User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Yeni turbo seçimi

  1. #1
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)

    Yeni turbo seçimi

    Selamlar,http://www.techturkey.com/forum/imag...nsertimage.gif

    sanırım sonunda aradığım turboyu buldum

    http://eng.turbo3k.com/catalogue/d-10230/

    özellikleri bunlari 2,4 transitden çıkma; egzoz tarafı ufak olduğu için geç dolma sorunu yaşamayacağım gibi geliyor. max power output 300 hplerde....


    imagesack saçmalıyor gene;

    http://img257.imageshack.us/gal.php?...0908202334.jpg



    Built to fall....

  2. #2
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    colt üzerine iyi AR-GE yapyısoun valla tebrikler

  3. #3
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k03s le 300 beygirler için oldukça yüksek kompresyon gerekir, yoksa biraz zor

  4. #4
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o gucleri verck pek buyuk bisey deil bu ozan bnce..

  5. #5
    Ryhn
    Misafir
    GT2560R veya GT2554R al derim pişman olmazsın.

  6. #6
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu bildiğimiz k03s mi acaba, audilerin kullandığı, 300 hpler çıkmıyordu sanırım bu turboyla?

  7. #7
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    merhaba arkadaşlar bu turbo benimkinden 60% filan daha fazla üfleyebiliyor.
    Beygir işini auidi forumunundan okudum.

    kompresör tarafı k04; beygir işi bir acaip czt tf035 de 220 hp alabiliyor td04 de 310lara çıkıyor, kapaktan sanırım.

    birazdan tf035 10T ile k03s diagramlarını koyarım.
    Built to fall....

  8. #8

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Grafiğe göre 2.0 Pdiff'te 26 lb/m demiş. Basit hesapla 26*10 +-%10 desek 260 +-%10 demektir. Bu alet ile en basit hesapla bile 290-300 hp leri görmek çok uzak ihtimal değil.

  9. #9
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz alakasız olcak ama bu bahsettiğin turbo hangi araçlara uygulanır ?
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  10. #10
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    vw grubu 1.8 turbosu işte 180liklerde çıkan sanırım, k04 kompresörlü olanı bu.

    http://audittmk1.blogspot.com/2008/0...s-k04-etc.html
    Built to fall....

  11. #11
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CZT nin kompresyon değerleri ne? taşlama flan yaptınız mı ? yüksek kompresyonsa 300 ü görür tabii

  12. #12
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k03s le k03 arasında cok bır fark yok.emme pervanesındekı fark en belırgın ozellık.k04 kompresorlu k03 degılde,k03 egzoz turbını kullanan bır k04 modelı var.transvers ıcın k04 001 ,long. motor ıcın k04 015 dıye aklımda kalmıs.1.8 audı motorlarıyla uygun setupla 300hplerı gormek mumkun,vwortexte orneklerı mevcut.kısmetse benımde bu sene denemek ıstedıgım bırsey k03s ve 240-250+ whp.

  13. #13
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    yok, kapak açılmadı
    tf035 ile 0,85 barda 208 hp aldık (204 gerçek hp)
    --------

    tf035 compressor map



    k03s compressor map



    aradaki fark bariz; benim anladığım elimdeki nin komp. tarafının k04 olduğu hatta
    katalogda. İkimiz aynı şeyi söylüyoruz.

    0 Compressor wheel K04-2076C_B 5304 123 2024 1
    21 Shaft nut (left-hand thread) M4,5x0,5 LHx 7 SW10 5304 128 5004 1
    22 Compressor housing K04-2076CCB 5304 101 5131 1
    24 Hexagon bolt M6x12 500 3535 5219 4
    25 Turbine housing K03-5.88KCAVD 5303 100 9097 1

    farkedersen türbin k03 compressör k04
    Built to fall....

  14. #14
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet haklısın aynı seyden bahsedıyoruz.ben k04 001 ve 015 ı arastırırsın belkı dıye soylemıstım zaten.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •