User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
54 sonuçtan 39 ile 54 arası

Konu: RX8 Turbo?

  1. #39
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emre gelip acikladigina gore bende rahat rahat konuaabilirim artik evet Emrenin biri cilginlik pesinde otekide sirasini bekliyor
    Umarim sorunsuz sikintisiz miss gibi olur. Ben senden daha heycanliyim. Yunanistani su yolu yapariz artik
    Zaten vize de kalkacak diyorlar öle bişi olursa rahat burdan 1000 km alt tarafı :P
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  2. #40

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Greddy Turbo takılan Rx-8 şuydu





    @setre
    Ben 10 yıldır forumlarda bu motor dayanıklı diye dil döken insandım o yüzden komik vs tabirlere gerek yok.Senin verdiğin o yurtdışı uzun km örneklerini bende örnek olarak sunardım istatistiksel hesaplama da yapmıştım hatta.İlk gelen nesil için dexelia yağ eksikliği ve bilinçsiz kullanım sonucu motorların bittiği düşünülmüştü ama R3 le birlikte artık hem bilinçli kullanıcılar var hemde dexeliadan başka yağ kullanılmıyor yinede motoru biten R3 ler var daha 60k km de.Bunlar yetkili servislerde çalışan/çalışmış yıllardır samimiyetim olan ustaların da söylediği/gördüğü şeyler aynı zamanda.Arada yurtışı forumlarda benimde rastladığım tek tük 150k+ km giden motorlar tabiki çıkıyor ama istisnalar kaideyi bozmaz.Rotary motor tek seferlik uzun süreli yoğun sıkıştırmayla çok rahat başedebilirken(Le Mans gibi) karışık kullanım modeline(yani günlük kullanıma)stop et marş bas, dur kalk trafiğine vs karşı narin.Ben bu motorun aslında dayanıklı olduğunu en ateşli savunan insandım fakat zamanla yanıldığımı gördüm.Belki seninde fikrin zamanla değişir.

    Tabi bu yazdıklarım Rx-8 almayacağım anlamına gelmiyor.Yakınlarda Rx-8 alma düşüncem var fakat "motoru biterse" ye göre bütçe yapıyorum.Gerçekçi olmak gerekiyor çünkü.

  3. #41
    kesici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    İst
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben birşey sormak istiyorum, bazı yerlerde normal motorlara nazaran toplanması daha kolay basit ve ucuz yazıyorlar peki neden sandık motor çok pahalı ?

  4. #42
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kesici Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben birşey sormak istiyorum, bazı yerlerde normal motorlara nazaran toplanması daha kolay basit ve ucuz yazıyorlar peki neden sandık motor çok pahalı ?
    Sandık motor son artışlardan sonra 17K oldu serviste, R3 ünki ise 20k üzeri diye biliyorum...
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  5. #43
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rx-7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Greddy Turbo takılan Rx-8 şuydu





    @setre
    Ben 10 yıldır forumlarda bu motor dayanıklı diye dil döken insandım o yüzden komik vs tabirlere gerek yok.Senin verdiğin o yurtdışı uzun km örneklerini bende örnek olarak sunardım istatistiksel hesaplama da yapmıştım hatta.İlk gelen nesil için dexelia yağ eksikliği ve bilinçsiz kullanım sonucu motorların bittiği düşünülmüştü ama R3 le birlikte artık hem bilinçli kullanıcılar var hemde dexeliadan başka yağ kullanılmıyor yinede motoru biten R3 ler var daha 60k km de.Bunlar yetkili servislerde çalışan/çalışmış yıllardır samimiyetim olan ustaların da söylediği/gördüğü şeyler aynı zamanda.Arada yurtışı forumlarda benimde rastladığım tek tük 150k+ km giden motorlar tabiki çıkıyor ama istisnalar kaideyi bozmaz.Rotary motor tek seferlik uzun süreli yoğun sıkıştırmayla çok rahat başedebilirken(Le Mans gibi) karışık kullanım modeline(yani günlük kullanıma)stop et marş bas, dur kalk trafiğine vs karşı narin.Ben bu motorun aslında dayanıklı olduğunu en ateşli savunan insandım fakat zamanla yanıldığımı gördüm.Belki seninde fikrin zamanla değişir.

    Tabi bu yazdıklarım Rx-8 almayacağım anlamına gelmiyor.Yakınlarda Rx-8 alma düşüncem var fakat "motoru biterse" ye göre bütçe yapıyorum.Gerçekçi olmak gerekiyor çünkü.
    Selamlar o aracı biliyorum dediğim gibi yazılım vs. olmadıktan sonra turbo takmanın pek bir anlamı yok. Greddy ile gelen mavi cihazdaki yazılım çok bir şey ifade etmiyor o sebepten o araç öle pek yürümüyor.

    Motor dayanıklılığı aynı klasmandaki diğer araçlar ile karşılaştırdığınızda pek bir fark yok açıkçası. Bütün spor arabalar aynı şekilde iyi bakmassan elinde patlar. Heryer'de bu konu öne çıkıyor ama yağını vs. eksik bırakmadığın sürece hiçbişi olmaz araca.

    Piyasa piston kırmamış, motor kırmamış vs. kaç tane spor araç var allah aşkına ? Şahsen motor fiyatı sandık olarakta diğer performans araçlarının tamamından ucuz =)

    M3'lerin, S2K ların motor kırdığı, hatta Corvette'in o koca motorunu rahatça kırabilen bir Ülkede yaşıyoruz Bu yüzden Türkiye'de rotary motor kırılmasına şaşırmamak lazım ...

    Benim aracımda şu an 68K km de . Maşallahı var çünki adam gibi bakıyorum Kırılsa bile herhangi işini bilen bir motor ustasnda rahatça yaptırabilir. En pahalı parça Housing ki 900 dolar, Rotor desen 800 dolar civarı, Seal 3mm liği 350 dolar, conta seti 300 dolar :d kısaca Piston'lu bir motordan çok daha ucuz =)
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  6. #44
    kesici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    İst
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Setre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar o aracı biliyorum dediğim gibi yazılım vs. olmadıktan sonra turbo takmanın pek bir anlamı yok. Greddy ile gelen mavi cihazdaki yazılım çok bir şey ifade etmiyor o sebepten o araç öle pek yürümüyor.

    Motor dayanıklılığı aynı klasmandaki diğer araçlar ile karşılaştırdığınızda pek bir fark yok açıkçası. Bütün spor arabalar aynı şekilde iyi bakmassan elinde patlar. Heryer'de bu konu öne çıkıyor ama yağını vs. eksik bırakmadığın sürece hiçbişi olmaz araca.

    Piyasa piston kırmamış, motor kırmamış vs. kaç tane spor araç var allah aşkına ? Şahsen motor fiyatı sandık olarakta diğer performans araçlarının tamamından ucuz =)

    M3'lerin, S2K ların motor kırdığı, hatta Corvette'in o koca motorunu rahatça kırabilen bir Ülkede yaşıyoruz Bu yüzden Türkiye'de rotary motor kırılmasına şaşırmamak lazım ...

    Benim aracımda şu an 68K km de . Maşallahı var çünki adam gibi bakıyorum Kırılsa bile herhangi işini bilen bir motor ustasnda rahatça yaptırabilir. En pahalı parça Housing ki 900 dolar, Rotor desen 800 dolar civarı, Seal 3mm liği 350 dolar, conta seti 300 dolar :d kısaca Piston'lu bir motordan çok daha ucuz =)
    Abicim peki sandık değilde eli yatkın ustaya yaptırsak gider sadece bu yazdıkların mı maliyeti ne oluyor o zaman motorun ?

  7. #45

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rx-7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Greddy Turbo takılan Rx-8 şuydu





    @setre
    Ben 10 yıldır forumlarda bu motor dayanıklı diye dil döken insandım o yüzden komik vs tabirlere gerek yok.Senin verdiğin o yurtdışı uzun km örneklerini bende örnek olarak sunardım istatistiksel hesaplama da yapmıştım hatta.İlk gelen nesil için dexelia yağ eksikliği ve bilinçsiz kullanım sonucu motorların bittiği düşünülmüştü ama R3 le birlikte artık hem bilinçli kullanıcılar var hemde dexeliadan başka yağ kullanılmıyor yinede motoru biten R3 ler var daha 60k km de.Bunlar yetkili servislerde çalışan/çalışmış yıllardır samimiyetim olan ustaların da söylediği/gördüğü şeyler aynı zamanda.Arada yurtışı forumlarda benimde rastladığım tek tük 150k+ km giden motorlar tabiki çıkıyor ama istisnalar kaideyi bozmaz.Rotary motor tek seferlik uzun süreli yoğun sıkıştırmayla çok rahat başedebilirken(Le Mans gibi) karışık kullanım modeline(yani günlük kullanıma)stop et marş bas, dur kalk trafiğine vs karşı narin.Ben bu motorun aslında dayanıklı olduğunu en ateşli savunan insandım fakat zamanla yanıldığımı gördüm.Belki seninde fikrin zamanla değişir.

    Tabi bu yazdıklarım Rx-8 almayacağım anlamına gelmiyor.Yakınlarda Rx-8 alma düşüncem var fakat "motoru biterse" ye göre bütçe yapıyorum.Gerçekçi olmak gerekiyor çünkü.
    Allah aşkına şunu deneme diye kaale almayın. Arabayı kullanan zaten kullanmayı bilmiyor ki. Cam sonuna kadar açık ha arkaya paraşüt açmıssın ha cam açık gazlamışsın. O direksiyon tutuşla düzgün devirde bile vites atabildiğini sanmıyorum.
    IN BOOST WE TRUST

  8. #46
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.934
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya tayyar daha çabuk devir çeviriyor yada vites oranları baya kısa
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  9. #47
    Wankel Batu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    istanbul/Stuttgart
    Mesaj
    522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya 5 sene binmiştim zaten sıkılmıştım biraz açıkçası, NOS fln uygulamıştık zaten baya hevesimi almıştım o enerjiyi göremedim kendimde

    Greddy için kesinlikle değmez, 13B-REW swap i bir araştırın çok daha maliyetsiz olur
    Zex in kitinimi kullandiniz ?
    Kac shot bastiniz?
    Best German Engineering

    Vorsprung durch Technik

  10. #48
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kesici Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abicim peki sandık değilde eli yatkın ustaya yaptırsak gider sadece bu yazdıkların mı maliyeti ne oluyor o zaman motorun ?
    E yazdım fiyatları

    Housing tanesi 900 dolar civarı ki ikisinide parçalamak zor iş =) Genelde zarar gören parça rotorlar ve sealları oluyor. Seal 3mm takıımı 350 dolar, side seal desen oda ucuz bişi çok pahalı deil ,

    Kısaca bütün motoru piç etsek total cost 3000 dolar civarı olacaktır. sandığa çokda gerek yok servis tamir ile uğraşmamak için sandık satıor herkeze
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  11. #49
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah aşkına şunu deneme diye kaale almayın. Arabayı kullanan zaten kullanmayı bilmiyor ki. Cam sonuna kadar açık ha arkaya paraşüt açmıssın ha cam açık gazlamışsın. O direksiyon tutuşla düzgün devirde bile vites atabildiğini sanmıyorum.
    Aynen öyle ki zaten Greddy kit öyle inanılmaz bir güç veren bir kit değil. 260 whp civarı yapıyor. Benim şu an arabam 220 whp zaten ... 40 whp için 5000 dolara gerek olacağını sanmıyorum haha =))

    Tamemen custom bir kit yapıyorum ben. Manifolt olsun, intercooler olsun vs. hepsi farklı markalar yada el yapımı. Sadece Rotary üzerine çalışan Easytuning George ile çalııyorum. Şu anda yazılımımda onun tarafından yapıldı gayet memnunum.

    Hayırlısı ile bir gidelim gelelim bakalım neler olacak
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  12. #50
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya olm balayında araç turbolamak nedir?
    O kızın hakkını ödeyemezsin

  13. #51
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Setre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle ki zaten Greddy kit öyle inanılmaz bir güç veren bir kit değil. 260 whp civarı yapıyor. Benim şu an arabam 220 whp zaten ... 40 whp için 5000 dolara gerek olacağını sanmıyorum haha =))

    Tamemen custom bir kit yapıyorum ben. Manifolt olsun, intercooler olsun vs. hepsi farklı markalar yada el yapımı. Sadece Rotary üzerine çalışan Easytuning George ile çalııyorum. Şu anda yazılımımda onun tarafından yapıldı gayet memnunum.

    Hayırlısı ile bir gidelim gelelim bakalım neler olacak
    aracın proje konusu varmı bulamadım, fotoğraflarını paylaşabilirmisiniz?

  14. #52

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Setre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar o aracı biliyorum dediğim gibi yazılım vs. olmadıktan sonra turbo takmanın pek bir anlamı yok. Greddy ile gelen mavi cihazdaki yazılım çok bir şey ifade etmiyor o sebepten o araç öle pek yürümüyor.

    Motor dayanıklılığı aynı klasmandaki diğer araçlar ile karşılaştırdığınızda pek bir fark yok açıkçası. Bütün spor arabalar aynı şekilde iyi bakmassan elinde patlar. Heryer'de bu konu öne çıkıyor ama yağını vs. eksik bırakmadığın sürece hiçbişi olmaz araca.

    Piyasa piston kırmamış, motor kırmamış vs. kaç tane spor araç var allah aşkına ? Şahsen motor fiyatı sandık olarakta diğer performans araçlarının tamamından ucuz =)

    M3'lerin, S2K ların motor kırdığı, hatta Corvette'in o koca motorunu rahatça kırabilen bir Ülkede yaşıyoruz Bu yüzden Türkiye'de rotary motor kırılmasına şaşırmamak lazım ...

    Benim aracımda şu an 68K km de . Maşallahı var çünki adam gibi bakıyorum Kırılsa bile herhangi işini bilen bir motor ustasnda rahatça yaptırabilir. En pahalı parça Housing ki 900 dolar, Rotor desen 800 dolar civarı, Seal 3mm liği 350 dolar, conta seti 300 dolar :d kısaca Piston'lu bir motordan çok daha ucuz =)
    SelamlarPiyasada motor kıran m3 ler s2k lar ortalama 150k km de iken Rx-8 ler yarı km de bunu yapıyor.Tabi uzun km dayananları var onlarda benim gözlemim canı alınan Rx-8 ler....bu motor devirlli kullanınca daha uzun km dayanıyor benim gördüğüm kadarıyla.Çünkü şaşıran arkadaşlar vardı "yav aracıma bebek gibi baktım hiç gazlamadım 60k km de motor bitti benim bi arkadaşım var Rx-8'inin canını alıyor 100k km de motorunda tık yok" filan

  15. #53
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EM-RE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya olm balayında araç turbolamak nedir?
    O kızın hakkını ödeyemezsin
    Hahaha aynen öyle vallahi hakkı ödenmez haklısın
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  16. #54
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın proje konusu varmı bulamadım, fotoğraflarını paylaşabilirmisiniz?
    Selamlar proje konusu yok tamamladıktan sonra hazır halindeki her parçayı tek tek yazacağım, şu an özellikle yazmıyorum çünki Turbo'cu ile pazarlıklarımız sürmekte. Uygun fiyata takabileceğimiz en büyük turboyu takmaya çalışıyoruz =) Aracın resimleri şu şekilde bitince proje konusuda açacağım az kaldı kısmetse



    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •