User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: Civic 1.4i yi turbolamak.

  1. #1
    Muhammet Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Civic 1.4i yi turbolamak.

    Hepinizin ortak düşüncesi 1.4 turbo yerine 1.6 vti biliyorum ama temiz vti 35 lira oda bana gelmiyor max 20 liraya 1.4 alıcam motorun içine girip turbolamak kaça maal olur acaba? ve min 150hp verirmi?

  2. #2
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Muhammet Uður Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hepinizin ortak düþüncesi 1.4 turbo yerine 1.6 vti biliyorum ama temiz vti 35 lira oda bana gelmiyor max 20 liraya 1.4 alýcam motorun içine girip turbolamak kaça maal olur acaba? ve min 150hp verirmi?
    Gundelik binebilcegin biseye 15.000 lira paran gider min 190 hp alirsin

    kol piton saplama conta

    manifold hibrit turbo wastegate borular coller

    Standalone beyin ve sensorler

    enjektorler pompa regulator kapak islemleri ve blok islemleri

    sibop yag pompasi buji oil cache clutch duruma gore radyator vs vs

    bunlarin hepsi olacak + bam kut pat cat bu gucu 1 barda alirsin

    1.5 bardada 24o hp alirsin tercih senin fiyat ayni

    yapilan motora 2 barda basilir ama gunluk kullanilmaz ozamanda takriben 280 29o hp alirsin

    1.5 barda ve ustunde akis ve sanzimanda sikisabilir o zman cebinden 2 lira daha cikar
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  3. #3
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bn olsam 1.3 de 21o ~ jr typer binerim 15.ooo e
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  4. #4
    Muhammet Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boostbomb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gundelik binebilcegin biseye 15.000 lira paran gider min 190 hp alirsin

    kol piton saplama conta

    manifold hibrit turbo wastegate borular coller

    Standalone beyin ve sensorler

    enjektorler pompa regulator kapak islemleri ve blok islemleri

    sibop yag pompasi buji oil cache clutch duruma gore radyator vs vs

    bunlarin hepsi olacak + bam kut pat cat bu gucu 1 barda alirsin

    1.5 bardada 24o hp alirsin tercih senin fiyat ayni

    yapilan motora 2 barda basilir ama gunluk kullanilmaz ozamanda takriben 280 29o hp alirsin

    1.5 barda ve ustunde akis ve sanzimanda sikisabilir o zman cebinden 2 lira daha cikar
    Çok açıklayıcı oldu teşekkür ediyorum o zaman 90 hp kullanıcaz ne yapalım

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor icine girmeden 0.5 bar basincli uygulama yapilabilir.

    150 ye yaklasilir 0.5 bar ile.

    Kol piston saplama masraflarini duselim.

    Standalone yeni sensorler ve tesisat yerine ucuz yollu safc + buyuk enjektor ve wideband gosterge olmazsa olmazi bu isin.

    Hybrit turbo neden? Vag 1.8t veya volvo 2.0 t5 cikan turbo kapasite olarak fazlasiyla yeterli.

    Neden hardcore liste cikiyor hemen anlamak zor, soft bi liste dusuk maliyetle turbo keyfi olabilir.

    Konuyu acan arkadasa: bolca arastirma ve plan yapma, parca toplama ve 5000 tl butce ile istedigin gibi bir uygulama olacagini dusunuyorum

  6. #6
    Muhammet Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor icine girmeden 0.5 bar basincli uygulama yapilabilir.

    150 ye yaklasilir 0.5 bar ile.

    Kol piston saplama masraflarini duselim.

    Standalone yeni sensorler ve tesisat yerine ucuz yollu safc + buyuk enjektor ve wideband gosterge olmazsa olmazi bu isin.

    Hybrit turbo neden? Vag 1.8t veya volvo 2.0 t5 cikan turbo kapasite olarak fazlasiyla yeterli.

    Neden hardcore liste cikiyor hemen anlamak zor, soft bi liste dusuk maliyetle turbo keyfi olabilir.

    Konuyu acan arkadasa: bolca arastirma ve plan yapma, parca toplama ve 5000 tl butce ile istedigin gibi bir uygulama olacagini dusunuyorum
    Aslında 5 bin aklımdaki rakam ama motorun içine girmeden motoru dağıtma riski olabilir diye okudum riski nedir bu işlemin?

  7. #7
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor icine girmeden 0.5 bar basincli uygulama yapilabilir.

    150 ye yaklasilir 0.5 bar ile.

    Kol piston saplama masraflarini duselim.

    Standalone yeni sensorler ve tesisat yerine ucuz yollu safc + buyuk enjektor ve wideband gosterge olmazsa olmazi bu isin.

    Hybrit turbo neden? Vag 1.8t veya volvo 2.0 t5 cikan turbo kapasite olarak fazlasiyla yeterli.

    Neden hardcore liste cikiyor hemen anlamak zor, soft bi liste dusuk maliyetle turbo keyfi olabilir.

    Konuyu acan arkadasa: bolca arastirma ve plan yapma, parca toplama ve 5000 tl butce ile istedigin gibi bir uygulama olacagini dusunuyorum
    Abi çok haklısın valla... bu ne herkes proje arabası hazırlamalık liste veriyor...

    ben 2008 yılında 3000 liralara mal ettim komple kiti montaj dahil...

    Ankarada kaan ve cenkte uygun fiyatlı kaliteli arabalar yaptılar... kaanınki 1.4 tü ve çokta iyi gidiyordu.. keza cenk inkide öyle

    Önemli olan niyet etmek düzgün araştırmak...

    homemadeturbo.com veya turbod16.com a bakıp biraz feyz alabilirsin..

    bence şu anda en büyük maliyet turbo... senin yerinde olsam t28 ayarında bir ikinci el turo kovalayarak bu işe başlardım.

  8. #8
    Muhammet Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi çok haklısın valla... bu ne herkes proje arabası hazırlamalık liste veriyor...

    ben 2008 yılında 3000 liralara mal ettim komple kiti montaj dahil...

    Ankarada kaan ve cenkte uygun fiyatlı kaliteli arabalar yaptılar... kaanınki 1.4 tü ve çokta iyi gidiyordu.. keza cenk inkide öyle

    Önemli olan niyet etmek düzgün araştırmak...

    homemadeturbo.com veya turbod16.com a bakıp biraz feyz alabilirsin..

    bence şu anda en büyük maliyet turbo... senin yerinde olsam t28 ayarında bir ikinci el turo kovalayarak bu işe başlardım.
    Peki bunu bi garage ye yaptırmak kaça maal olur işçilik ne kadar alırlar? Çünkü çok anlayamıyorum acemiyim daha.

  9. #9
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    garaj işine girersen doğal olarak ustaların garantiye gideceği parçalar olacak maliyet yukselicek. yada öpücü usta olucak öpücek. tecrube yoksa araştırmaya devam et XSİ nin dediği gbide olur tabi ama işi bilmen lazım o butcelere garaj işi cok zor. illada niyetliysen hazır cıkma kit ara ozmn daha kolay ve ekonomik olur. her sen bide daha araba alıcan mümkünse önce temiz kurcalanmamış yatak yorgan ellenmemiş temiz bir araba bulman lazım düşük kmli olursada iyi olur. tabı o sekil arabayada artık vti parası isterler.
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  10. #10
    Muhammet Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    garaj işine girersen doğal olarak ustaların garantiye gideceği parçalar olacak maliyet yukselicek. yada öpücü usta olucak öpücek. tecrube yoksa araştırmaya devam et XSİ nin dediği gbide olur tabi ama işi bilmen lazım o butcelere garaj işi cok zor. illada niyetliysen hazır cıkma kit ara ozmn daha kolay ve ekonomik olur. her sen bide daha araba alıcan mümkünse önce temiz kurcalanmamış yatak yorgan ellenmemiş temiz bir araba bulman lazım düşük kmli olursada iyi olur. tabı o sekil arabayada artık vti parası isterler.
    Araç 210.000 km de 20.000 fiyatı km biraz fazla, sıkıntı olucak heralde başka bi arabamı arasam acaba?

  11. #11
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    210 orjinalse bakımlı adam gibi kullanılmıssa iyi. yatakları alttan kontrol eder işe girersin
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  12. #12
    Muhammet Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    210 orjinalse bakımlı adam gibi kullanılmıssa iyi. yatakları alttan kontrol eder işe girersin
    Araç benim alıcağım kişi tarafınfan yapıldı ancak önceki halinide biliyorum temiz bi araçtı ben araştırmaya devam edip öğrenmem lazım bu işleri çünkü uzun vadede planlar büyük benim

  13. #13
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunu alıp alman kalitesi konforu vs sağlamlığı varken neden 1.4 civic turbolamak ?
    http://www.techturkey.com/forum/otom...-1-8t-aum.html
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  14. #14
    Muhammet Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu alıp alman kalitesi konforu vs sağlamlığı varken neden 1.4 civic turbolamak ?
    http://www.techturkey.com/forum/otom...-1-8t-aum.html
    Aslında mantıklı ama finansörü(babam) ikna etmem lazım

  15. #15

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Muhammet Uğur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında mantıklı ama finansörü(babam) ikna etmem lazım
    baban honda turbolatmaktansa buna daha sıcak bakar zaten sorun buysa
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  16. #16
    Muhammet Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baban honda turbolatmaktansa buna daha sıcak bakar zaten sorun buysa
    Hayır sadece arabayı alıcak babam geri kalanı bende 20.000 e zar zor çıkarttım daha fazlası sıkıntı olabilir.

  17. #17
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor icine girmeden 0.5 bar basincli uygulama yapilabilir.

    150 ye yaklasilir 0.5 bar ile.

    Kol piston saplama masraflarini duselim.

    Standalone yeni sensorler ve tesisat yerine ucuz yollu safc + buyuk enjektor ve wideband gosterge olmazsa olmazi bu isin.

    Hybrit turbo neden? Vag 1.8t veya volvo 2.0 t5 cikan turbo kapasite olarak fazlasiyla yeterli.

    Neden hardcore liste cikiyor hemen anlamak zor, soft bi liste dusuk maliyetle turbo keyfi olabilir.

    Konuyu acan arkadasa: bolca arastirma ve plan yapma, parca toplama ve 5000 tl butce ile istedigin gibi bir uygulama olacagini dusunuyorum
    Tabiki sizin dediginiz gbi olabilir ben arac 1.4 oldugu icin full setup dusunmustum. yoksa eger 140 ho civari guclere razi oluncajsa sizin soyledikleriniz tabiki daha mantikli
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boostbomb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabiki sizin dediginiz gbi olabilir ben arac 1.4 oldugu icin full setup dusunmustum. yoksa eger 140 ho civari guclere razi oluncajsa sizin soyledikleriniz tabiki daha mantikli
    İlk once bi tadini alsin sonra setup i gelistirir

    sen listeyi bi yazdin arkadas haa boyle kalsin o zaman dedi

    Biz filtreyle eksozla mutlu olan insanlariz, bolt on turbo bulutlara cikartir bizi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •