Merhaba;
Aracım golf 7 1.4 tsi 140hp ıhı hybrid (aftercooler) dp, egsoz, k&n kutu içi filtre % 10-15 eth. ekliyorum. Turbo basıncı 1.5 cont avans 10 derece
Kayseri de yaşıyorum (rakım 1070) mart ayında hava 5 derece iken iat max 51 dereceyi görüyordu. Dbn 100-200 süresi -1.3 eğimde 15,5 sn koşuyordu.
turboyu hybrid yaptık dan sonra hava 24 derece iken, iat 66 dereceye çıkıyor.
basınç 1.5 cont yürürken 52 derece üstünde basıncı kısıyor 1.2 ye düşüyor. wv racing filtre taktım iat hiç değişmedi. motul mocool radyatör soğutucu koydum aftercooleri söktük temizledik ama sıcaklık düşmedi. met kit taktık dan sonra sıcaklık yine aynı 60 üzerine çıkıyor. Basınç kısmaz oldu fakat avans kısıyor. araç yine eski sürelerini çıkaramıyor.
met kitin nozzle turboya yakın yere montaj ettik. kelebeğe yakın yere alsak fark eder mi ?
tecrübeli kişilerin yardımını rica ediyorum.




Alıntı
Sorun aftercooler. İat düşürmek istiyorsan aftercooler'ı intercoolera dönüştürmek yada aftercoolerın radyatörünü ayırmak gerekiyor. Aynı sorun bendede mevcut ıhı 38mm hybrid turbom var. Filtre dp buji bobin wg dv pompa benzini+%5eth ile yürüyorum. Senin kadar 1,5 bar açmadım tabi ama iat düşmedi düşmediği için retard veriyor iat yükseldikçe hele arka arkaya sıkmaya hayatta gelemiyor. Aftercooler temizledim, antifiriz değiştim filtreye direk sis farının oradan boru çektim banamısın demedi. Şuan aklımda 12v devirdaim pompası alıp öne bir radyatör daha takıp aftercooler borularını o radyatöre bağlamayı düşünüyorum. Aracın kendi radyatöründen aftercoolera gelen boruları bir birine bağlayacağımki devirdaim kesilmesin. 12v deirdaim pompasını da büyük ihtimalle sigortadan bir yerden çekeceğiz araç çalışır çalışmaz devreye girecek.

