Focus II - 1.6 benzinli
bu araca turbo kiti satılıyor mu ?
Satılmıyorsa uygulanan örnekler var mı ?
Biraz bakmama ragmen dogru surust bişey bulamadım, bilen birileri var mıdır ?
Focus II - 1.6 benzinli
bu araca turbo kiti satılıyor mu ?
Satılmıyorsa uygulanan örnekler var mı ?
Biraz bakmama ragmen dogru surust bişey bulamadım, bilen birileri var mıdır ?
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
1.6 focus 1 lere olmuyor. biraz araştırdım sanırım 1.6 focus2 içinde düşünen-deneyen olmamış. focus2lerde dizel düşünmeniz daha iyi olur görüşündeyim.
ford forumlarının birinde (şuan bulamadım) uygulatan birisi vardı. sadece chiple 140hp ye çıktığını falan söylüyordu
http://www.streetfire.net/video/ford...orm_731958.htm vidyoyu googledan buldum en sonda yazan siteyle falan alakam yoktur belirtim şimdiden![]()
2.0 lt olan modelini turbolayan var yurt dışında. 1.6 lt custom olarak yapılabilir. Örneklerine hiç rastlamadım ama işini bilen ustalar tarafından motora turbo takılrsa motorunun ne kadar basınca dayanır bilmiyorum bilenler yazar zaten düşük boostta stock motor+turbo olarak mutlu mesut gidelebilirsin diye düşünüyorum.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
2.0 lt sport trendi de turbolayan varda bulması zor şimdi forumdan.26 plakaydı hatta gri ,26 .. 575.
1.6 turbolayan brezilyalılar var. Bir başkası yolda, manifolt sıfırdan döküm imal edilecek kalıbı falan çıkartıldı. Benzer yapıya sahip mondeoda ben aşırı besleme yapmıştım. 0.78 bar peak te birşey olmuyor.
O motorların piston kolları çok sağlam. Kalınlığına falan bakıp endişelenmeyin. Yarım barda falan birşey olmuyor.![]()
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
aslında işin mekanik kısmı halledilebilir de ben ecu olarak nasıl hallolur diye merak ediyordum. 2.0 'lara göre kitler var. yeni 1.6'lara göre ben de bulamadım.
dizel zaten yapılmıştı 145 hp kendi aracımda. aracın kasası çok saglam o bakımdan benzinli bir günlük 200-250 hp 1.6 focus II gercekten güzel olurdu hem de yakıtta sorun cıkmazdı.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
abi sanırım senin s.c taktıgın mondeo TiVCT bununla bildiğimiz zetec-se nın farkları ne? belki bayağı bi cahilce soru oldu bilmiyorumsanıırm çap ve stroke ları aynı aynı işlemi 1.6 zetec-se de kaldırmazmı ?
eski bir arkadaşım turbolamıştı ama speclerini bilmiyorum...
new project GTR 280SX
https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr
0.5 barda stock gidibiliyorsa yapılması mantıklı bence.![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Krang ve piston kolları haricinde aynı yeri yokki. Kalan herşeyi farklı. Blok eskilerde closed deck. Yenilerde yüzer tip. Kapak eskilerde VCT siz, yenilerde VCT var. Pistonların tepesinde süpap yuvaları var yenilerde. Eskiler dümdüz tepeli.
Kaldırmaz diye birşey yok. Abartmadıkça sorunsuz çalışır. Decompression plate ile kompresyon düşürülüyor. (Tecrübe ile sabittir.) İsteyen olursa bende decompression plate falan da var.
0.5 barla falan kırılacak motor değil. Kırılsa benimki kırılırdı..![]()
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
ecu megasquirtle halledilir gayet kolay olarak onun haricinde en az decomp plate yada uygun forget lazım artı ii bi debriyaj sonrası mekanik zaten headers yapılır ister dökümden ister krom dirseklerden diğerleri ustanın maharetin ve senin cebinin derinliğin kalmış
bence bi volvo t5 motoru swaplanırsa uygun setupla 300 hp üstü gezersin ve daha az uğraşırsın....
t5 motorlar focus st lerde kullanılan motordur uymayacağını sanmıyorum... uygun kulaklarla cuk diye oturur, şanzıman işi ne olur onu bilemem....
bursada yapmışlardı bir ara hatta gc8 ile filan yürüyordu, maxiboostun araç hakkında daha fazla bilgisi vardır.
Ankara'da turbocu evren diye bir usta varmış, benim arkadaşım burdan Ankara'ya kadar gitti araştırdı soruşturdu. Yaparım demiş![]()
ECU megasquirt ile,
Debriyaj Bronz Çakılarak,
Motor için ucuz olsun dersen Decompression plate ile. adam gibi olsun dersen forged pistonla,
güzel bir port polish,
TD04 turbo
Custom IC,DP ve 60 lık egzoz.
çok keyifli olucaktır diye düşünüyorum.
05 bar gibi bir basınç açılacaksa td04 biraz gereksiz kalır diye düşünüyorum... daha ufak bir turbo hem daha çabuk dolar hemde 0.5 bar gibi basınçları çok çok fazlasıyla kaldırır... 0.8 bardan sonrası için td04 iyi bir seçim olacaktır
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
motorunu görmeden demesi kolay zaten.. ben devamlı sanzımanıylan beraber komple görüyorum sıfır olarak devasa sekilde duruyor ve cok agır belli.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)