piston capiyla gomlegin alakasini anlamadim..
Printable View
http://hondaswap.com/engine-building/h22a-turbo-65032/
burda bıraz bahsetmiş ama h22 frm forged dıye arattırırsan bı cok acıklama cıkıyor.
h22nin garip huylari var demek :)
Mahle h22 için standart gömleklerde kullanman için piston üretmiş durumda gold serisi diye geçiyor 9-10-11.5 sıkıştırmalara göre yapılmış eğer gömlek işine girmek istemiyorsan bu firmayı seçebilirsin. 87.25mm piston 0.25 honlarsın, honlamadan öncede supertech marka block guards takabilirsin.
http://www.importperformanceparts.net/
burdan araştırabilirsin.
Bence baslangıcta pistonlara gerek yok Cometic 3mm Conta ARP civatalar yeterli bu sekilde 1Bar a kadar cıkanlar var.Manifold icinse spoolin performance da ram-horn AC Manifold var: http://www.hondamarketplace.com/zerothread/1404253
bence 9 sıkıstırma yap. Turboyu da gt30r t3-.63 AR al. Nasıl olsa 2200cc.
8.5 mu 9 mu siparisi vermek uzereyım.8.5 la 9 arasında ne fark eder. bıde arp saplamalara gerek var mı gercekten yoksa fantazı mı olur.
ileride basınç açmayı düşünüyorsan fantezi olmaz
standart saplamalarla turbolamak fantezi olur bence..
contayı orjinal tercih et cometic alma.