Ayrıca her yazdığına neden eksi basıyoruz bi düşünsene.
Beğenmiyor olabilir miyiz?
tam 47 postumu eksilemişsin.
Sen adamın evine giriyosun, bu duvarların rengi sarı mı hmm ben sarı sevmem diyosun. Tepki alınca da hebele hübele.
Printable View
Ayrıca her yazdığına neden eksi basıyoruz bi düşünsene.
Beğenmiyor olabilir miyiz?
tam 47 postumu eksilemişsin.
Sen adamın evine giriyosun, bu duvarların rengi sarı mı hmm ben sarı sevmem diyosun. Tepki alınca da hebele hübele.
Bu adama bugüne kadar yaşından dolayı ses çıkarılmadı sanırım zira çoğumuzun babası yaşında.
Ne bu adamın ayrıcalığı? Çok iyi bi adamda biz mi anlamadık, günün tek uygun saati bu saatler şu konuyu takip ediyim diye girdim hale bak.
Tehdit felan da etmedim o eksilediğin parmakların yönüyle bişe mi anlatmaya çalışıyon emmi
https://s19.postimg.org/k63d13ukj/gtx3584rs_turbine.png
evet tüm seçenekler V band gözüküyor, keşke uysaydı 1.21 A/R de %78 verim var ki turbine için çok çok iyi bir verimlilik
normalde turbine ler %68-70 verimlerde oluyor bu açıdan özellikle S2K gibi yüksek devir çeviren araçlarda turbine verimliği daha önemli oluyor
4 silindir var S2K gibi 4 silindir var :-) o yüzden endişe etmeyin 5000 gibi gücü hissedip 5500 olmadan full boost yaparsın
daha geriye net 4000dd var çevirecek çok keyifli olur
bu yeni turbolar takım olarak satılıyor eski gibi core ayrı turbine ayrı değil, bir tek wg yok sanırım
açıklama şu şekilde " SOLD AS ASSEMBLY KITS (SUPER CORE + TURBINE KIT). COMP OUTLET AVAILABLE IN V-BAND & HOSE CONNECTION. "
yeni efr turbolardan kullanmayı düşündünüz mü? efr 9180 hedefinize uygun gözüküyor, T3 seçeneği de var.
http://i130.photobucket.com/albums/p...180_179394.png
http://www.full-race.com/store/image...content-11.jpg
Evet bu turboyu ne yazıkki liste dışı bırakmak zorunda kalıyorum. Aslında çok başarılı olacak gibi duruyor. Seçeneklerim Garrett gtx3582R Gen2 ve Precision sc6466 gibi duruyor şu an için. Para durumunu ayarlayabilirsem divided'a mı geçsem diyorum ama manifoldlarda pek ucuz değil. Şu an için bu iki turbo ilk seçeneğim.