User Tag List

Sayfa 5/11 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
197 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Del Sol + turbo

  1. #77
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yataklarını kontrol ettirmen gerekli sıkıştırma aynı bile olsa kesinlikle yağ pompanı değiştirmelisin yataklarını kontrol etttirmelisin

    ayrıca kol piston kiti alabilirsin cp piston eagle kol seti 800 dolar suan ebayde satılıyor yanına block guard alıp sorunsuz şekilde günlük kullanımda gazlayabilrsin üst kapağını açıp gömleklerin ovalliğine baktırabilirsin ozaman rektifiye gerekirmi gerekmezmi saana söyleyebilrim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #78
    delsol07
    Misafir
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yataklarını kontrol ettirmen gerekli sıkıştırma aynı bile olsa kesinlikle yağ pompanı değiştirmelisin yataklarını kontrol etttirmelisin

    ayrıca kol piston kiti alabilirsin cp piston eagle kol seti 800 dolar suan ebayde satılıyor yanına block guard alıp sorunsuz şekilde günlük kullanımda gazlayabilrsin üst kapağını açıp gömleklerin ovalliğine baktırabilirsin ozaman rektifiye gerekirmi gerekmezmi saana söyleyebilrim
    Tmm. Şimdi sırayla anladığımı yazıyorum;
    1 - Her ne olursa olsun motor açılıcak ve tüm elemanlar kontrol ediklecek
    2 - komprasyon değerleri alınıcak
    3 - Her ne olursa olsun stok yağ ve su pompası daha iyilri ile güncellenecek
    4 - Piston +kol seti almasak bile, block guard alınıcak

    Bu arada bu blok guard hacmimi arttırıyor? Sıkıştırmayı düşürmekmi amaç, anladığım kadar bu kalın bir conta?

  3. #79
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gömlek ile blok arasına konan bir eleman blok guard daha sağlam bir yapı elde edilebilyor uygun şekilde montajı yapılırsa

    conta değil conta silindir kapağı ile blok arasında olur
    körler sağırlar

  4. #80
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    block guard da ayrı bı soru kımı takmalı kımı takmayın dıor sanırım montajı hassas

  5. #81
    delsol07
    Misafir
    Bu örnekleri buldum;
    Golden Eagle Block Guard B16 B16A B16A2 B16A3 81mm 81: 104$



    Birde bu; SUPERTECH BLOCK GUARD B18C B16A B16 GSR TURBO NOS NA 85$



    Şimdi sizlerin vereceği bilgilere göre bu elemanları alacağım, Bu ikisi arasından hangisi tercih edilmeli," pahallı olan iyidir" mantığımı güdeceğiz, yada siz bu markaları tanıyormusunuz? yada alternatif bir marka varmı bildiğiniz? Son olarakta "gerek yok ülkemizde daha ucuza aynı işi göreni var" diyen varmı?

  6. #82
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapan rektefiyeci önemli gömleği çatlatanı duymuştum

  7. #83
    delsol07
    Misafir
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapan rektefiyeci önemli gömleği çatlatanı duymuştum
    Bu elemanların yerleri zaten yokmu? 1:1 değilmi ? yani bu parçayı takmak için modifikasyonmu yapılıyor? Eğer öyle ise tmm gömlekte çatlayabilir başka sorunlarda olabilir, yok yerleri hazırda varsa , o zaman çatlatanda bir aksilik vardır?

  8. #84
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ben sahsen block guard'ın bir ise yarayacagını dusunmuyorum bunu kullanamdan yapılan bir suru setup ornegi var
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  9. #85
    delsol07
    Misafir
    Şimdi anlamadım ben? bu block guard stok + turbo uygulamasında yapılmalımı, yoksa yapılmasada bişi kaybedilmez mi diyorsunuz?

  10. #86
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı delsol07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi anlamadım ben? bu block guard stok + turbo uygulamasında yapılmalımı, yoksa yapılmasada bişi kaybedilmez mi diyorsunuz?
    oem integra typer yağ ve su pompası walbro benzin pompası bunları kesın al block guardı dusunme sımdılık turbo kıtıın gelınce 6-7psi basıncı gecmeden uygula yazılımıda safe olarak ayarlatırsın uzun yada kısa bı muddet gıdebılır motorun ıcını bılemıoruz yada hic riske girmeden piston kol yatak alıp sıfırlıcaksın motoru ozaman 300tekerde cok rahat gezersın

  11. #87
    delsol07
    Misafir
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oem integra typer yağ ve su pompası walbro benzin pompası bunları kesın al block guardı dusunme sımdılık turbo kıtıın gelınce 6-7psi basıncı gecmeden uygula yazılımıda safe olarak ayarlatırsın uzun yada kısa bı muddet gıdebılır motorun ıcını bılemıoruz yada hic riske girmeden piston kol yatak alıp sıfırlıcaksın motoru ozaman 300tekerde cok rahat gezersın
    Ben şöyle düşündüm; Motorun sağlıklı olduğunu varsayarak:

    1 - İntegra yağ + su pompası
    2 - walbro benzin pompası
    3 - block guard ? ( yorumları bekleyeceğim )
    4 - Skunk2 Intake Manifold+68mm Throttle Body (yabancı forumlarda b16a2 üzerindeki stok + turbo setuplarda ve hazır kalite kitlerde , greddy-elderbrock gibi mutlaka intake kullanılıyor? )
    5 - Rc 440 -550 enjektor
    6 - Arp head studs
    7 - Arp main studs
    8 - SUPERTECH DUAL VALVE SPRINGS TURBO B16A nedense bunu mutlaka uygulayın yararını görürsünüz diyorlar?
    9 - MSD COIL WIRES PLUGS DISTRIBUTOR CAP KIT
    10 - AEM High Flow Fuel Rail
    11 - neptune

    Bu elemanlara + iyi bir turbo setup la 230whp/166tq gibi rakamlardan bahsediliyor?
    12 - Kalın conta ( STP söylemişti msn de tam olarak anlıyamadım ama sanırım komprasyonu bir nebze düşüreceğinden bahsetmişti, eğer yanlış hatırlıyorsam affola )

    Şimdi, bu yazdığım maddeleri yabancı sitelerde problem çıkarmadan kullanan 10 larca kişinin setuplarından alıntı yaparak yazdım, yorumlarınızı bekliyorum.

  12. #88
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8 - SUPERTECH DUAL VALVE SPRINGS TURBO B16A egznatrıgın stock olacagı ıcın,donecegın devırde stock olacagın ıcın yay sapka almana gerek yok.

    block guardı takam rektefıyecı ıyıyse sorun olmaz.

    stock makıneye basıcaksan kalın conta daha saglıklı olmasını saglar

  13. #89
    delsol07
    Misafir
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8 - SUPERTECH DUAL VALVE SPRINGS TURBO B16A egznatrıgın stock olacagı ıcın,donecegın devırde stock olacagın ıcın yay sapka almana gerek yok.

    block guardı takam rektefıyecı ıyıyse sorun olmaz.

    stock makıneye basıcaksan kalın conta daha saglıklı olmasını saglar
    Kalın conta dediğin , bu cümlede geçen örnek gibi sanırım ; (lowered compression with Cometic .054" headgasket)

    yaylar hakkında benim mantığımcada haklısın ancak herşey stok makinada bile geneli bu yayları update etmiş?

  14. #90
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet komp dusurmek ıcın conta. cometıc e ıstedıgın kalınlıkta yaptırabılıyorsun onu.ben sana 2m almanı onerırım.

    stock ust kapak gayet ıyıdır vtecte egzantrıksız bosa masraf olur...

  15. #91
    delsol07
    Misafir
    Buda başka bir örnek; turbo malzemeleriyle full-stok makian;

    "nice setup beaver

    this is, my setup:

    -b16a2 internal stock
    -turbo turbonetics T3 super 60
    -header fonte
    -piping charge 2,5"
    -fmic streastone
    -wastegate turbonetics evolution
    -BOV greddy rs
    -cat back buddy club U.S spec 2,5"
    -injectors rc 440
    -gaz pump walbro 255l/h
    -ecu p30 with hondata s300
    -tranny itr lsd

    263hp, torque 260N/M at 7 psi.

    my best time 13"03 in 1/4 mile with street tires (195/50/15)"

  16. #92
    delsol07
    Misafir
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet komp dusurmek ıcın conta. cometıc e ıstedıgın kalınlıkta yaptırabılıyorsun onu.ben sana 2m almanı onerırım.

    stock ust kapak gayet ıyıdır vtecte egzantrıksız bosa masraf olur...
    Yukarıda alıntı yaptığım setup daki conta 1,37mm. ye denk geliyor, yetmezmi? Sadece soruyorum? Birde bu nihayetinde bir conta değilmi? gerçi malzemesi karton değildir ama zamanla basınçtan incelip yayılmazmı?

  17. #93
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onemlı olan kalınlıgı sayesınde yanma odasının hacımını buyutmek boostta daha saglıklı olmasını saglamak. sadece sızdırmazlık gorevınden bahsetmıyoruz yanı

  18. #94
    delsol07
    Misafir
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onemlı olan kalınlıgı sayesınde yanma odasının hacımını buyutmek boostta daha saglıklı olmasını saglamak. sadece sızdırmazlık gorevınden bahsetmıyoruz yanı
    Hayır tamam bu konuda hem fikirim seninle sonuç ta kalın olduğu için iç hacim artıyor ve sıkıştırma azalıyor, buraya kadar tamam. Ben ileriki dönemki contanın sağlığından bahsettim, zamanla yayılıp kalınlığını yitirmezmi? onu merak ettim?

  19. #95
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    malzeme celık

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •