manifoldum t25 flanşlı t3'e çevirmem gerekecek.
eski flanşı kesip yeni flanş mı kaynatmalı?
yoksa araya bir tarafı t25 bir tarafı t3 olan aparat mı yapılmalı?
manifoldum t25 flanşlı t3'e çevirmem gerekecek.
eski flanşı kesip yeni flanş mı kaynatmalı?
yoksa araya bir tarafı t25 bir tarafı t3 olan aparat mı yapılmalı?
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Kaynak yapicak ve kesicek kisi gercektende iyiyse bir sorun yasanmiyor daha once yaptirdim. Ama adamin isciliginden emin degilsen flansh degistirici ile kullanm derim. Flash degistiricinin tek kotu yani uzanti yaptigi icin bazen yer sorunu cikiyor.
manifoldumu pek bozmak istemiyorum araya aparat yaptırmak mantıklı geliyor
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Kesilikle aparat yap
yer sorun olmazsa temiz bir aparat en iyisi olur mustea
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
bir tarafı t25 diğer taraf t3 yada bu var ama yeri çok saçma olur, downpipe bağlantısınıda yeni turboda v bağlantı al orayada çevirici yaparsın böylece hiçbiryer bozulmaz;
![]()
downpipe'ın flanşı da uymayacak zaten onu da değiştirmemiz gerekiyor.
ikisine de aparat olur turbo hem öne kaycak hem de yükselecek
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
t25 in çapı dar olacağı için flow u da düşük olacak. Eğer borunun çapı t3 e daha yakınsa flanş kestir ve onu kaynattır.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)