User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Golf R Revo Stage 2+ MAHA Dyno - 390 HP & 560 NM

  1. #1
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Golf R Revo Stage 2+ MAHA Dyno - 390 HP & 560 NM



    2,3 bar peak 1,6 redline OPET 97 Oktan + Methanol

    Specler:
    Revo Stage 2+ Yazılım (Boost:9, Timing:6, Fuel:8)
    AEM Methanol
    APR Intercooler
    Mishimoto Radiator
    Emre Levent DSG Software
    Forge DV
    Forge WG
    Greddy Profec
    R8 Coils
    NGK Iridium Buji
    HPFP Upgrade Stage 2 Benzin Pompası
    Milltek Turboback
    BMC Custom CAI

    Kışın soğuk havada, daha iyi bi filtre, apr flapper delete ile 400 çıkar diye düşünüyorum. Ethanol ve RS4 Enjektörler ile 415 lere kadar mümkün. Bayçu Abi ve Emre'ye teşekkür ederim...

  2. #2

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Levent numaram varsa sende mesaj atabilirmisin

  3. #3
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    levent seni tebrik ediyorum 100 200 ün kac sanıye?
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  4. #4
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    levent seni tebrik ediyorum 100 200 ün kac sanıye?
    Sağol Doğukan, full ağırlık 9,3 -2,2 eğim

  5. #5
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tebrik ederim Levent , inşallah daha iyileri de nasip olur.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  6. #6
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    upgrade stage 2 yle kaç bar basıyosunuz.pompa kaça kadar basabılıyo
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  7. #7
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi dileklerin için teşekkür ederim Hakan abi, 130 basıyo doğukan oem rail valve ile, upgradede rail valve olunca 155 e kadar basabiliyo bu pompa, yurtdışında örnekleri var...

  8. #8
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi dileklerin için teşekkür ederim Hakan abi, 130 basıyo doğukan oem rail valve ile, upgradede rail valve olunca 155 e kadar basabiliyo bu pompa, yurtdışında örnekleri var...

    hmm 155 iyiymiş.

    2.3 peak atıp kaç cont yuruyo 5.viteste.bir sorum daha olacak.


    her viteste 2.3 atabiliyomusun peak? 2 de 3 de mesela?
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  9. #9
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm 155 iyiymiş.

    2.3 peak atıp kaç cont yuruyo 5.viteste.bir sorum daha olacak.


    her viteste 2.3 atabiliyomusun peak? 2 de 3 de mesela?
    Tabiiki hayır ,şöyle açıklayım; 2. viteste 2 bin devirde basmaya başladın araba 3 bin devire geldiğinde 2,3 görüp 7200 devire kadar azalarak 1,6-1,5 lere geriliyo yani continuos diye bi değer yok aslında hep azalan bi değer var external wastegate olsa cont olur. Haliyle 7200 de vites atınca 3. vites 5 binlerden başlıyo o zamanda atıyorum 2,0 bar görüyosun ve o şekilde azalarak devir sonuna kadar gidiyo. Özetle 2,3 ü sadece bir saniye ondada 2 bin devirlerde basarsan görüyosun araba genelde turbo devrede iken 1,8 - 1,9 bar civarlarında geziniyo...

  10. #10

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Icinde bu gucu hissetmisis birisi olarak tekrar tebrik ediyorum seni Levent'cigim.
    Dahada iyi gideceginden hicbir kuskum yok bu kadar emek karsiliksiz kalmaz.Biraz arkadasinada gecse sendeki bu azim

  11. #11
    sadikbeyazit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    denizli
    Mesaj
    296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah cok guzel bir sonuc....
    EcuTech Remapping

  12. #12
    rsulam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    51
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    leventcim super guc. insallah en kısa surede seninle deneriz.

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masllah ,
    Revo 2+ klasiği olmuş
    Levent sorum şu benimde ; neden emre levent yazılımdan revoya geçiş yaptın ??? Seni buna iten neden nedir???
    Güle güle gazla kardeş..

  14. #14
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Icinde bu gucu hissetmisis birisi olarak tekrar tebrik ediyorum seni Levent'cigim.
    Dahada iyi gideceginden hicbir kuskum yok bu kadar emek karsiliksiz kalmaz.Biraz arkadasinada gecse sendeki bu azim
    Teşekkür ederim Raşit abi, kendisi çok sevmiyo böyle şeyleri yapıcak bişey yok

    Alıntı sadikbeyazit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah cok guzel bir sonuc....
    Sağolun, teşekkürler...

    Alıntı rsulam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    leventcim super guc. insallah en kısa surede seninle deneriz.
    Bekliyorum Robert abi, seninki daha güçlü azıcık ama olsun

    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masllah ,
    Revo 2+ klasiği olmuş
    Levent sorum şu benimde ; neden emre levent yazılımdan revoya geçiş yaptın ??? Seni buna iten neden nedir???
    Güle güle gazla kardeş..
    Sağol ümit, aslında bi sebep yok Araba o zamanda oldukça hızlıydı şimdide öyle, sadece ilerde turbo büyütürsem vs diye düşünüp yaptım. Sonuçta bu zamana kadar yazılım dışında da bütün parçaları Emre ile seçtik ve onun sayesinde araba buralara geldi. Revo ile de bi tık daha hızlı oldu. Emre ve Bayçu abi ye tekrardan teşekkür ediyorum...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •