User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: turbo gasket

  1. #1
    C A N
    Misafir

    turbo gasket

    bu aralar amma konu açtım ya...

    aşığıdaki özelliklerdeki contayı takarsam, kaç bara çıkabilirim? ORJİNAL KOL VE PİSTON ile? turbo IHI.. impreza turbosu...

    Gasket Thickness - 3.00 mm
    Equivalent Compression Ratio - 8.5:1

    şuanki sıkıştırmam 10.0 ve 0.5 bardayım

    2nci olarak bide şunu sorayım.. forget kol piston alınsa, bide bu düşük sıkıştırmalı conta, o zaman kaç bar basılabilir?

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olaya basınç olarak bakmayın ecu vs ne kullanıyosunuz tamam conta ile cr düştü ama uygun yazılım olmadan yine tehlikeli olabilir

    ve kesin bir sayı söylememek en mantıklısı yol şartlarına sıcaklığa vs bağlı olarak değişebilecek bi değer motorun afr egt vuruntu verileri dinlenip elde edilen veriler ile uygun basıncın basılması mantıklı seçim olur burda bir sayı vermek yanlış olabilir
    körler sağırlar

  3. #3
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sennanın belirttiği gibi iş sadece conta ile bitmeyecektir.Gene bir yazılım gerekecek sonuçta fakat ben stock turbolamalar yaparken 1 adet orjinal conta 1 adette orjinal contanın yarısı yükseklğinde özel oalrak conta kestiriyorum contacılarda gayyette güzel oluyor.Ama genede sende yazılım gerekecektir.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  4. #4
    C A N
    Misafir
    Yazılım tabiki yapılacak, kafama göre nasıl arttırayım basıncı

    benim merak ettiğim, tahmini güvenli seviye ne olur?

  5. #5
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı C A N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım tabiki yapılacak, kafama göre nasıl arttırayım basıncı

    benim merak ettiğim, tahmini güvenli seviye ne olur?

    o seviyeyi dyno üzerinde yada yolda kademe kademe artırarak vuruntu sınırlarına gelene kadar bulabilrsiniz bu daha sağlıklo bi yol olur bence
    körler sağırlar

  6. #6
    C A N
    Misafir
    tamam teşekkürler

  7. #7
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım AEM F/IC vardı. İllaki daha fazla basınç kullanabileceksin ama herkezin bildiği bir motor olmadığından bu işide öle basit matematik formülleri ile hesaplayamayacağımızdan bence sen bu ürünü uygula. Tunerin zaten sennanın dediği gibi dynoda yada yolda mapi tekrar düzenlerken vuruntu limitinin biraz daha altında bir ayar ile işi noktalayacaktır. Benzine dikkat bu arada fazla basınç ve bu sıcaklarda.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #8
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden herkes vuruntu diye baqıyor bu işe peki direnç katsayınız nedir döküm kollarınızın ? vuruntu oolmadanda yamulan kollar gördüm ben
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #9
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dediğim gibi aracın motorunu hiç bilmiyorum ama D16 lar gibi serçe parmağı gibi kollar varsa dediğinde haklısın
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #10
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet d16lardan bahsediyorsak sitede bir örnek fotoğrafları vardı.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  11. #11
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet d16lardan bahsediyorsak sitede bir örnek fotoğrafları vardı.
    Otomobil: Hyundai Coupe FX
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  12. #12
    C A N
    Misafir
    aracımda şuanda vuruntu sorunu yok.. 100 oktan kullanırım daima... almaya değermi acaba contayı? yani tutupta contadan sonra 0.7 limit olucaksa orjinal pistonlarla, hiç değmez

  13. #13
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önemli olan bar değil flow dur ama şu hali ile 0.5 kullanıyorsan conta ile 0.7 bilemedin 0.8 in üstünü kullanmanın çok sağlıklı olucağını düşünmüyorum. Motorun iç bileşenlerinin kalitesini ve motorun genel halinin bilgisine sahip değilim ama sadece conta ile 1 bar bence vede impreza turbosu ile bence riskli olucaktır.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #14
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorun dediğimiz gibi 07 deil içeriğe giren havanın yoğunluğu yani fazlalaığı gt 40 ile vf22 nin 07 si aynı değildir malesef bence vf 35 tarzıda bi turbo hmmmmm tehlikelerde olabiilr çünkü gerçekten kollart inceyse üzücü olabilir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •