User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
53 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 6psi turbo hkk...

  1. #1
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    0.6bar stock motorai turbo hkk...

    beyler orjınal 1.6 16v stock bır motoru 0.6barda turbolamak ıcın neler gereklı tam olarak?

  2. #2
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo bılgısı olan arkadaslar????

  3. #3
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ecunun duzenlenebilir olması lazım ve ayrıca devir bandına göre en uygun turbo seçilmesi gerek
    RESPECT YOUR ELDERS

  4. #4
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo uygulandıktan sonra avans kısmanız ve afr ayarlamanız gerekir

  5. #5

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neler gerekli derken, egzoz manifoldu, turbo, turbo boruları, downpipe, intercooler, birde blow off lazım
    ...

  6. #6
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkesin atmosferik arabayi turbolayip azicik uflesin gitsin dusuncesi var ancak gercekte ne yazik ki olmuyor
    Hadi motor yurudu frenler sanziman suspansiyon nolcak
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  7. #7
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    afr ayarlarım onda sıkıntı yok 5 bar yakıt pompası mevcut safc de baglı araca zaten 10 afr ye kadar zengıne cekebılıorum egzoz manifoldu, turbo, turbo boruları, downpipe, intercooler, birde blow off sadece bunlar mı enjektorlere bı ıslem lazımmı regulator gerekır mı aracımın beynındekı boş epromla yenıden yazılım yapılabılıor...

  8. #8
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu ezbere konuşmak demeyelimde neden intercooler ve blowoff 0.6 bar için? Zaten gündelik kullanılacak anlık güç alınsın diye?

    @samet Abı sıkıştırman kaç?
    RESPECT YOUR ELDERS

  9. #9
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkesin atmosferik arabayi turbolayip azicik uflesin gitsin dusuncesi var ancak gercekte ne yazik ki olmuyor
    Hadi motor yurudu frenler sanziman suspansiyon nolcak
    dusunce 0.6 bar 110ps olsa arac 0.6barla kac hp ye cıkar kı fren ısı kolay bravonnkını uydururuz sanzuman sıkıntı olabılır ama dedıgım 6psi gucle ne olur tam detaylı olarak ne gerekır kac litre ıntercooler wasgate gerekır mı enjetorler ne dır ne olur hangı aracınkıler uyar bunları bıen arkadaslar yazabılırlerse mutlu olurum

  10. #10
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.6 için ne intercooler'a ne de blowoff a gerek var düzgün bir turbo ile afr ve avans yaralandıktan sonra problem çıkarmaz. 0.6 ortalama 150 160 yapacaktır sıkıştırma önemli ancak sıkıştırma düşürmek gerekebilir sanırım onceden motor ici girmiştin abi
    RESPECT YOUR ELDERS

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu ezbere konuşmak demeyelimde neden intercooler ve blowoff 0.6 bar için? Zaten gündelik kullanılacak anlık güç alınsın diye?

    @samet Abı sıkıştırman kaç?
    Basınç zaten az, lag problemi yok neden fazla güç alınmasın ? blow'da uzun süreli kullanılacağı için söyledim sıkıntı yok ..
    ...

  12. #12
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu ezbere konuşmak demeyelimde neden intercooler ve blowoff 0.6 bar için? Zaten gündelik kullanılacak anlık güç alınsın diye?

    @samet Abı sıkıştırman kaç?
    vallla stock işte ust kapak hıc acılmadı sıkıstırma 10.2 olması lazım ıntercooler blow off takarız hks sesı yeter

  13. #13
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basınç zaten az, lag problemi yok neden fazla güç alınmasın ? blow'da uzun süreli kullanılacağı için söyledim sıkıntı yok ..
    Basınç az olduğu için intercooler a gerek duyulacagini sanmıyorum çünkü verilen para ile alınan gücün etkisi yok 1.5 bar basılsa eyvallah sadece cok gazlarsa makine şişer coolersiz. Blowoff konusunda ise yine gereksiz masraf blowoff a verilecek para yerine ateslendirme guclendirilebilir
    RESPECT YOUR ELDERS

  14. #14
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkesin atmosferik arabayi turbolayip azicik uflesin gitsin dusuncesi var ancak gercekte ne yazik ki olmuyor
    Hadi motor yurudu frenler sanziman suspansiyon nolcak
    sertacım 6 cm mad yayım sparco kule gergım 195-45-16 lastıklerım var fren hallolur o kolay hala detaylı hangı turbo kac litre ıntercooler kac cc enjektor kesıcı bı cewap gelmedı...

  15. #15
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi;

    Gerekenler;

    * Turbo - Devir kesicin ve almak istediğin devire göre sen seçeceksin bir dizel turbosuda olabilir yada büyük seride ama sana tavsiyem BMW dizellerindeki turbo.

    * Borular - Turbodan emmeye giden borular vs. Intercooler gereksiz masraf. .6 için.

    * Downpipe ve egzoz manifoldu ve ek olarak egzoz çünkü turboda en güzel no-exhaust ama kullanacağın için gazı direk dışarı atmak için geniş çaplı kullanman lazım yoksa şişer.

    * AFR ve EGT izlemen gerekiyor, EGT muhakkak.

    * ECU düzenleyebiliyorsun madem ayarları yapman gerekiyor.

    * Enjektör konusuna gelince log alıp izlemen lazım kaç duty ile çalışıyor eğer %70 üstü ise enjektörlerin ömrü kısa olacaktır ve daha büyük enjektör seni rahatlatır ve daha uzun süreli kullanırsın.

    * Blowoff gereksiz ama ses için istiyorsan kullanılabilir.

    * Bujilerin durumu nedir? Ona göre gerekebilir.

    * Sıkıştırma konusuna gelince bu konu hakkında pek bilgim yok ama düşük sıkıştırma ile uzun süreli bir motor ömrü olur, kalın conta ile bu olayı çözebilirsin.

    * Fren sistemine gelince alacağın güç fazla olmayacağı için gerek yok ama tedbir sonuçta.

    * Süspansiyon sistemine gerek yok.

    * Motor kulakları ne durumda ve bu duruma göre motor zarar görebilir bunu göz önünde bulundurman lazım.

    şuan aklıma gelenler bunlar aklıma geldikçe eklerim
    RESPECT YOUR ELDERS

  16. #16
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    palida motor kulagı tek buyuk bır cıvata capraz yerlestırılen motor oldugu ıcın onuda kırmıstım ordan bılıorum koca motoru bır cıvata tutuor valla brezılyada 6psida catır catır turbolamıs ipn.ler de portekızce yok google da sacma sapan translate edıor

  17. #17
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    palida motor kulagı tek buyuk bır cıvata capraz yerlestırılen motor oldugu ıcın onuda kırmıstım ordan bılıorum koca motoru bır cıvata tutuor valla brezılyada 6psida catır catır turbolamıs ipn.ler de portekızce yok google da sacma sapan translate edıor
    Ne alırım mantığında değilde stabil bir şey yapılırsa sorun olmaz.
    Düzgün bir AFR ayarı ve sürekli EGT, ateşleme ve enjektörler kontrol edilirse stabil yürüttüğünüz sürece sorun olmaz.
    RESPECT YOUR ELDERS

  18. #18
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne alırım mantığında değilde stabil bir şey yapılırsa sorun olmaz.
    Düzgün bir AFR ayarı ve sürekli EGT, ateşleme ve enjektörler kontrol edilirse stabil yürüttüğünüz sürece sorun olmaz.
    baho civic i turbolamıstı lpgde hemde canavar gıbıde yururu vardı aracın 0.6 psi da... egtyı olcerız boost apex-i gauge da var onlar basıt ısler afr de kolay safcden yaparız yetıstıremezsek regulator pompa beyın bı fılm oda olur onuda hallederım sımdı bana hangı enjektorler lazım ??? borular kolay onuda adanada rasimde yaptırırız aslnda hazır kıtler var brezılyaada palıo ya gore al tak seklınde nasıl getırtecez sorun orda cıvatasına kadar her bı seyı var

    http://curitiba.olx.com.br/kit-turbo...-iid-366096402

  19. #19
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baho civic i turbolamıstı lpgde hemde canavar gıbıde yururu vardıo aracın 0.6 psi da...
    Tamamda abi yürütmek sorun değil ki 1 gün yürütülür 2 gün yürütülür önemli olan safe bir şekilde yürütmek. Örneğin 11k rpm civic sadece ecudan kesiciyi uzatarak yapıldı 1 ay sonra motor kırdı ve yapılması gereken sadece 1 yağ pompası değişmekti bir şey olmuyor diye olmayacak anlamına gelmez. 1 ay sonra pompa bir an yağ kesti ve motor kırdı..
    RESPECT YOUR ELDERS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •