User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
40 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: clk 200 komp extra turbo taktırmak??

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    clk 200 komp extra turbo taktırmak??

    mrb arkadaslar foruma yenı katıldım ısımım gokhan 2001 model clk 200 komp aracım var 163 hp ben buna modıfıye yapmak ıstıyorum extra turbo takabılırmıyım bu tur saglam modıfıye fırmaları varmı motor konusunda prof kısılere yaptırmak ıstıyorum sızlerınde dusuncesını almak ısterım saygılar

  2. #2
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılım yaptırabilirsiniz 200 olur muhtemelen

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım aracıma yazılım oluyormu bılmıyuorum yapan varsa hangi firma guvenlidir chip olursa daha ıyı olur gıbı

  4. #4
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 1998 model c200k ya yapmıştım 350 hp olmuştu..
    Kesinlikle tavsiye ederim.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  5. #5
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam aracınız zaten aşırı besleme bir motora sahip en güzeli yazılım ve verimli bir egzoz sistemi yaptırmak o zaman gayet tatminkar olur ..

    yazılım içinde herhan gibi bir tuner la görüşmeniz lazım kafana yatan a yaptırırsın

  6. #6
    metrekare
    Misafir
    Ne kadar espritüel herkes..

    Araç superchargerlı. Dolayısıyla daha küçük kasnak kiti bulur 25 hp civarı ve hissedilebilir tork alırsınız. Fazlası yazılım filtre vs. dahil fantazi olur..

  7. #7
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı metrekare Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne kadar espritüel herkes..

    Araç superchargerlı. Dolayısıyla daha küçük kasnak kiti bulur 25 hp civarı ve hissedilebilir tork alırsınız. Fazlası yazılım filtre vs. dahil fantazi olur..
    buna bende alınayımmı??
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  8. #8

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cvplar icin tsk arkadaslar bu isleri yapcak isin ehli biri tavsiyeniz varmi

  9. #9
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 1998 model c200k ya yapmıştım 350 hp olmuştu..
    Kesinlikle tavsiye ederim.
    Yaptığınız specleri öğrenebilirmiyim abi?

    Tuneriniz kimdi neler uyguladınız araca?
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  10. #10
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaptığınız specleri öğrenebilirmiyim abi?

    Tuneriniz kimdi neler uyguladınız araca?
    mosselmandan turbo kitini aldım ve doğrudan taktım.
    tam hatırlamıyorum ama adam 0..9 da kullan demişti galiba ben 1.3 falan bastırmıştım 350 hp vermişti. 5. viites 3000 devirde giderken gaza basınca patinaj ikaz ışığı yanıp sönüyordu. 1999 senesinde yapmıştım fazla hatırlamıyorum. Her şartta 5. vitesin sonunu buluyordu. zamanında hızlı bir arabaydı.
    Tuner im DUAL di
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  11. #11

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mosselmandan turbo kitini aldım ve doğrudan taktım.
    tam hatırlamıyorum ama adam 0..9 da kullan demişti galiba ben 1.3 falan bastırmıştım 350 hp vermişti. 5. viites 3000 devirde giderken gaza basınca patinaj ikaz ışığı yanıp sönüyordu. 1999 senesinde yapmıştım fazla hatırlamıyorum. Her şartta 5. vitesin sonunu buluyordu. zamanında hızlı bir arabaydı.
    Tuner im DUAL di
    350hp ciddi guc artisi ben 200alsam yeter

  12. #12
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mosselmandan turbo kitini aldım ve doğrudan taktım.
    tam hatırlamıyorum ama adam 0..9 da kullan demişti galiba ben 1.3 falan bastırmıştım 350 hp vermişti. 5. viites 3000 devirde giderken gaza basınca patinaj ikaz ışığı yanıp sönüyordu. 1999 senesinde yapmıştım fazla hatırlamıyorum. Her şartta 5. vitesin sonunu buluyordu. zamanında hızlı bir arabaydı.
    Tuner im DUAL di
    Maşallah Klasik 5 ileri şanzıman, sorun yaratmadı mı peki? Bide bu değerler dynoda ölçtüğünüz değerler mi?
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  13. #13

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mehmet gazihan bu isde nasildir.arkadaslar.tavsiye edermisiniz.evime yakin dukkani

  14. #14
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah Klasik 5 ileri şanzıman, sorun yaratmadı mı peki? Bide bu değerler dynoda ölçtüğünüz değerler mi?
    Dinamometreyi 1986 yılından beri kullanan biriyim söylediğim her beygir değeri mutlaka bir ölçüm sonucu çıkmıştır.
    mosselmanın kitinde verilen turbo basıncı (0.9) ile 308 hp çıkmıştı.
    Bu araba MB. diğerleri gibi değilki bir yeri kopsun bozulsun.Ayrıca Hiç bir sorun çıkartmadı hemde her gün tam gaz kullanıyordum. Belirtmek isterim ki araba neredeyse sıfır km de iken yapmıştım bu işleri. Bununda etkisi vardır diye düşünüyorum.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  15. #15

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugun megachip ile gorustum saolsun ilgilendi.yalniz ecunun epromu sokulmesi gerek dedi okuma yapamadi.sadece kasnak degistirerek perfonmans alirmiyim

  16. #16
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece yazılımla 15-20 hp, 30 nm
    kasnakla desteklerseniz bu değerler 35-45 hp, 50 nm ye çıkar
    TeamPASAOGLU

  17. #17
    metrekare
    Misafir
    Sadece yazılımla bu araçtan 20 hp falan hayal olur. Superchargerlı aracı turbo araç ile karıştırmayalım.. Asıl güç artımı kasnakla olacaktır. Basınç açılmadığı sürece çiple atmosferik araçlardan çok çok farklı bir sonuç alınmayacaktır.

  18. #18
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zaten kasnak değiğşimi sc motorların için yazılım gibi bişeydir. kasnak değiştirince kaderi değişir bence yazılımlada desteklersin oldu bitti
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  19. #19
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı qatrio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten kasnak değiğşimi sc motorların için yazılım gibi bişeydir. kasnak değiştirince kaderi değişir bence yazılımlada desteklersin oldu bitti
    ne kadar ekmek o kadar köfte.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •