User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
56 sonuçtan 39 ile 56 arası

Konu: Maximum 350 hp flow Rated Turbo

  1. #39
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özgün ve Ozan teşekkür ederim.

  2. #40
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman hiç bulaşma tayfun bu işe turbo tavsiyemde sana garret t3 super 60
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evo6789 turbosuda olur
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mertcan coolvtec arda bunların setupları cok guzel ama mın 10k dolar
    niye biz sağolmayalımmı
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #41
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sana pm ile teşekkür ettim saygıdeğer insan.

  4. #42
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    t3-60s stlgeal iyi oneri
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #43
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 lerce sefer yapılmış örnekleri var istediğin güçlere en ekonomik en iyi çözüm budur
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  6. #44
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tayfuncum sıfır turbo ıcın her türlü ortalama 800doları gözden cıkar

  7. #45
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herseyi çok bilmeyin bence

    * ne gömleği ya komikmisiniz ? tunerınız anasını bellemessse hibçişi olmaz 25 psi da blockguard ı adam gibi koyduktan sonra hiçbişi olmaz Blockguard in ne işe yaradığını bilmeyenlerede anlatayım isterseniz daha önce açıklamıştım ama 400+ da gömlekler titresimleri çok fazlalaştığı için contayı yakma riski oluyor bunun üzerine gömleğin üstünden dışı içe içi ayrılmaya başlıyor ve gömlek orjinal gömlek içten çöküyor titresim yüsünden ondan dolayı blockguard koyuyoruz hepsini yapmışsssn az daha biriktir gömlekte al 1 kere açarsın kaparsın dewam edersin önün açık olur Önünün açıklığına bağlı bişey bu

    * Turbo konusuna gelince ewo9 turbosu kıcımı yiyebilir hosuningleri çok kücük Flow da b16 stock ewoyu bağırtır Backpressure ı aşırı şekilde olur ve başına bela olucaktır

    * T3/t4 60 trim yada 57 trim 360 Race bearing ile bile yeteri kadar çabuk dfolmaz HELEKİ döküm manifold ile daha bir işkence olur böyle 8000dönemeden başlarsın kasılmalara sona ahh man dersin sen kıcı 28 alıcaksın kafası 71 yada 60 BEn olsam senin yerinde 2871 takarım 63 ar gayet basarılı olur hatta devir döneyim ben az geç dolsun daha ekonomik oluyor dersen 82 ar alabilirsin sıkıştırmana bağlı tamamen
    stock motor stock turbo - tomei kapak ıle 8500 donen var. 76 lık perrın outlet 76mm downpıpe ıle. motor hacmı 2.0lt. sımdı dıosun kı 1.6 vtec o turboyu zorlar. ne ıle flow ıle. evo nun kapagı emme sı ıle b16 nın arasında cok fark yoktu olcmustunuz hatırlatıyım. bıde 400cc fark var onu da belırtıyım. bence evo turbosu ıle cok zevklı olur
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #46
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo turbosu zevkli ama sohc vtec d16 ile;
    hacim olarak degil kapak olarak dusunulmeli miniks
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #47
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana kalırsa herse kaka diycek ama ssautochrome turbo kullanabilirsin tayfun 20 bin rahat çeviriyolar muştuda kullandık bıkmaz d16 turboda kullandık adam gibi resistorla kullabilirsin ama tabi her ebay turbo değil ssautodan bakıcaksın ..20 bin temizi var ondan sonrada yağ keçeleri koy veriyo oanada egeturboyo yollarsın değişir yağ keçelerini ben garrette olsa zaten 20 binlerden sonra ufaktan başlar sıkıntı
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  10. #48
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu ihi veya holsetler ne turbosu üretiyor 3000 devirlik traktör turbosu falanmı.
    Ekeray 500 usd ye kralını alırdın diyordun turbonun şimdi nerdesin.

  11. #49
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evo turbosu zevkli ama sohc vtec d16 ile;
    hacim olarak degil kapak olarak dusunulmeli miniks
    b kapak emme manı uzerınde
    4g63 kapak emme manı uzerınde

    flowbenchte olculdu. degerlerı soylesın ozgun. aralarında cok mınımıze bır fark var. b serısı daha ıyı. ulan teknolojıye bak falan dedık hatta. ben flow a gore konusuyorum zten. yazımı okumadan mı yazdın
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #50
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b kapak emme manı uzerınde
    4g63 kapak emme manı uzerınde

    flowbenchte olculdu. degerlerı soylesın ozgun. aralarında cok mınımıze bır fark var. b serısı daha ıyı. ulan teknolojıye bak falan dedık hatta. ben flow a gore konusuyorum zten. yazımı okumadan mı yazdın
    Miniks biraderim egzantrik olmadan flow neye yarar degilmi: b16 hi vtec lobu ekmek yapmasinin sebebidir, evonun standart egzantrik derece ve lifti ne acaba
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  13. #51
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak derken standart egzantrik vs,
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  14. #52
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hyr egzntrıklı konsmuyorz abı flow bench test ı ıcın konsuorum levent abının fabrıkada testını yaptı savas huseyın abı aha bu ozgun. ıkı kapak ta emme manılerı uzerıdne flow ları olculdu. b serısı daha ustun ama degerlerı cok ufak bı fark. yanı arada uuru yok. mınımıze bır fark var. onu gectım bır tanesı 2.0 bır tanesı 1.6lt. ben hala 8500devırde stock 6789 turbosunu stock bı b16 nasıl sısırıcek onu merak edıyorum.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #53

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya direk gt30R takarim yada BW s362 -s258. turbo bence bir kere alinmali ve kaliteli alinmali, ebay isi falan sans bahtina iyide gelebilir, direk kirikda gelebilir tombala gibi birsey, ben 30R i bile bilinmeyen yerden 200usd ucuz olsun diye almam sonucta hicbir firma tr ye garanti vermiyor, versede git gel kargo zaten neredeyse turbonun yarisi ediyor
    Miniks ozgunun anlatmak istedigi su bence, b16 nin karakterinde verim 7000+ da, evoda ise verim 7000 ustunde bitiyor, sebebide egzoz tarafinin kucuk olmasindan dolayi backpressure yapmasi. E buda eger flowlar ayni ise dedigin gibi, vtectede 7000 ustunde verimsizlik yaratacak ve arabada zaten hacim olmadigi icin devirden yurumesi gerekirken ustlerde sikinti cikaracak. Arkasi buyuk turbo secmek lazim oz un dedigi gibi bencede.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  16. #54
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya direk gt30R takarim yada BW s362 -s258. turbo bence bir kere alinmali ve kaliteli alinmali, ebay isi falan sans bahtina iyide gelebilir, direk kirikda gelebilir tombala gibi birsey, ben 30R i bile bilinmeyen yerden 200usd ucuz olsun diye almam sonucta hicbir firma tr ye garanti vermiyor, versede git gel kargo zaten neredeyse turbonun yarisi ediyor
    Miniks ozgunun anlatmak istedigi su bence, b16 nin karakterinde verim 7000+ da, evoda ise verim 7000 ustunde bitiyor, sebebide egzoz tarafinin kucuk olmasindan dolayi backpressure yapmasi. E buda eger flowlar ayni ise dedigin gibi, vtectede 7000 ustunde verimsizlik yaratacak ve arabada zaten hacim olmadigi icin devirden yurumesi gerekirken ustlerde sikinti cikaracak. Arkasi buyuk turbo secmek lazim oz un dedigi gibi bencede.
    evet bu dogru ama ust basınclar ıcın konusursak dogru. abi sende bılıyorsun evo ya sotck turbo ya 1.5 bas araba 2bar bastıgından ıyı gıdıyor. 2 barda araba ıcerıye sıcak basıyor. sıcagın onune gecebılıyorsun perrın outlet-meth-cry02 gıbı seylerle. ama burda bashedılen stck b16 ıcın 350hp lık bır turbo. stock b16 8500 doner. stock evo ıle de bu devırı donen var. eger arac stock makına 500hp yuksek basınc denseydı kesınlıkle sıze katılırdım ama bu setup ıcın bence stock evo turbosu ıs yapar. tabı genede denemek yanılmak lazım yurtdısı forumdan gordugumuzu deıl denedıgımızı yazmayı severım. burda konusmamın sebebıde flowbench testını gormus olmam
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #55
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock motor stock turbo - tomei kapak ıle 8500 donen var. 76 lık perrın outlet 76mm downpıpe ıle. motor hacmı 2.0lt. sımdı dıosun kı 1.6 vtec o turboyu zorlar. ne ıle flow ıle. evo nun kapagı emme sı ıle b16 nın arasında cok fark yoktu olcmustunuz hatırlatıyım. bıde 400cc fark var onu da belırtıyım. bence evo turbosu ıle cok zevklı olur
    evet stock vtec kapağı ile işlenmiş ewo kapağı 1mm oversize olan kapak 1 e 1 aynı idi nerdeyse CFM de stock Ewo kapağı ise ciddi şekilde ezik kalmıştı Hatırlıyorum istedikleri kadar tomei kapakla dönsünler akıl mantık Rate denen bişey var Kesinlikle o araba 8500 de 1.5 barda hiçbişey yapamaz bildiğin fön makinası olur MAX 8000 dir onun dönüp dönebiliceği

    Ama vtec olayında Farklı saten ben kendi deneyimimi sölüyorum t3/t4 52 Trim turbom ile 8000 den sonra Kafası aşağıya bakmaya başlıyor Stock egzantirik+Cam gears la biraz timing lenmiş arabada 7800 lerde iniyor. t2t3 bir turboda ise eğerkiiiii vteci önce açarsam MAZalllah Resmen dynoda S sekllinde bişiler oluşuyor iniyor kalkıyor Avanslar havalarda ucuyor ki aynı sorunu sende yasadık hatırlarsan sıkıştıman yükseldi ben tutturdum kıcını büyütelim bunun diye Allahtan vanosun varda biraz düzenleyebildik

    Kendi arabamda Back pressure ı ölçmüştüm T3 turbo ile bile backpressure 1.9 iken yüksekti istediğimden çok uyuz olurdum kendilerine


    şimdi gelelim egzantirik konusuna her egzantiriğin 1 devir aralığı vardır bunu Timing ile aşağıya yukarıya Yada biraz daha devir Bandını açmanı sağlar şöyleki
    overlapi yükseltirsin erken dolar ayı gibi ama üstte yürümez overlapi biraz daha kısarsın üstlere geldikce gücte yükselmeye başlar Kaba taslak tamamiyle Belirli sınırlar doğrultusunda bununla oynayabilirsin. ama 8000 + için bende 274 derece ve üstü egzantirik sartttır Benim gözümde Benim ewom olsa 280 284 takardım 8500+ için

    + 9 turbosunun kıcı gerçekten 2 litreye göre bileküçük bence twin scrool olduğundan dolayı iyi doluyor ama yüksek basınclarda kakası geliyor hep
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  18. #56
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı seyı konusuyoruz aslında. cunku vtec 2.0 deıl 1.6 makına stock basıcagı basınc bellı. donucegı devır bellı. o yuzden stock evo turbosu b16 1.6 hacme 8500devır stock egztrıklere uygun olur. ama genede denemeden bırsey soylemek dogru deıl. belkı kotu de oalbılır belkı cok ıyı olur herkes evo turbosu takar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •