Merhaba arkadaşlar stock motor k04 çıkarıp gt35 turbo buldum bunu taksak iyi bir remap egzoz düz dump valve desteklesek ne alabiliriz sizce güç olarak veya 1.2 gt35 basacagımıza 1.5 1.7 k04 de devammı etmek mantıklı olur ?
Merhaba arkadaşlar stock motor k04 çıkarıp gt35 turbo buldum bunu taksak iyi bir remap egzoz düz dump valve desteklesek ne alabiliriz sizce güç olarak veya 1.2 gt35 basacagımıza 1.5 1.7 k04 de devammı etmek mantıklı olur ?
motora girmeden k04 ile devam etmek daha mantıklı
35r hiç duymadım genellikle 3076 takılıyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24347293/detay
bu arkadaşın listesine bakabilirsin.
Benim bildiğim 35r çok ileri düzey,yani bimoto yapılmayacaksa işin sonu sanırım
Oem turbo yerine 30 turbo daha mantıklı olur bence
gt35 baya bi upgrade gerektiriyo diye biliyorum. Stock motorla olmaz o is ya da verimsiz olur gibime geldi
Cevaplarınız için teşekkür ederim 5000 rpm aralıklarında gt35 i doldururmu bunu öğrenmek istiyorum 3071 3076 istemememin sebebi fiyatlar arasında ciddi farklar var gt35 büyük bir turbo fiyat olarakta uyguna buldum yürümezmi bu araç bu şekilde teşekkürler
Yürümeye elbette bir şekilde yürür de turboyu ucuz buldum takayım diye girişirseniz ya sizin düşündüğünüzden çok daha fazla masraf açar, yada hiç beklediğiniz gibi birşey olmaz.
Anladığım kadarıyla aracınızda hiçbir şey yok, onun için boşverin daha ufak adımlarla başlayın![]()
YouTubeDR.ECU
K04 ile super guc alanlarda var. Turbo alinca bitmiyor maalesef
Zaten 35r ile kullanan araba cok nadir biliyorum
1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
Instagram: @itkopekas #dev20 #project400
stock motor k04 turbo ile çok güzel güçler ve süreler alan araçlar mevcut forumda. k04 stage 2+ setup ile sağlıklı bir cupra 100-200 9.xxx koşuyor sıkıntısız. 35R gereksiz büyük olur,aracınızı stg 2+ yaptıktan sonra dilerseniz stock motora düşük basınçta 3071 veya 3076 deneyebilirsiniz.
Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.
Belly Detail
OEM turbo OEM motor ile 2.0 tfsi de 7.5 sec civarı suc cupra nin dbn i war 8 sec civarı da OEM turbo ve motorla süre çıkaran da bicok araç war ") bence OEM ile yola dewam
Şu şekilde düşünüyorum arkadaşlar Dr ecu yazılım için aracımı götürdüm, map sensörü - yüksek basınç pompa orjinal, rölanti motoru bu parçalar bozuk bunları yaptır gel ondan sonra yazılım atalım dedi, (Doğru söyledi ama aracımı tanıyorum) map sensörü rolanti motoru değiştirdim yüksek basınc pompası aralıklı arıza veriyor sürekli değil bu şekilde 6000 km kullandım keza dip gaz kullanan biriyim dedim ama olmadı isim vermek istemiyorum farklı xxx firmasına aynı gün gittim aynen anlattım spec 1 yerine spec 2 yazılım önerildi 332 hp 470 Tork alacağız (air intake ve sadece yazılımla) ve öncesinde sonrasında dyno testi yapacağız denildi bende ok verdim fakat hazır spec2 yazılım yüklenmişken gt35 uygun fiyata da buldum methanolsüz 370-380 hp leri görebilir miyim yoksa k04 le yola devammı edeyim ? bunun cevabını arıyorum teşekkürler.
Not : Bahsi geçen yer motor için ise garanti verdi büyük te bir firma bir problemde arkalarında duracağına eminim.
Ekleme yapayım aracımda kat - orta - son iptalleri var intake kitim mevcut, yazılımla birlikte forge dump valve ile bu değerleri alacağız inş dyno sunu buraya göndereceğim.
35r takmakla bitmiyor is sadece. Cooler pompa enjektor farkli filtre kiti bobinler vs vs uzar liste. Stok motorla 35r ciddi gereksiz olur. 370 hp civari istiyosaniz cooler komple egzoz pompa veya pompa ici parca vardi adini unuttum ve yazilimla yakalarsiniz o degerleri. Benm gorusum bunlara bobinde eklerseniz sikintisiz uzun sure binersiniz. ( arabada ariza olmadigini farz edersek )
Edit : 35r i hakkiyla yurutmek icin motor ici vs.de girmeniz gerek.
35r islevsel olmayacak. Millet o hayal ettiginiz guclerin cooooook yukarlarinda yuruyor 35 ile. Bence optimal olan hedefe gore dogru parcalari kullanmak.
Arkadaşlar beni mazur görün spec 2 yazılım 332 hp orjinal pompa kaldırıyorsa 130 bar stock hali bu 2011 cupralarda 150 bar apr pompada aşşağı yukarı aynı basınçları üretiyor 3800 tl apr fuel pump a vereceğime 6 ayda bir 500-600 tl oem pompa alırım bizde biliyoruz speclerin aşşağı yukarı neler gerektirdiğini amaç cüzi ücretlerle neler yapılabilir şunu yazıyorum şuraya dump valve takmadan sadece yazılım intake kit ile 332 hp alacağım 332 hp de bu lanet gt35 i ne kadar doldururur hangi devirde full boost alırım ve güç olarak ne alırız bilen mantık yürütebilen yokmu kullanan yorum verecek kardeşim şu hp alırsın diyen yoksa (3071-3076 istemiyorum ) gt35 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum teşekkürler
O pompayı belli bir gücün üzerinde zaten her halükarda almanız gerekecek. Dayanıklılık değil kapasitesidir pompa değişimindeki amaç.
Ucuza birşeyler yapmak niyetindeyseniz zaten hiç girişmeyin, keza o turboyu alıp oturtabilmek için yapacağınız manifold vs bile ciddi bir maliyet ve işçilik gerektirecek.
İlla takacağım derseniz de aracın full boostu tahmini minimum 4500 devirlerde gelecektir, zaten std motor ile o turboya çok fazla basınçta bastıramayacaksınız dolayısıyla alacağınız güç de sınırlı olacak. Kullanımı da gerçekten keyifsiz olacak. K04 bence günlük şehir içi kullanım için gayet keyifli ve yeterli.
Bence madem turboyu uygun fiyatlı buldunuz alın kenara koyun dursun. Diğer taraftan da gerekli diğer parçaları toplayın pompa, intake kit vs. herşeyi tamamladıktan sonra duruma göre motor içine de girip 35'li setupa geçebilirsiniz.
YouTubeDR.ECU
OEM pompa 130bar basmaz arkadaş birincisi bu,2011 pompası aynı bizle 150bar filan değil oem pompa 110bar basar, 500-600tl oem pompa alamasın sıfır, gt35 tek turbo? egsoz hausing kaç? manıfolt ne wasgete ne takıcan enjektör, gt3582r 6500 devırde dolar herhalde egzantrık ve twinscroll manifoltun olmadan, bu işleri biliyorum diyosuda bence bilmiyosun.
Spec-Stage, 3076-gt35, apr-hitachi.. Hepsi birbirine girmiş.. Bi an yorum yapayım dedim; vazgeçtim..
Zor işler bunlar allah kolaylık versin..
BMK Typer 1 cisi konuyu biliyorum demedim specler hakkında forumlardan okuduğum nezdinde bilgim var dedim 2 cisi zaten konuya vakıf olsam burada sizlerin yorumunu rica etmezdim ! egzoz zaten aracımda mevcut enjektör orjinal 470 hp yapanlarda var ki istediğim 380 hp gibi yani gereksiz neyse amacım bilgi yarışı değil zaten okadar bilgim olmadığını tekrar söylüyorum anlamadığım senin 6500 devirde boost yapar demen ? 1.4 motor değil bu 3076 da büyük bir turbo bosst 4500 devir ? typer honda ile karıştırıyor olmayasın ?
son mesajım gtx3076r turbo var 2.3barda 5500d geliyo boost atp manifoltla 2-3viteste gt3076 kullandım 6000de doluyodugtx3071de kullandım 4200de doluyo gt3071 kullandım 5000de doluyo, oem enjektörle 470hp çıkarman mümkün değil ben 7.8sec oem turbo süre aldıgımda 430hp çıvarıyıdı 2 hafta dayandı enjektör typer daha erken doluyo bu arada, 380hp güç almak istiyosan komple 76mm egsoz 13-14lt ths apr forge intercooll 76mm filitre kiti forge wasgete, apr autech feul pump, methanolle 2.3bar peak 1.5cont 390hp olursun benzin yakıt koyarsan 400 405hp alırsın. 3500d full bost yaparsın
saygılar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)