Basliktada soyledigim gibi suan bir dusuncem var ne olur ne biter bilgisi olan paylasirsa sevinirim b16 manifoldunun 4ten 2ye dusen kismina flans yapip gt28 emsali bir turboyu monte etsem neolur olirmu olmazmi.
Basliktada soyledigim gibi suan bir dusuncem var ne olur ne biter bilgisi olan paylasirsa sevinirim b16 manifoldunun 4ten 2ye dusen kismina flans yapip gt28 emsali bir turboyu monte etsem neolur olirmu olmazmi.
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
çok verimsiz olur b serisi gibi manifoldu yurtdışında bakkallarda bile bulunan bir motor için bence hiç gerek yok fantaziye
RACE WERKS
Yazmayi unuttum elimdeki turbo oyle t3 t4 flansli standar bisey degil daha dogrusu ne olduguda belli degil arastirdigim kadariyla bmw turbosu dogal olarak flans farkli onun icin deneme amacli oemle denekmek istiyorum. Standart bisey alsam gene flans yapilacak! Verimsiz olmasinin sebebi nedir mesela?
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
Yav olayim farkli diyorumfikmet ztn benim ilk adresimdir saolsun
![]()
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
Mekanik montaj ikinci planda olsun..
Artan yakit ihtiyacini nasil karsilayacaksin?
Piggyback gibi bir cihaz mi kullanacaksin?
Gt30la 0,5 barda stock motor stok enjektorle kullananlar var ayar ile
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
yakıt konusuna çok girmek istemiyorum ama ayardan kastın ne? stok motor hiç problem değil bence, yurtiçinde dahi birçok örneği var, ama stok enjektör?
Neyse, gereken fazla yakıt için çözümü düşündüğüne göre, benim görüşüm oem manifolda yapacağın flanş ile turboyu bağla gitsin..
sistemi bir kere kurup çalıştırdıktan sonra, ilerde geliştirmeleri yaparsın.
enjektör için oem kullandıklarını duydum ondan öyle söyledim. yani yetecegini bende zannetmiyorum ama dediğin gibi önce sistemi kurup ufak ufak iyileştirmeleri yapmayı düşünüyorum
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
araç devrini bulmadan önce sıcak hava üfleyecek olan dizel bmw turbosu ile, ne oldugu belli olmayacak olan bir uydurma manifold ile arabaya yazık etme, ne zaman paran olur, bi turbo + manifold alırsın, o şekilde yaparsın. buna harcayacagın emek ve paranın çöpe gitme ihtimali %90.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
Bu turbolarin farkinedirki alper abi ? Dolmadan sicak uflesin !!anlayamadim birazdaha acsan
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
turbo dizel uygulamalarinda basinclar yuksek..
3.20d gibi 2 litre motorda 0.8-1 bar calisan turbo 1.6 motorda 0.5 bar icin hava uflerken zorlanir mi?
Tek sikinti turbo vnt li olmamali, klasik wastegate li olmali tabi..
turbo dizel turbosu degil mi ? muhtemelen ufacık birşeydir diye dusundum.
yukarya baktım gt28 emsali demişsin.
nasıl birşey bu ? var mı oyle bi turbo bmw de ?
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
abi ölçülerini atarım sana öyle ufak bişey degil ufaktan kastım bi k03 k04 kadar bişey degil yani
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)