User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
41 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ibiza cupra 2013 downpipe

  1. #1
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ibiza cupra 2013 downpipe

    Selam arkadaşlar,
    Her ne kadar pistte eğitmen olsam da benden modifiye konusunda daha tecrübeli çok arkadaş var burada. Forumu araştırdım ancak kilit cevaplar verilmemiş hiç. Downpipe hakkında bir kaç sorum olacak..
    1-2013 Cupra'nın beynine girilemediğinden arıza lambası söndürelemeyecek, yanıltıcı kullanılacak. Bu bir sorun teşkil eder mi?
    2- Yazılım olsa bile softcore bir yazılım olacağından, 60 küsür mm bana yeter mi?
    3- İskender'de yapılacak downpipe, duman atma sorunu yaşayan oldu mu daha önce?
    4- yazılımsız alt devirler ölür diyenler var, altta sc çalışıyor öyle birşey söz konusu olabilir mi?

    Şimdiden teşekkürler cevaplar için.

    not: kat iptali ve orta iptali olacak.

  2. #2
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,
    Her ne kadar pistte eğitmen olsam da benden modifiye konusunda daha tecrübeli çok arkadaş var burada. Forumu araştırdım ancak kilit cevaplar verilmemiş hiç. Downpipe hakkında bir kaç sorum olacak..
    1-2013 Cupra'nın beynine girilemediğinden arıza lambası söndürelemeyecek, yanıltıcı kullanılacak. Bu bir sorun teşkil eder mi?
    2- Yazılım olsa bile softcore bir yazılım olacağından, 60 küsür mm bana yeter mi?
    3- İskender'de yapılacak downpipe, duman atma sorunu yaşayan oldu mu daha önce?
    4- yazılımsız alt devirler ölür diyenler var, altta sc çalışıyor öyle birşey söz konusu olabilir mi?

    Şimdiden teşekkürler cevaplar için.

    not: kat iptali ve orta iptali olacak.
    Başlık ibiza cupra 2013 downpipe olacaktı. Mod arkadaşlardan ricam düzeltebilirlerse sevinirim.

  3. #3
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanıltıcı kullanmanın hıc bır zararı olmaz.egsoz borularını 60 kusur kullanın fazla buyutmeyin.dp nin iskender veya baska firma die duman atar atmaz mevzusu olamaz sonucta duz borudur.duman atma olayınıda ılk defa duyuyorum ole bıseyde yok.bende ilk basta yazılımsız turboback egsozla kullandım uzun sure ölen eden bi yer yok tamamen hurafe kolay gelsin ...
    Dr.Ecu

  4. #4
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçlarımız eşdeğer olduğundan ben cevaplamaya çalışayım.Cuprada ne kadar farklılık var bilemiyorum.

    Yanıltıcı kullanmanın doğru olmadığını biliyorum.Beyine sürekli aynı değerler gönderiliyor gerçekte olan değişken değerler değil.Zaten bunu kullanmanıza gerek yok yazılımda arıza vermesine neden olacak kodlamalar ayarlanıyor.

    60 mm civarları kafidir.Ben 63.5 kullanıyorum sesi gayet güzel.

    Dp nin nerede yapıldığının bir önemi yok.Dp den sonra duman atmayı her türlü yaşayacaksınız bunun şu an için kaçarı yok.Özellikle akşamları kafayı yediriyor daha belirgin olduğundan sesli tip dv de takarsanız tren gibi geziyorsunuz Fakat sadece alt hızlarda ortaya çıkıyor bu durum.

    Yazılımsız dp kullanmak ne kadar işe yarar bilemiyorum fakat eksoz müdahalesinin yazılım olmadan kullanılması sıkıntı yaratabiliyor.(Çevremden tecrübe edenler var).Sizin çarenizde yok şu an için beyinler daha açılmadı 2013 lerin.Yazılımın beklenmesi bana göre en mantıklısı olur.

    Yazılımsız dp kullanmadım alt devirler için bir yorum yapamıyorum fakat olacağını sanmıyorum.Yeterki komple boşaltmayın eksozu sadece dp yapılması en mantıklısı.

  5. #5

    Üyelik
    Oct 2007
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  6. #6
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Semii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanıltıcı kullanmanın hıc bır zararı olmaz.egsoz borularını 60 kusur kullanın fazla buyutmeyin.dp nin iskender veya baska firma die duman atar atmaz mevzusu olamaz sonucta duz borudur.duman atma olayınıda ılk defa duyuyorum ole bıseyde yok.bende ilk basta yazılımsız turboback egsozla kullandım uzun sure ölen eden bi yer yok tamamen hurafe kolay gelsin ...
    Serhan kesiklik olayı yaşamış diye aklıma takıldı açıkçası. Downpipe yaramadı falan dedi telefonda bana tabi sorun ordan mı kaynaklanıyor bilemiyor o da

    Alıntı SGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçlarımız eşdeğer olduğundan ben cevaplamaya çalışayım.Cuprada ne kadar farklılık var bilemiyorum.

    Yanıltıcı kullanmanın doğru olmadığını biliyorum.Beyine sürekli aynı değerler gönderiliyor gerçekte olan değişken değerler değil.Zaten bunu kullanmanıza gerek yok yazılımda arıza vermesine neden olacak kodlamalar ayarlanıyor.

    60 mm civarları kafidir.Ben 63.5 kullanıyorum sesi gayet güzel.

    Dp nin nerede yapıldığının bir önemi yok.Dp den sonra duman atmayı her türlü yaşayacaksınız bunun şu an için kaçarı yok.Özellikle akşamları kafayı yediriyor daha belirgin olduğundan sesli tip dv de takarsanız tren gibi geziyorsunuz Fakat sadece alt hızlarda ortaya çıkıyor bu durum.

    Yazılımsız dp kullanmak ne kadar işe yarar bilemiyorum fakat eksoz müdahalesinin yazılım olmadan kullanılması sıkıntı yaratabiliyor.(Çevremden tecrübe edenler var).Sizin çarenizde yok şu an için beyinler daha açılmadı 2013 lerin.Yazılımın beklenmesi bana göre en mantıklısı olur.

    Yazılımsız dp kullanmadım alt devirler için bir yorum yapamıyorum fakat olacağını sanmıyorum.Yeterki komple boşaltmayın eksozu sadece dp yapılması en mantıklısı.
    Abi ben piste çıkarıcam ***** orda çalışıyorum, ne kadar stockta olsa biraz rahatlaması gerekli diye düşünüyoruz ukku'yla. (daha doğrusu o diyor ben yapıyorum) Sen cupra'yı dp'li kullanmadın mı, yanlış mı hatırlıyorum?

  7. #7
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orçun, oynama bozcan

  8. #8
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cupra yok bende GTI var

    Valla dediğim gibi ben yazılımsız dp yapma taraftarı değilim.Yazılım olmadan alacağınız güçte sınırlı zaten.Araç illaki rahatlayacaktır fakat performans bakımından çok beklentiniz olmasın.

  9. #9
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cupra yok bende GTI var

    Valla dediğim gibi ben yazılımsız dp yapma taraftarı değilim.Yazılım olmadan alacağınız güçte sınırlı zaten.Araç illaki rahatlayacaktır fakat performans bakımından çok beklentiniz olmasın.

    Bi hurafede burda iste.dp yapildigi zaman devaminda egsoz vs. Arac cok azda olsa basinc acmis oluyor.imkani yok performans almamanizin.ben kendi aracimda yazilimsiz turboback ile 1 1.5 boy hizlandim net.bizzat kendi aracim diorum dikkat edin.banada dediler eksiye dusucek die.yok ole bisi
    Dr.Ecu

  10. #10
    Harunde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende yazılımsız dp ile hızlandım...
    duman atma olacak ondan kaçış yok...
    yanıltıcı sıkıntı oluşturmuyor yazılım yapılıncaya kadar kullanabilirsiniz...
    03 STİ

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orcun kasma beni gecemicen fasdfasdf

  12. #12
    otto985 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.624
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Downpipe'ı boşver abi.Geç ısınan bi fren hidroliği ile çelik fren hortumu alalım pistte geç fren denersin abi süren iyleşir

  13. #13
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Semii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi hurafede burda iste.dp yapildigi zaman devaminda egsoz vs. Arac cok azda olsa basinc acmis oluyor.imkani yok performans almamanizin.ben kendi aracimda yazilimsiz turboback ile 1 1.5 boy hizlandim net.bizzat kendi aracim diorum dikkat edin.banada dediler eksiye dusucek die.yok ole bisi
    Hurafe falan değil hocam ne yazdığımı tam okumamışsınız siz
    Ben performans azalır demedim illaki araç rahatlar dedim.Fakat asıl gücü yazılımdan sonra alırsınız dedim.Yani dp den alınacak maximum gücden bahsediyorum.Tabiki aşağı yukarı 0.05 bar civarları açılıyor.Ben eksozu tamamen boşaltmanın doğru olmadığının düşünenlerdenim free flow olayından ötürü.Sciroccoda durum farklı olabilir fakat GTI ve türevi araçlar hakkında benim aldığım bilgi bu yönde.

  14. #14
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla ben downpipe ile 5000 km gezdim bir gram duman atmıyordu araba
    Bende ilginç bişey olmaya başladı son zamanlarda araba devirlenirken egzostan patır patır ses geliyo ondan sonra takılı kalıyo kesiyo.Bende gittim en sonunda komple orjinale çevirdim kış moduna geçtim ve yazılımı bekliyorum
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  15. #15
    kıvancr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2012 polo gti downpipe yapıldıktan sonra en az tekrar yazılım olmuş kadar hatta daha fazla farketti. Downpipe olmazsa olmaz.
    Yapılan yazılım araç ıcın uyumlu olduktan sonra ben downpipe veya sadece yazılımlı haliyle aynadan bir defa duman attıgını gormedım.
    Hıcbır arkadaşımda beni arkadan duman atıyor diye uyarmadı genelde arkadan geldiklerinden mutlaka uyarırlardı . Downpipe 63 m yazılım ecufast kullandım. itg corbon intake kullandm en ufak fark hissetmedim. Bu yuzden tavsiye etmıyorum.
    inst. kozgaraj

  16. #16
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duman atmadan kasıt, detone olması mı?

    Sadadece downpipe ile duman atacak kadar zengine çekiyor mu kendini araç?

  17. #17
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kıvancr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2012 polo gti downpipe yapıldıktan sonra en az tekrar yazılım olmuş kadar hatta daha fazla farketti. Downpipe olmazsa olmaz.
    Yapılan yazılım araç ıcın uyumlu olduktan sonra ben downpipe veya sadece yazılımlı haliyle aynadan bir defa duman attıgını gormedım.
    Hıcbır arkadaşımda beni arkadan duman atıyor diye uyarmadı genelde arkadan geldiklerinden mutlaka uyarırlardı . Downpipe 63 m yazılım ecufast kullandım. itg corbon intake kullandm en ufak fark hissetmedim. Bu yuzden tavsiye etmıyorum.

    Downpipe eksoz sistemine yapılabilinecek en mantıklı müdahale.
    Komple eksoz illaki farkettirir.Fakat bana mantıklı gelmiyor o kadar paranın sadece birkaç hp ye verilmesinin. Custom eksozcularda bile komple eksoz ile sadece dp arasında 1000 lira fark var.1000 liraya çok başka şeyler yapılabilir.
    İşin ilginç yanı benim tanıdığım herkesde dp + ecufast duman atıyor.Ya siz farketmediniz yada bilmeden bişeyi çözdünüz

  18. #18
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Downpipe eksoz sistemine yapılabilinecek en mantıklı müdahale.
    Komple eksoz illaki farkettirir.Fakat bana mantıklı gelmiyor o kadar paranın sadece birkaç hp ye verilmesinin. Custom eksozcularda bile komple eksoz ile sadece dp arasında 1000 lira fark var.1000 liraya çok başka şeyler yapılabilir.
    İşin ilginç yanı benim tanıdığım herkesde dp + ecufast duman atıyor.Ya siz farketmediniz yada bilmeden bişeyi çözdünüz
    Firma savaşına çevirmeyin olayı laf sokarak son cümlende, ben kendi aracımda başka bir yazılımla 20.000km komple egzos dp yazılımla gram dumansız kullandım, sadece son 2.000kmde başlamıştı duman atma, ama benle aynı yazılımı kullanıp yaptırdığı gibi duman atanı da gördüm. Ayrıca ecufast araçlarıyla çok roll yaptım, hiç de hepsinde duman atma yoktu.

  19. #19
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,
    Her ne kadar pistte eğitmen olsam da benden modifiye konusunda daha tecrübeli çok arkadaş var burada. Forumu araştırdım ancak kilit cevaplar verilmemiş hiç. Downpipe hakkında bir kaç sorum olacak..
    1-2013 Cupra'nın beynine girilemediğinden arıza lambası söndürelemeyecek, yanıltıcı kullanılacak. Bu bir sorun teşkil eder mi?
    2- Yazılım olsa bile softcore bir yazılım olacağından, 60 küsür mm bana yeter mi?
    3- İskender'de yapılacak downpipe, duman atma sorunu yaşayan oldu mu daha önce?
    4- yazılımsız alt devirler ölür diyenler var, altta sc çalışıyor öyle birşey söz konusu olabilir mi?

    Şimdiden teşekkürler cevaplar için.

    not: kat iptali ve orta iptali olacak.
    Sizin sorunuza gelirsek 11 modelini kendim stage2 kullandım,
    1.2013 leri bilmiyorum 2011de sorun yoktu.
    2.stage2de 63 kullandım ben
    3.komple iskender+varexle uzun süre dumansız kullandım
    4.intercooler bile büyüktü bende, sadece turbo olsa neyse ama sc olduğu için altlar istediği kadar ölsün size en ufak bi zararını hissetmiyorsunuz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •