goturen sey motor degil geri kalan yuruyen-fren-suspansiyon nolcak ?
    Suan ki mevcut araca direk tfsi makine tak on tampon direk yerler bir olur
    Fren desen 200hp bi araci durdurmak icin vw muhendisleri bosuna 312mm disk kullanmis
    Sanzimana hic yorum yapmiyorum 1-2 gune elinde vitez topuzu hata nerde diyebilirsin

    Bu gucu arttirmayida makas atcam diye yapiyosan bosver 102 hp fazla
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  2. #40
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşa herkes aynı şeyi farklı yoldan söylüyor bence ufak uygulamalarla yetin önü açık bie araç olsa daha çok fikir veren olurdu ama hem parana hem zamana yazık aracın hakkınsa pek bilgim yok ama yazılım filitre egzost düz boru hafifletme biraz rahatlar aracın heralde fazlası demek heyşeyin fazlası olması demek..
    low is low

  3. #41
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabayi satip 10bin tl ekle direk gti al
    Farkinda misin bilmem ama bi arabayi tek goturen sey motor degil geri kalan yuruyen-fren-suspansiyon nolcak ?
    Suan ki mevcut araca direk tfsi makine tak on tampon direk yerler bir olur
    Fren desen 200hp bi araci durdurmak icin vw muhendisleri bosuna 312mm disk kullanmis
    Sanzimana hic yorum yapmiyorum 1-2 gune elinde vitez topuzu hata nerde diyebilirsin

    Bu gucu arttirmayida makas atcam diye yapiyosan bosver 102 hp fazla
    bunları düşünüyorum tabi de , 1.6 da nadir olan insanlardan olmak istiyorum , gti alınıp yüklenebilir yazılım vs , benim niyetim 1.6 102 hp nin neler yapabileceğini görmek , farklı olmak , ama swaplama olayı biraz daha ılımlı geldi bana

  4. #42

    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uğraşma arabanı sat, tsi al.

  5. #43
    otto985 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.624
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle başta belirtmemişsin 102 hp 8v motor olduğundan. Sadece Golf 5 1.6 demişsin. Gerekli parçaları Almanya'da bile bulamazsın bence. Bir çoğu özel olacak.

    Motorun kodu bunlardan birisi. AYD; AWH; AVU; ALZ; BFQ; BFS; BGU; BSE; BSF

    Volkswagen EA827 engine - Wikipedia, the free encyclopedia

    81mm çapından pistonu var motorun. 100'i geçmiş ise motorun mutlaka 0.5 büyük boyutta piston alman lazım. Forged malzemeden üretilmiş ve statik sıkıştırması 8 ile 9 arasına düşürülmüş bir takım piston lazım. Gene forged malzemeden üretim biyel kolu gerekiyor. En zor bulacağın parçaların bunlar. Kol ve pistona aşağı yukarı 3500-4000 tl gidecektir. Özel sipariş olursa ki %99 öyle olucak sen onu 5000 tl yap. Turbo manifoldu ve down pipe gibi malzemeleri burada özel yaptırabilirsin. Aşağı yukarı bu işi yapacak garajlar işin zorluğuna göre 1000-2000 tl arası para isterler.

    Geri kalan malzemelerin bir çoğu üniversal. 2500 tl gibi bir Beyin masrafın olucak. Wideband dahil göstergelere gene 1500 tl harcayacaksın.

    Enjektör silikon hortum kelepçe kıl tüy gibi saydığında para tutmaz bunları dediğin ama tornacı kaynakçı vs.vs. ile çok ciddi bir külfet tutan masraflara 2000 tl ayır.

    Motorun toplanırken ortalama 1500-2000 tl arası OEM VW parçası alman gerekicek servis yada parçacıdan. Vericeğin bütün işçilikleri iyimser bir şekilde 5000 tl diyorum.

    Intercooler ve istediğin gücü besleyebilecek turboyuda artık kaça bulursan. Hadi onlarıda çıkma aldın diyelim 1500 tl. Toplayınca kaç yapıyor birisi hesaplar.
    Şuayib abi sadece işin motor kısmından bahsetmiş dediklerimi lütfen yanlış anlamayın bu işin önemli kısmı mesela frenden bahsedelim bunları yaptıkdan sonra orjinal 1.6 105 hp lik bir arabanın freni ile nasıl durmayı becerebiliceksiniz ? Golf gti freni yaptığınızı farz edelim minimum işçilik haricinde 2000-4000 tl para ödeyeceksiniz diyelim ki fren işinide çözdünüz orjinal gti frenleri 16 jant'a sığmaz,güzel bi jant 800 ile 1000 tl arası tutar,buna ek olarak iyi bi lastik tutunma demektir ki iyi bi lastiğin tanesi 320 liradır. İyi bir amortisör kwV2 2000tl.

    Dediklerimi umarım yanlış anlamamışsınızdır.İnşallah projenizi gerçekleştirip hayata geçirebilirsiniz.Kolay gelsin.

  6. #44
    fatihob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Sırıtarak okudum konuyu Ben turbo aracımda turbo değiştirmek için ne taklalar atıyorum flanşıydı, coolerıydı, göstergeleriydi, egsozydu, dpsiydi, tornacısıydı, elektrikcisiydi, kaportacısıydı, enjektörüydü, metanoluydu, debriyajıydı, yazılımıydı hepsiyle uğraşıyorum. Ben var olan sistemin üzerine bu kadar uğraşıyorken, bu sistemi baştan yaratmak 10-15bine sadece hayal olur. Swap yap sen swap çok basit vede maliyetsizdir o

    Bu işler öyle olmuyor, ya iyi paran olucak yada işten anlıcaksın

    İlk adım: Google gir.
    İkinci adım: Turbo yaz entere bas.
    Üçüncü adım: İlk sayfadaki bütün yazılanları oku. Arada gördüğün otomobillerle ilgili bütün terimleri kopyala, sağ tuşa tıkla googleda ara de. Aradıklarını buldugun sitelere gir, ordaki bütün terimleri koplaya ve yine googleda arat taaki ben bu işi kaptım diyene kadar( Ara sıra görselerdende yararlan Gif falan izle )
    Dördüncü adım:Üçüncü adım yaklaşık 2 sene sürer 2 sene sonra tekrar burda bi görüşelim

    Alternatif yollar
    1-Arabanı sat üstüne elindeki parayı ekle alabilceğin en güçlü arabayı al.
    2-Loto, Piyango vs. oyna

    Kolay gelsin.

  7. #45
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşın duymak istediklerini ben söyleyim ;

    Çıkma coolerla turbo, 2de harici enjektör, araya bi regülatör atar kara düzen .3-.4 basarsın. taş gibide olur maliyeti bin lira.

    Arkadaşa söylemem gerekeni söyleyim ;

    Öyle bi iş değil bu iş. stock 106 gti alsan yüklesende dersinki arabada GTI kanı var. sen tutup 8v aile arabasından o güçleri alıcam dersen sırf 2 kere motor kırarsın 10 bin liran motor ve şanzuman toplamaya gider. Emin ol bu forumdaki insanların tamamı içinde hasetlik fesatlık yoksa senin tek olmanı yapılmamışı yapmanı ister. ama aklın yolu bir. tecrübeyle sabit çok deneme yapan oldu. böyle konu açıp 2 gün sonra ortadan kaybolanda. mantıklı hareket etmek istiyorsan daha limitlerde bişeyler dene. atmosferik yükle bişey yap ama sıfırdan başlayacak adama gelmez turbo. atmo halde bi gör sıkılırsan turboya geçersin. normalde bende demem sat şunu al bunu diyede olmayacak duaya da amin demem. ya swap yap ya atmo yükle ama ben tezcanlıyım atarlıyım giderliyim diyorsanda bu iş sana göre değil. sen 50 milyar parada harcasan benzin pompan bi cortlar yada usta bi fişi takmaz bişey olur, artık bütün emeğini simit yapar martılara mı atarsın ekmek arası mı yersin sen bilirsin.
    OTOBULL GARAGE

  8. #46
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı otto985 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şuayib abi sadece işin motor kısmından bahsetmiş dediklerimi lütfen yanlış anlamayın bu işin önemli kısmı mesela frenden bahsedelim bunları yaptıkdan sonra orjinal 1.6 105 hp lik bir arabanın freni ile nasıl durmayı becerebiliceksiniz ? Golf gti freni yaptığınızı farz edelim minimum işçilik haricinde 2000-4000 tl para ödeyeceksiniz diyelim ki fren işinide çözdünüz orjinal gti frenleri 16 jant'a sığmaz,güzel bi jant 800 ile 1000 tl arası tutar,buna ek olarak iyi bi lastik tutunma demektir ki iyi bi lastiğin tanesi 320 liradır. İyi bir amortisör kwV2 2000tl.

    Dediklerimi umarım yanlış anlamamışsınızdır.İnşallah projenizi gerçekleştirip hayata geçirebilirsiniz.Kolay gelsin.
    100 hp den 300 lere 500 lere çıkılsa dediğin çok ama çok mantıklı ama motor belli araba belli alınabilecek max güç 200 hp oda 10k ile imkansız hadi sağdan soldan ordan burdan topladık 10k ya 150 170 hp aldık normal seyir halinde veya gazlarken araba şuanda yaptığı süratlerin dışına çıkmayacakki bence mantıklı gazlanırsa saydıklarına gerek yok zaten saydıklarını alan adam 1.6 hitler motorla uğraşmaz gtı alıp ona takar die düşünüyorum


    Turbo konusunda aracına sıkıntısız binilebilecek şekilde turbo yapılır ama bunu şahin turbolamış ustalardan bekleme Küçümsediğimden felan değil senin total bütcenle sadece turbo alan adamlar okadar profesyonel garajlarda iş yaptırıp sıkıntı yaşıyolar sen birde ikinci el parçalarla sistem topluyacaksın, malzemeyi aldığında kullanmadan ne mal olduğu belli olmayacak madem sıkıntısı olmasın diyosun ilk önce ustanın tecrübeli olması lazım ki en ufak arızayı tespit edip büyümeden önlesin

    malzemelere gelirsek çok uçmadan kabaca

    Turbo : subaru veya 1.8 t turbosu işini görür ortalama 600 tl
    İntercooler : as 950 coolerı gayet iyidir 400tl
    Regülatör : ebay malı 100 tl
    Enjektr : rover 220 turbo veya 1.8 t olabilir ortalama 300 tl
    Blow-off : ebay malı çakma hks 100 tl
    Headers : custom cromdan olucak kaynak torna vs. Ortalama 700 -1000 tl
    Komple egzost : 300 - 500 arası sonada freeflow son susturucu
    Ara borular : 150-200 tl
    Pompa : 300 tl valbro
    Silikonlar kelepçeler : 100 - 150 tl hortum market
    Beyin : en ucuzu megasquirt veya benzer bi sistem ortalama 2000 civarı gider
    Piston kol : 81 mm b16 turbo pistonuna custom kol yaptırıp kullanabilirsin piston 1000 kol 1000 civarıdır
    Yağ giriş çıkış : 100 tl
    Oem parçalar : 700 - 1000 tl
    İşcilik : 1000 tl
    Torna kaynak vs : 500 tl
    debriyaj : bronz vs : 300 - 500 tl
    Wideband boost egt : 1000 tl

    Bunlar kaba taslak fiyatlar bunun parça tedarigi gümrüğü vergisi dolandırıcısı kırılanı kaybolanını saymıyorum bu haliyle bile en kötü 10k dan fazla tutuyo zaten bu yukardaki parçaları hangi arabaya takarsan tak 100 hp den fazla güç alırsın ve maliyet ortalama aynı çıkar arkadaşların demek istediği golf için değicekmi yarın öbürgün turbo vtı turbo gtı turbo typ-r satılırken sen arabayı söküp orj haline geri getirip o şekilde satabilirsin bunuda unutma

  9. #47
    A.Cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunları düşünüyorum tabi de , 1.6 da nadir olan insanlardan olmak istiyorum , gti alınıp yüklenebilir yazılım vs , benim niyetim 1.6 102 hp nin neler yapabileceğini görmek , farklı olmak , ama swaplama olayı biraz daha ılımlı geldi bana
    Kardeşim yanlış anlama beni, ama 1.6 da nadir olmaktan kastın ne? Kaç tane 1.6 8v golf var ki yüklü? Kimse vaaay 1.6 golfe bak nasıl gidiyor demez ki? Tamamiyle ekonomiye yönelik bir araç, yapılan işlemler arabanın karakteri dolayısıyla çok da verimli olmayacaktır.

    İlla yapacaksan, swap daha mantıklı. 1.8T motor sık bulunan, parçası bol, yüklemek için de önü açık bir motor. Faturalı bir 1.8T motor al, tabi bir de şanzıman gerekecek, ruhsata işlet gayet yeterli. Ha yetmezse turbo büyütme, yazılım veya nos gibi birşeyler yapılabilir.
    Custom Electronic Projects

  10. #48
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı otto985 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şuayib abi sadece işin motor kısmından bahsetmiş dediklerimi lütfen yanlış anlamayın bu işin önemli kısmı mesela frenden bahsedelim bunları yaptıkdan sonra orjinal 1.6 105 hp lik bir arabanın freni ile nasıl durmayı becerebiliceksiniz ? Golf gti freni yaptığınızı farz edelim minimum işçilik haricinde 2000-4000 tl para ödeyeceksiniz diyelim ki fren işinide çözdünüz orjinal gti frenleri 16 jant'a sığmaz,güzel bi jant 800 ile 1000 tl arası tutar,buna ek olarak iyi bi lastik tutunma demektir ki iyi bi lastiğin tanesi 320 liradır. İyi bir amortisör kwV2 2000tl.

    Dediklerimi umarım yanlış anlamamışsınızdır.İnşallah projenizi gerçekleştirip hayata geçirebilirsiniz.Kolay gelsin.
    yok estağfurullah yanlış anlaşılma yok , arabada şuan brembo balatalar var , proje gerçekleşirse komple brembo sisteme çevirilir muhtemeln , sadece motor aksamına 10bin ayırdık , bakalım uyarsa burda daha önce jettaya turbo uygulaması yapmış bi ustamız var yardımcı olacaklar

  11. #49
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatihob Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sırıtarak okudum konuyu Ben turbo aracımda turbo değiştirmek için ne taklalar atıyorum flanşıydı, coolerıydı, göstergeleriydi, egsozydu, dpsiydi, tornacısıydı, elektrikcisiydi, kaportacısıydı, enjektörüydü, metanoluydu, debriyajıydı, yazılımıydı hepsiyle uğraşıyorum. Ben var olan sistemin üzerine bu kadar uğraşıyorken, bu sistemi baştan yaratmak 10-15bine sadece hayal olur. Swap yap sen swap çok basit vede maliyetsizdir o

    Bu işler öyle olmuyor, ya iyi paran olucak yada işten anlıcaksın

    İlk adım: Google gir.
    İkinci adım: Turbo yaz entere bas.
    Üçüncü adım: İlk sayfadaki bütün yazılanları oku. Arada gördüğün otomobillerle ilgili bütün terimleri kopyala, sağ tuşa tıkla googleda ara de. Aradıklarını buldugun sitelere gir, ordaki bütün terimleri koplaya ve yine googleda arat taaki ben bu işi kaptım diyene kadar( Ara sıra görselerdende yararlan Gif falan izle )
    Dördüncü adım:Üçüncü adım yaklaşık 2 sene sürer 2 sene sonra tekrar burda bi görüşelim

    Alternatif yollar
    1-Arabanı sat üstüne elindeki parayı ekle alabilceğin en güçlü arabayı al.
    2-Loto, Piyango vs. oyna

    Kolay gelsin.
    hocam yanlış anlama ama ben bu konuyu açarken bilmemezlikten açmadım , maksadım tecahul i arif yaptım yerindeyse , bazı şeyleri bende biliyorum , ben kafamda bişey tasarlıyorum , onun için sizin görüşleriniz almak istiyorum , olay bu yani , illa dalga geçmenin anlamı yok , 10 bine çıkan sistemlerde var , eğer sen olan sistem üzerine 10 15 bin harcadıysan kusura bakma ama ustan kimse öpmüş seni , tabi ahım şahım bi sistem yapmadıysan , ben o kadar bi sistem istemiyorum şimdilik

  12. #50
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşın duymak istediklerini ben söyleyim ;

    Çıkma coolerla turbo, 2de harici enjektör, araya bi regülatör atar kara düzen .3-.4 basarsın. taş gibide olur maliyeti bin lira.

    Arkadaşa söylemem gerekeni söyleyim ;

    Öyle bi iş değil bu iş. stock 106 gti alsan yüklesende dersinki arabada GTI kanı var. sen tutup 8v aile arabasından o güçleri alıcam dersen sırf 2 kere motor kırarsın 10 bin liran motor ve şanzuman toplamaya gider. Emin ol bu forumdaki insanların tamamı içinde hasetlik fesatlık yoksa senin tek olmanı yapılmamışı yapmanı ister. ama aklın yolu bir. tecrübeyle sabit çok deneme yapan oldu. böyle konu açıp 2 gün sonra ortadan kaybolanda. mantıklı hareket etmek istiyorsan daha limitlerde bişeyler dene. atmosferik yükle bişey yap ama sıfırdan başlayacak adama gelmez turbo. atmo halde bi gör sıkılırsan turboya geçersin. normalde bende demem sat şunu al bunu diyede olmayacak duaya da amin demem. ya swap yap ya atmo yükle ama ben tezcanlıyım atarlıyım giderliyim diyorsanda bu iş sana göre değil. sen 50 milyar parada harcasan benzin pompan bi cortlar yada usta bi fişi takmaz bişey olur, artık bütün emeğini simit yapar martılara mı atarsın ekmek arası mı yersin sen bilirsin.
    haklısın hocam ben +300 ler istemiyorum zaten şu aşamda , ama yorumlarınızı dikkate alarak swap daha makul görünüyor ama bakalım hayırlısı

  13. #51
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100 hp den 300 lere 500 lere çıkılsa dediğin çok ama çok mantıklı ama motor belli araba belli alınabilecek max güç 200 hp oda 10k ile imkansız hadi sağdan soldan ordan burdan topladık 10k ya 150 170 hp aldık normal seyir halinde veya gazlarken araba şuanda yaptığı süratlerin dışına çıkmayacakki bence mantıklı gazlanırsa saydıklarına gerek yok zaten saydıklarını alan adam 1.6 hitler motorla uğraşmaz gtı alıp ona takar die düşünüyorum


    Turbo konusunda aracına sıkıntısız binilebilecek şekilde turbo yapılır ama bunu şahin turbolamış ustalardan bekleme Küçümsediğimden felan değil senin total bütcenle sadece turbo alan adamlar okadar profesyonel garajlarda iş yaptırıp sıkıntı yaşıyolar sen birde ikinci el parçalarla sistem topluyacaksın, malzemeyi aldığında kullanmadan ne mal olduğu belli olmayacak madem sıkıntısı olmasın diyosun ilk önce ustanın tecrübeli olması lazım ki en ufak arızayı tespit edip büyümeden önlesin

    malzemelere gelirsek çok uçmadan kabaca

    Turbo : subaru veya 1.8 t turbosu işini görür ortalama 600 tl
    İntercooler : as 950 coolerı gayet iyidir 400tl
    Regülatör : ebay malı 100 tl
    Enjektr : rover 220 turbo veya 1.8 t olabilir ortalama 300 tl
    Blow-off : ebay malı çakma hks 100 tl
    Headers : custom cromdan olucak kaynak torna vs. Ortalama 700 -1000 tl
    Komple egzost : 300 - 500 arası sonada freeflow son susturucu
    Ara borular : 150-200 tl
    Pompa : 300 tl valbro
    Silikonlar kelepçeler : 100 - 150 tl hortum market
    Beyin : en ucuzu megasquirt veya benzer bi sistem ortalama 2000 civarı gider
    Piston kol : 81 mm b16 turbo pistonuna custom kol yaptırıp kullanabilirsin piston 1000 kol 1000 civarıdır
    Yağ giriş çıkış : 100 tl
    Oem parçalar : 700 - 1000 tl
    İşcilik : 1000 tl
    Torna kaynak vs : 500 tl
    debriyaj : bronz vs : 300 - 500 tl
    Wideband boost egt : 1000 tl

    Bunlar kaba taslak fiyatlar bunun parça tedarigi gümrüğü vergisi dolandırıcısı kırılanı kaybolanını saymıyorum bu haliyle bile en kötü 10k dan fazla tutuyo zaten bu yukardaki parçaları hangi arabaya takarsan tak 100 hp den fazla güç alırsın ve maliyet ortalama aynı çıkar arkadaşların demek istediği golf için değicekmi yarın öbürgün turbo vtı turbo gtı turbo typ-r satılırken sen arabayı söküp orj haline geri getirip o şekilde satabilirsin bunuda unutma
    ustam almanyada vw de çalışan bi ustamız var serviste , bize ordan parça tedariği sağlayacak o pistonlara uygun forged ler gelicek sadece piston değil tabi , intercooler falan filan da gelicek ordan , ben arabadan normal bir basınçla 80-120 hp alırsam yeter , almanyadaki ustanın dediğine göre aynı motoru orada yükleyip 310 hp alan arkadaşlar varmış , gti turbosuyla

  14. #52
    otto985 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.624
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah başarılı olursunuz kolay gelsin

  15. #53
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağolun , yardımcı olduğunuz için

  16. #54
    immortalboss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Soma/Manisa
    Mesaj
    2.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam bu proje olursa cidden ses getirir.Yalnız sanayi işine girdiniz mi daha önce bilmiyorum.5000 diye girersiniz,10000 olur.Tsi önermeyin demişsiniz ama.Ben şöyle düşünmüştüm direk konuyu görünce.1.8 T motor alın.Hem keyif alırsınız.Hem de daha kolay olur.Ya da biraz fantazi yapıp 1.4 tsi alın.122 hp olana biraz yüklenseniz çok güzel olur kanââtindeyim.6 ileri de şanzıman alırsanız...Demeyin keyfine.Hiç görmedim ama 180hp olan tsi motora 6 ileri koysak.Of of. İnşallah projeniz hayata geçer.Kolay gelsin.

  17. #55

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SELAM olumsuz konuşmalar olabılır bende e30 m10 b18 motor kodlu aracımı turboladım hemde standart halıyle burada bazı arkadaşlar olmayacağını motoru kıracağımdan bahsetti ama istedikten sonra olmayacak bır sey yok tabı ılk baslarda çok sıkıntı çektım aracı turbolamak ıntercoler ve turbo almakla bıtecegını sandık oysa burada afr,egt degerlerını okuyabılecegımız sensorlerden bahseden az oldu hep beyın dedıler ama sonuçta beyınsızde turboladık kullandığım malzemelerı aşağıda yazacağım

    tata garette turbosu
    doblo intercoleri
    as250 yag soğutucusu
    benzın reguletörü
    passat benzın pompası
    afr yakıt ve hava olçer
    boost basınç göstergesi,
    egt göstergesi
    kendı imalatım eksoz manifoldu
    Port polish işlemi
    ve sonunda 0,8 bar basınç ıle tatlı bır yuruyuş 4 aydırda gazlıyorum

    http://www.facebook.com/photo.php?v=...type=2&theater

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •