deolsol07 sen bikackez para vermek niyetindesin anlasilan bari dokum manifold bul kendine boyle basla ise...
deolsol07 sen bikackez para vermek niyetindesin anlasilan bari dokum manifold bul kendine boyle basla ise...
Experience is what you get when you don't get what you want.
Yahu neden bir kaç kez para vermek niyetinde olayımki? Ben sadece en uygun fiyata işi çözmeye çalışıyorum. Evet biliyorum çin malı, "ucuz etin yahnisi olmaz!" "3 kuruşa 5 köfte yok!" şansına aynı malı başkası sıkıntısız kullanır sen kutuyu açtığında takılmadan elinde kalabilir. Tıpkı çinmalı olan diğer ürünler gibi? öyle değilmi? Ben bu kitin turbo manifolt ve vg sini kullanamasam bile, sizin dediğinize göre geri kalanları buradan maximum 1000tl ye toplarım. ne yapar bu kit ile 1000 + 2400 = 3400tl. + 500 işçilik + 500 cip yazılım, toplam = 4400 tl. yok manifoldu diğerleriydi sorun çıkmaz ise anahtar teslim 3400tl.
Şimdi Biri bana çıksın desinki, getir aracını sana bu fiyata tüm bu isdediklerini üstelikte çok daha kaliteli ürünlerle (garrett t25 gtr8 herne ise hks veya tial 38mm vg, hks blowoff vırt zırt, ) ben yapar monte eder dynosu ilede garantili teslim ederim. Tmm kardeşim o zaman eyvallah. Öper başıma koyarım bende.
Eğer forumda bu tip bir kit getirtipte denemiş olan arkadaşlar varsa lütfen onlarda tecrübelerini paylaşsınlar.
havanda su dovmenin manasi yok bence bosa para harcamadan dokum manifold alip diger parcalari burdan temin etme yoluna gidin;
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Blox-...s#ht_500wt_736
Experience is what you get when you don't get what you want.
eğer belirli üvret verilirse dediklerini yapanlar var zaten dyno vs ama düşüncen yanlış forumdaki çoğu insan sizin düşündüğünüz gibi düşünüp genelde bazı şeyleri iki kez almak zorunda, yada o parçalar yüzünden daha farklı elemanların zarar görmesini yaşamışlardır emin olun, bruadaki hiç bir insan hesap kitap özürlüsü değil 3 kuruşluk mal varken 5 kuruşluk mal almayı önericek fakat böyle bu işler
körler sağırlar
Bilmediğiniz bir konuda ısrar etmek cahillikten öte bir kavramdır, benim için.
Bu kadar karşı fikir olduğuna göre bu konuda daha fazla ısrar göstermem gerekmez kanısına vardırdınız beni.![]()
Pekala;
Anladığım odurki; Sadece boruları, belki intercoolerı, ve ıvır zıvırı oradan alacağım.
Bu güne kadar forumda tartışılan, bu konudaki yazışmalara göre; motor Hp üretimi ile, kabaca tekerleğin yere verdiği güç arasında %25 kayıp var?
yani 200hp saf motor gücü ideal şartlarda 175 max 180whp e denk geliyor doğrumudur?
Yani %19-20 kayıp olacak benim aracımda ? Bu durumda, 200whp güç almak için motorun 250hp güç üretmesi gerekecek? Stok motorda motorun tamamen iyi kondisyonda doğru komp. da olduğunu varsayarsak, düzgün bir turbo kit ile bu gücü motora verebilirmiyiz? Yani kısaca ben 200whp alabilirmiyim? Internal a bulaşmadan?
dogru yakit ve ayarla 300whp falanda olur![]()
Experience is what you get when you don't get what you want.
Üstadlar; 116oktan yok! 97 oktan vargünlük kullanım hırpalamadan, stok motor, max alabileceğimiz güç nedir? Dalgasız ve dubarasız?
Birde benide aydınlatsanızda bende sırıtsam biraz, bu "kaç kere sıkma hakkı" ve cevaben
"0.8" nedemek?
Güzel, gerçekten sizin için eğlence kaynağı olduğuma sevindim.. 40 yaşında maskara ettiniz beni ya, helal size.. Şimdi ben bilgi edinmeye çalışıyorum, yani sizlere sorarak bir şeyler öğreniyim ve yanlışlık yapmıyayım istiyorum. Bu nedenlede bazen sanırım komik duruma düşecek sorular soruyorum? Şimdi konumuza dönelim .
abi komik bi durum yok ortada ama bence yanlış yoldasın herkez o kitlere güven olmaz diyor ama sen illa alıcam diyosun tamam para kolay kazanılmıyor herkez bütçesi yettiği kadar ama kafanda çıkardığın fiyatta göstergeleri göremedim onlarda nerden baksan 1000dolar tutar sırf wideband 400dolar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)