User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: arkadaslar 2001 cl600 icin turbo projesi yardim...

  1. #1

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    13
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    arkadaslar 2001 cl600 icin turbo projesi yardim...

    Basliktada belirttigim gibi aracima turbo uygulamak istiyorum ,Arac atmosferik v12 110 bin km de motor sanziman sorunsuz, yurt disi aracima uygun biturbo kitler mevcut ,boyle bir kit mi almaliyim yoksa istanbul da komple bu uygulamayi yapacak yerler mevcut mu ,arac su haliyle 367 hp istedigim guc 500-550 hp ,birde bu uygulamanin yurt Ici maliyetleri asagi yukari nedir,yardimlariniz icin simdiden tesekkurler

  2. #2
    s2kfreak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Atasehir
    Mesaj
    190
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    charger kit varsa daha sorunsuz olmazmı
    [LIST]


    Euro Charged E55 AMG 500WHP

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    13
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Supercharger ile hedeflenen guce ulasabilirmiyim, uygulama icin tavsiye edeceginiz yer var mi ,bu arada tesekkurler...

  4. #4
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uygulama icin tako servise veya 764 garage var.. 2 side mercedes konusunda cok iyidir.
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  5. #5
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi bir yerde yapacağınız özel uygulama hazır alacağınız kitlerden daha iyi olabilir...

    İyi bir yer demişken mercedes konusunda garage 764 hakan abi 1 numaradır..

    Ayrıca 367hp orjinali olan bi araba için 500-550hp ler çok iyimser olmuş Turbo takmadan bile alınabilecek güçler gibi..
    Bence turbo yada supercharge ile en az 600 leri düşünseniz daha güzel bi proje olur.. Motor dayanır zaten..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    13
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafta sonu aksilik cikmazsa maslak garage 764 e gidecegim,gelismeleri paylasirim,Yardimlariniz icin tesekkurler

  7. #7
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Maslak Tako garage (Tayfun GÜN) gitmişken Tayfun abi ile de bi görüşün derim mercedes konusunda baya bilgilidir

  8. #8
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı kasanın 2003 den itibaren 600 modeli turbolu ama sanırım motoru farklı, yine de turbolu CL600 ün parçalarını alıp takın, bir de beyin takınca istenilen güçlere rahatça çıkarsınız...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #9
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı kasanın 2003 den itibaren 600 modeli turbolu ama sanırım motoru farklı, yine de turbolu CL600 ün parçalarını alıp takın, bir de beyin takınca istenilen güçlere rahatça çıkarsınız...
    Aynen abi makyaj yedikten sonra motor da değişti diye biliyorum. Bu kasada amg lerde öyle 2003 ten sonrası superchargerlı olması lazım.

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    13
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha once hic mercedes deneyimim olmamisti genelde muscle car ustune calisiyordum,tesaduf eseri bu araci aldim,6 aydir kullaniyorum,turbo ile cok keyifli bir arac olur diye dusunuyorum, arac garajda yatiyor haftasonu kullaniyorum,gelismeleri buradan paylasirim,haftasonu aracin fotolarini da ceker siteye atarim

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motorunuz zaten devirlenmeyi sevmeyen bir yapıda ve hantal o nedenle turbo uygulamasında iki küçük turbo koyarsanız hacimden dolayı devir bandınızın belli bir yerini kullanabileceksiniz üst devirlerde güç düşecek. Büyük iki turbo koyarsanız alt devirle eskisi gibi olacak ancak turbo spool olduktan sonra ani güç gelecek. Bi de şu var evet motorunuz büyük ihtimalle kaldırır ancak şanzıman ani gelen yüksek torka karşı ne kadar dayanabilir. Bence de bütün devir bandını doldurması açısından supercharger çok iyi bir tercih olacaktır. Hem de ani tork artışları olmayacaktır. Turboda maliyet sanırım daha yüksek olacaktır işçilik ve projelendirme açısından.
    IN BOOST WE TRUST

  12. #12
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorunuz zaten devirlenmeyi sevmeyen bir yapıda ve hantal o nedenle turbo uygulamasında iki küçük turbo koyarsanız hacimden dolayı devir bandınızın belli bir yerini kullanabileceksiniz üst devirlerde güç düşecek. Büyük iki turbo koyarsanız alt devirle eskisi gibi olacak ancak turbo spool olduktan sonra ani güç gelecek. Bi de şu var evet motorunuz büyük ihtimalle kaldırır ancak şanzıman ani gelen yüksek torka karşı ne kadar dayanabilir. Bence de bütün devir bandını doldurması açısından supercharger çok iyi bir tercih olacaktır. Hem de ani tork artışları olmayacaktır. Turboda maliyet sanırım daha yüksek olacaktır işçilik ve projelendirme açısından.
    yukarıda anlatıldığı gıbı v12 motora sahıp bır aracta yuksek devır cevıremeyecegınız ıcın turbo yerine supercharge takılması daha ıyı olur stabil bır güç egrisi cıkar turboda lag olma işte sanzuman kaldırıp kaldıramama sorusu hep kafada olmak yerıne saglıklı olarak 450 500 hp ler rahatlıkla supercharger ile alınabilir diye düşünüyorum.

    bır aralar yabancı bır sitede v8 vede v12 motorlar orjınal ust kapak acılmadan karterden krank cıkartıp pıston segmanlarını özel olarak yapılıp degiştirildigiyle ilgili bişeyler okumustum gecmıs zaman yalan olmasın sadece hıc segman kacagı olmadan ( standart fabrıkasyon araclarda cok kucukte olsa hava kartere gecer dıye bılıyorum) sıkıstırmayı yukseltıp ciddi güçler alındıgını okumustum hatta su videoda vardı yorumlarda

    The Secret of F1 Enormous Power - Precision Fitted Components - YouTube


    konuyu takıpteyım guzel bı konu olacak gibi
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    13
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafta sonu islerim nedeniyle maslaga gecemedim ,bu arada ilgili dostlardan gorusler aldim ,genel kani sizinde belirttiginiz gibi supercharger yonunde oldu,bu arada motorun hantal oldugu cok dogru ,haftasonu yaptigim nacizane olcumlerde 0-100 degerim yaklasik 6 sn iken ,100-200 degerim 17 sn lerde gerci cok zorlamadim ancak 15 sn alti zor gorunuyor ,100- 200 km deki bu deger Supercharger uygulamasiyla yaklasik Kac sn ye duser,ayrica aractaki en buyuk sorun 2 ton olan agirlik 100 kg da ben etti 2100 kg ,ancak butun bu olumsuzluklara ragmen Arac beni kendine asik etmeyi basardi ,bu yuzden bayramdan sonra Supercharger projesi icin insallah start verecegim,yine bu markaya yabanci oldugum icin sizlerden gelebilecek tum yardimlara acigim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •