iyi güzel kullanışlı ve çok az sorunlu olan bu manifoltlarda kafamı karıştıran wastagate in durdugu yer...sanki 1 yada 2 pistonun gazı ile hareket ediyormuş gibi geliyo bana..yoksa yanılıyormuyum?
iyi güzel kullanışlı ve çok az sorunlu olan bu manifoltlarda kafamı karıştıran wastagate in durdugu yer...sanki 1 yada 2 pistonun gazı ile hareket ediyormuş gibi geliyo bana..yoksa yanılıyormuyum?
farklı tasarımlarda olanlarda var ama her ne kadar açmadanda gazın düşük bir miktarı yine w/g kısmına gider ama devam eden bir çevrim söz konusu olduğunda w/g açık değilken problem yok fkat w/g açıkken bence problem söz konusu fakat bu manilerin asıl amacı yer avantajı sağlamak performans adına çok birşey beklemeyin
körler sağırlar
dokum olarak 3. ve 4. piston cıkısının orda wg yeri olanlarda var mesela inlinepro yada blox gibi ama full race testinde de izledik log manifoldlar ile tubular olanlar arasında 40 50 whp farkediyor![]()
Evans amca log manilerle type r egzantiriklerinden daha agresif egzantirikler onermiyor bile, back pressure yuzunden kazanc degil kayıp saglıyormus, uzun lafın kısası imkan varken equal lenght bisey alınır takılır![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)