selam;
diyelimki turbo aracımızın westgate ayarından şüpeliyiz daha önce oynandığını düşünüyoruz
bunu nasıl orjinale çevirebiliriz veya westgate'ye neye göre ayar yapılır ?
selam;
diyelimki turbo aracımızın westgate ayarından şüpeliyiz daha önce oynandığını düşünüyoruz
bunu nasıl orjinale çevirebiliriz veya westgate'ye neye göre ayar yapılır ?
hangi araç olduğuda önemli
zira kontrol farkıda var.
ama kabaca şöyle anlatayım
wg ters mantık çalışır
wg çubuğu(çükü) ileri doğru gittikçe basınç düşer
geriye doğru basınç artar
yani wg hortumunu çıkar,boşta bırak turbo max basınç üretir.
bir şekilde mekanik ayar yapacaksanız ve wg çubuğunun üzerinde ayar vidası var ise
çubuk uzadıkça basınç düşecek, kısaldıkça basınç artacak öyle düşünerek ayar yapın.
edit:
resim koyalım
bu resimde wg çubuuu gözüküyor
bunun boyu uzarsa basıncınız düşer.
ayar milim milim yapılır, fazla mesafe yok yani
![]()
Aynı sorun bende de vardı. peak 1,3 bar dı boost cut a giriyordu. Hakan ın dediği gibi. wg vidasını gevşetmen lazım. Bilgisayardan Ecu nun algıladığı basıncı okuman veya Boost saatin olması lazım ve en önemlisi arabanın cont. da yürüdüğü ve boost cut a girdiği basıncı bilmen lazım. Basınç ta dalgalanma olmasın.
Maxi nin dediği gibi. fazla ayar yapmayacaksın. ben 1,5 tur gevşettim sorunum düzeldi. Peak 1,3 bar dı 1 bar şu anda..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)