User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
33 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: A3 tfsi icin nasil egsoz?

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    A3 tfsi icin nasil egsoz?

    Arkadaslar aracim 2010 model a3 1.4tfsi.komple egsoz yaptirmayi dusunuyorum.ara borularin capi ne olmali?kat iptali iyi olur sanirim.son susturucu nasil birsey olmali?istedigim sey sessiz olsun,alt devirleri goturmeden ustler biraz daha rahatlasin.ses olursada az bi artis olcak sekilde nasil olur?Orta susturucu duracakmi vs beni aydinlatirsaniz sevinirim

  2. #2
    hks35
    Misafir
    51 yada 60mm çapında derim ben. kat iptal edilir haliyle. maddiyta bakar yapıcağın egzoz ya iskender ustada custom egzoz ayarlarsın yada SS komple egzoz yaparsın ama fiyat biraz yukarılarda. golf GTi de var komple SS alt devirde ses fazla deiğil ama yüklenince yok yok gerçekten aşık oluyor insan.

  3. #3
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç bu tarz şeylere bulaşma derim güzel bir dp yaptır sonrasına qtec yapıştır gerisi orjinal kalsın istediğin zaman ac qtec patlata patlata gez istediin zaman kapat normal spec gez
    Stock

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    qtec dedıgımız ne?headers yapılırmı bu araca?

  5. #5
    hks35
    Misafir
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    qtec dedıgımız ne?headers yapılırmı bu araca?
    headers yapılır tabi ya yapılmazmı.

  6. #6
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    qtec dedıgımız ne?headers yapılırmı bu araca?
    qtec yada qtp olarak geçen şeyler aslında cut out dediğimiz şeyler komple egzos yapıp polisle ugraşmaktansa dpdan sonra bi qtec koyup elektronik olarak ister orjinal egzos sesi ister cuttan sonraki sesi duymaya yarayan alettir
    Stock

  7. #7
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    qtec dedıgımız ne?headers yapılırmı bu araca?
    headersa gerek yok dp yapıldıktan sonra
    Stock

  8. #8
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Headers; eğer replica yada sanayi işi kalitesiz bir ürün olacaksa tavsiye etmem, eminim diğer arkadaşlarda etmez.Bildiğiniz tanıdığınız ün yapmış ustalara güvenirseniz, tabi yaptırın.Son susturucu olarak HKS tipi tocaman şeyler bence hoş durmaz, çift çıkış sade krom başlık yeterli olur, marka olarakta Remus, Milltek, Eisenmann tarzı fabrikasyon işi birşeyler düşünün derim.Boru için; chip yaptırırım derseniz 60'lık, yok yaptırmam sadece sistem diyorsanız 51lik yeterli olacaktır, kat. iptal edin fakat orta susturucuya dokunmayın zira turbo araç, back-preassure ayağınıza bağ olur (araç nefes alamazsa zararı büyük olur yani).Ama performans istiyorsanız kesinlikle chip düşünün.Egsozdan çok daha verimli bir yatırım olur.Kolay gelsin

  9. #9

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç chipli zaten ankarada nevzat usta varmış d.pipe için.iyimidir?

  10. #10
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç chipli zaten ankarada nevzat usta varmış d.pipe için.iyimidir?
    Onur Chip hayırlı olsun değerler nasıl oldu şimdi Hangi Chip'e karar verdin bi de
    EMC

  11. #11
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel bi Downpipe 60 lık araboru ve sona Varex egsoz istendiği zaman sessiz istendiği zaman sesli ve güçlü şekilde baya iyi olacaktır

  12. #12
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç chipli zaten ankarada nevzat usta varmış d.pipe için.iyimidir?
    Ankara'daki arabaların çoğunu nevzat abi yapar, sıkıntı yaşamassın oldukça tecrübeli.

  13. #13

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onur Chip hayırlı olsun değerler nasıl oldu şimdi Hangi Chip'e karar verdin bi de
    barbaros bayrak yaptık chipi değerlerii hiç bilmiyorum ankarada düzgün ölçen dyno yokmuş.145-150 filandır heralde.
    arkadaşlar bir de bravo tjetlere filan 70 yada 76 lık boru kullanıyorlar çok mu geniş bu çap?downpipe çapı ne kadar olmalı,egsoz çapı ne kadar olmalı?sona supersprint olabilir aynı orjnal egsoz gibi çift çıkışlı.umarım rahatsız edici bir ses olmaz.

  14. #14
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onur eskişehirden geldinmi? Geldikten sonra irtibata geç benimle nevzat abiye gidelim fiyat alalım. Sana çok güzel gidicek remus egzozum var benim bi bak beğenirsen alırsın sesi falan dinleyip. Aşırı ses vermiyor tok güzel sesi var.
    Senin arabana 76 fazla. Eğer turbo büyütmüceksen 60 lık komple ideal olur. En fazla 70 lik dp 60lık düz boru. Sonada remus tadından yenmez.

    Alıntı GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç bu tarz şeylere bulaşma derim güzel bir dp yaptır sonrasına qtec yapıştır gerisi orjinal kalsın istediğin zaman ac qtec patlata patlata gez istediin zaman kapat normal spec gez
    Bu araba 125 lik çağlar. Sneinki gibi büyük turbo yok. Eğer öyle bir sistem yaparsanız araba sadece kayıp yaşar. Zaten o aletlerde çok pahalı. Ona verilcek para ile komple sistem yapılır biraz daha verip çok daha sağlıklı olur.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  15. #15
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60'lık boru, orta susturucu dursun, kat. iptal, kaliteli bir son susturucu ve uygun downpipe.Formülün budur dostum Downpipe'ın ebatlarına bişey diyemem çünkü anlamam, atmosferikle uğraşıyorumda.. Ankara'da Nevzat usta duyduğum kadarıyla gayet iyidir. Güvenebilirsin. Bravo T-Jet'e 76lık boru takanada gerçekten bravo Turbosuyla oynamadılarsa, yüklemedilerse standart araca çok büyük olur.Üst canlı olur ama alt devirlerde yığılırda yığılır.

  16. #16
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G.T.I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    60'lık boru, orta susturucu dursun, kat. iptal, kaliteli bir son susturucu ve uygun downpipe.Formülün budur dostum Downpipe'ın ebatlarına bişey diyemem çünkü anlamam, atmosferikle uğraşıyorumda.. Ankara'da Nevzat usta duyduğum kadarıyla gayet iyidir. Güvenebilirsin. Bravo T-Jet'e 76lık boru takanada gerçekten bravo Turbosuyla oynamadılarsa, yüklemedilerse standart araca çok büyük olur.Üst canlı olur ama alt devirlerde yığılırda yığılır.
    Tam tersi
    Eski arabam 150 lik sport bravo idi. İlk egzoz takanlardanım 76dp 70 düz boru vardı. EGzoz filtre yazılım vardı araçta özellikle 2000-5000 arasında muhteşem bir ivme vardı sonra stoka çevirdim şu anda standart egzozla babam biniyor. 2000-5000 arası eskisine göre iğrenççç. Ve araba en az 5 boy geriden gidiyor. İşe yaramıyor diyene bravo Alt devirden kastın 1000-2000 ise bilmem ama standarttada araba 1800lerde dolmaya başlıyordu. Egzozlada 2000 lere geldi peek değerleri muhteşemdi ve dediğim gibi 2000-5000 arasında muhteşem keyifli idi.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  17. #17
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onur eskişehirden geldinmi? Geldikten sonra irtibata geç benimle nevzat abiye gidelim fiyat alalım. Sana çok güzel gidicek remus egzozum var benim bi bak beğenirsen alırsın sesi falan dinleyip. Aşırı ses vermiyor tok güzel sesi var.
    Senin arabana 76 fazla. Eğer turbo büyütmüceksen 60 lık komple ideal olur. En fazla 70 lik dp 60lık düz boru. Sonada remus tadından yenmez.


    Bu araba 125 lik çağlar. Sneinki gibi büyük turbo yok. Eğer öyle bir sistem yaparsanız araba sadece kayıp yaşar. Zaten o aletlerde çok pahalı. Ona verilcek para ile komple sistem yapılır biraz daha verip çok daha sağlıklı olur.
    benimkinde orta susturucu olmasına ragmen acayip bi ses geldiğinden dedim ben o sisteme donucem yoksa polislerle ugraşılmıyo
    Stock

  18. #18
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimkinde orta susturucu olmasına ragmen acayip bi ses geldiğinden dedim ben o sisteme donucem yoksa polislerle ugraşılmıyo
    düzgün bir egzoz taksana? Demek istediğim egzozun tüpü çok küçük ve tüp küçük olduğu içinde fazlaca ses çıkıyor. ÇAğlar nevzat abiye yolun düştüğünde orda benim remusum var bi takıp dinle sesi bak nasıl değişcek beğenirsen alırsın Benim tjettede aynı senin sistem vardı seninkiyle kıyaslayınca ortadada susturucu olmamasına rağmen çok çok daha az ses çıkıyordu o şekilde bahçelide polisin yanından defalarda geçtim ama bir kere sıkıntıya girmedim
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  19. #19
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınız dizel değil mi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •