User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Focus 1.6 Turbo

  1. #1
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Focus 1.6 Turbo

    Focus II - 1.6 benzinli

    bu araca turbo kiti satılıyor mu ?
    Satılmıyorsa uygulanan örnekler var mı ?
    Biraz bakmama ragmen dogru surust bişey bulamadım, bilen birileri var mıdır ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  2. #2
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.370
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 focus 1 lere olmuyor. biraz araştırdım sanırım 1.6 focus2 içinde düşünen-deneyen olmamış. focus2lerde dizel düşünmeniz daha iyi olur görüşündeyim.
    ford forumlarının birinde (şuan bulamadım) uygulatan birisi vardı. sadece chiple 140hp ye çıktığını falan söylüyordu
    http://www.streetfire.net/video/ford...orm_731958.htm vidyoyu googledan buldum en sonda yazan siteyle falan alakam yoktur belirtim şimdiden

  3. #3
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 lt olan modelini turbolayan var yurt dışında. 1.6 lt custom olarak yapılabilir. Örneklerine hiç rastlamadım ama işini bilen ustalar tarafından motora turbo takılrsa motorunun ne kadar basınca dayanır bilmiyorum bilenler yazar zaten düşük boostta stock motor+turbo olarak mutlu mesut gidelebilirsin diye düşünüyorum.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 lt sport trendi de turbolayan varda bulması zor şimdi forumdan.26 plakaydı hatta gri ,26 .. 575.

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 turbolayan brezilyalılar var. Bir başkası yolda, manifolt sıfırdan döküm imal edilecek kalıbı falan çıkartıldı. Benzer yapıya sahip mondeoda ben aşırı besleme yapmıştım. 0.78 bar peak te birşey olmuyor.

    O motorların piston kolları çok sağlam. Kalınlığına falan bakıp endişelenmeyin. Yarım barda falan birşey olmuyor.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  6. #6
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında işin mekanik kısmı halledilebilir de ben ecu olarak nasıl hallolur diye merak ediyordum. 2.0 'lara göre kitler var. yeni 1.6'lara göre ben de bulamadım.

    dizel zaten yapılmıştı 145 hp kendi aracımda. aracın kasası çok saglam o bakımdan benzinli bir günlük 200-250 hp 1.6 focus II gercekten güzel olurdu hem de yakıtta sorun cıkmazdı.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  7. #7
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.370
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi sanırım senin s.c taktıgın mondeo TiVCT bununla bildiğimiz zetec-se nın farkları ne? belki bayağı bi cahilce soru oldu bilmiyorum sanıırm çap ve stroke ları aynı aynı işlemi 1.6 zetec-se de kaldırmazmı ?

  8. #8
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski bir arkadaşım turbolamıştı ama speclerini bilmiyorum...
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  9. #9
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.5 barda stock gidibiliyorsa yapılması mantıklı bence.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sanırım senin s.c taktıgın mondeo TiVCT bununla bildiğimiz zetec-se nın farkları ne? belki bayağı bi cahilce soru oldu bilmiyorum sanıırm çap ve stroke ları aynı aynı işlemi 1.6 zetec-se de kaldırmazmı ?
    Krang ve piston kolları haricinde aynı yeri yokki. Kalan herşeyi farklı. Blok eskilerde closed deck. Yenilerde yüzer tip. Kapak eskilerde VCT siz, yenilerde VCT var. Pistonların tepesinde süpap yuvaları var yenilerde. Eskiler dümdüz tepeli.

    Kaldırmaz diye birşey yok. Abartmadıkça sorunsuz çalışır. Decompression plate ile kompresyon düşürülüyor. (Tecrübe ile sabittir.) İsteyen olursa bende decompression plate falan da var.

    0.5 barla falan kırılacak motor değil. Kırılsa benimki kırılırdı..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizel zaten yapılmıştı 145 hp kendi aracımda. aracın kasası çok saglam o bakımdan benzinli bir günlük 200-250 hp 1.6 focus II gercekten güzel olurdu hem de yakıtta sorun cıkmazdı.
    200-250 hp alman için 1 bar üzeri basman lazım. fordged piston almadan o iş yaş.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  12. #12
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ecu megasquirtle halledilir gayet kolay olarak onun haricinde en az decomp plate yada uygun forget lazım artı ii bi debriyaj sonrası mekanik zaten headers yapılır ister dökümden ister krom dirseklerden diğerleri ustanın maharetin ve senin cebinin derinliğin kalmış

  13. #13
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence bi volvo t5 motoru swaplanırsa uygun setupla 300 hp üstü gezersin ve daha az uğraşırsın....

    t5 motorlar focus st lerde kullanılan motordur uymayacağını sanmıyorum... uygun kulaklarla cuk diye oturur, şanzıman işi ne olur onu bilemem....

  14. #14
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bursada yapmışlardı bir ara hatta gc8 ile filan yürüyordu, maxiboostun araç hakkında daha fazla bilgisi vardır.

  15. #15
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankara'da turbocu evren diye bir usta varmış, benim arkadaşım burdan Ankara'ya kadar gitti araştırdı soruşturdu. Yaparım demiş

  16. #16
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ECU megasquirt ile,
    Debriyaj Bronz Çakılarak,
    Motor için ucuz olsun dersen Decompression plate ile. adam gibi olsun dersen forged pistonla,
    güzel bir port polish,
    TD04 turbo
    Custom IC,DP ve 60 lık egzoz.

    çok keyifli olucaktır diye düşünüyorum.

  17. #17
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    05 bar gibi bir basınç açılacaksa td04 biraz gereksiz kalır diye düşünüyorum... daha ufak bir turbo hem daha çabuk dolar hemde 0.5 bar gibi basınçları çok çok fazlasıyla kaldırır... 0.8 bardan sonrası için td04 iyi bir seçim olacaktır

  18. #18

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence bi volvo t5 motoru swaplanırsa uygun setupla 300 hp üstü gezersin ve daha az uğraşırsın....

    t5 motorlar focus st lerde kullanılan motordur uymayacağını sanmıyorum... uygun kulaklarla cuk diye oturur, şanzıman işi ne olur onu bilemem....
    O mootrun hiçbir tarafını focusa cuk diye oturtamazsınız. focus ST ile standart focusların karoserleri arasında epey fark var.

    Turbo olarak K03 gayet yeterli. Hem ucuz hemde bulunması kolay.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  19. #19
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorunu görmeden demesi kolay zaten.. ben devamlı sanzımanıylan beraber komple görüyorum sıfır olarak devasa sekilde duruyor ve cok agır belli.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •