User Tag List

Sayfa 6/11 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
194 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: GC8 modlamak için yardım

  1. #96
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    duty cycle yuzde 80den sonrası zararlı zaten enjektor icin... mafla devam ediyim diyorsan apexi powerfc +q45

  2. #97
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    380 liklerin yerine 440 lıkları beyin olmadan takabiliyorsunda, 550 liği neden takamıyorsun? varmı teknik bir açıklaması...
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #98
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    440lık enjektorle 1.2 1.3 kullanabilirsin rahatca bide wrxlerde reflash yapıp 565lik sti pink takılıyor bizede takılıyor diye biliyorum..

  4. #99

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin enjektörler kaçlık faruk?
    sanırım 440 cc
    Alıntı cem06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    duty cycle yuzde 80den sonrası zararlı zaten enjektor icin... mafla devam ediyim diyorsan apexi powerfc +q45
    abi ben daha onlar uğraşmak istemiyorum power fc nın kablosunu mablosunu bulamıyon bulsan 1000 $ civarı mafla birlikte ona verene kadar 2 ye beyinlemap a geçerim vs vs de gerek yok suankı halıyle en verımlı nasıl olur onu arıyorum
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  5. #100
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    440cc varsa teorik olarak 340 hp lere dek sıkıntısız gelebilmen gerek. Demekki geçiorsun 340hp yi.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #101
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada q45 ve apexi ile kimse ilgilenmiyormuş onuda öğrnedik
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  7. #102

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    96-97-98 gc8 enjektoru 380 cc side feed
    99- 05 gc8 wrx 440 cc 2001 e kadar side feed ustu top feed
    Sti 550cc top feed

    380cc enjektor yerine 550 cc enjektoir yaparsan araba altlarda zengin kalir cunku maksimum %15 duzeltme yapabiliyor cloose loopta 2008 e kadar.

    Ayrica kutuk ve benzin yollarininda degismesi lazim side feedten top feed e gecisti, fakat benden size tavsiye enjektoru beyin takmadan degistirmeyin ve cok abartili yuksek basinc ve turbo kullanmayin. Kimse bobinini, buji kablosunu, maf sensorunu, oksijen sensorunu degistireyim demiyor anca buyuk turbo ondan sonra da arabalar zaten eski sensorlerde yipranmis araba niye kirildi oluyor.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  8. #103

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    440cc varsa teorik olarak 340 hp lere dek sıkıntısız gelebilmen gerek. Demekki geçiorsun 340hp yi.
    yok canım 270 den fazla olacagını hiç sanmıyorum
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    96-97-98 gc8 enjektoru 380 cc side feed
    99- 05 gc8 wrx 440 cc 2001 e kadar side feed ustu top feed
    Sti 550cc top feed

    380cc enjektor yerine 550 cc enjektoir yaparsan araba altlarda zengin kalir cunku maksimum %15 duzeltme yapabiliyor cloose loopta 2008 e kadar.

    Ayrica kutuk ve benzin yollarininda degismesi lazim side feedten top feed e gecisti, fakat benden size tavsiye enjektoru beyin takmadan degistirmeyin ve cok abartili yuksek basinc ve turbo kullanmayin. Kimse bobinini, buji kablosunu, maf sensorunu, oksijen sensorunu degistireyim demiyor anca buyuk turbo ondan sonra da arabalar zaten eski sensorlerde yipranmis araba niye kirildi oluyor.
    teşekkür ederim paylaşımınız için.
    Öncelikl enjektörlerimin net olarak kaçlık oldugunu görücem. Haricinde mtor içim forget dı bende yataklarım ve contamı sıfırladım. Bobin, buji kablolarım, bujilerim, Maf sıfır ve diğer incik boncuk ne varsa söküldü temizlendi kontrol edildi. Fakat kütük ve yolların değişmesi olayı çok sıkıntılı mıdır ki ?
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  9. #104
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar ben genelde 1 barda kullanıyorum aracımı vf43 turbom var 280 hp civarı bir güç alıyorum ve 3 le giderken normal seyirde dişli kırıldı araştırdığımda dişliler belli sürelerde ağrır yükle gittikleri için yoruluyorlarmış ve kırılmaları normalmiş o yüzden vites atışı ile kıranda var normal giderken kırılanda herşeyi vites atışlarına bağlamayalım bu araçlar 280 hp nin üzerinde sürekli kullanılmalarda vites kırıyor ben bunu öğrendim

  10. #105
    Colin McRae - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    53
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazır konusu geçmişken kafamı kurcalayan bir şeyi sormak isterim bu konuyla iniltili olarak. önceki siyah 98 imde sard 800 leri standart beyinle kullanıyordum afr değerlerim 10.50 ila 11.50 arasında değişiyordu walbro ve vf39 turbo ile sıkıntısız idi. daha sonraki mavi 98 imde ise gene vf39 wide bandı taktık standart enjektörler ile 12.50,12.80 gördük sonra 550 densoları taktık bu seferde afr değerim 10.00 a oturuyor ve araçta 5500 gibi bir kesiklik ve benzin kokusu oluyordu.standart beyin ile sard lar sağlıklı çalışırken 550 densolar niçin çalışmadı da beyin ayarından sonra normale dönebildi aradaki fark nedir teşekkürler.
    ıf ın doubt .flat out

  11. #106
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AFR daha da zengin oluyordur ama wideband 10.00'dan düşüğünü göstermediğinden ne kadar daha zengin olduğunu göremiyorsunuzdur...

  12. #107
    Colin McRae - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    53
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SubieGuy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AFR daha da zengin oluyordur ama wideband 10.00'dan düşüğünü göstermediğinden ne kadar daha zengin olduğunu göremiyorsunuzdur...
    sorumun cevabı değil ama kesinlikle doğrudur,teşekkürler.
    ıf ın doubt .flat out

  13. #108

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Colin McRae Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hazır konusu geçmişken kafamı kurcalayan bir şeyi sormak isterim bu konuyla iniltili olarak. önceki siyah 98 imde sard 800 leri standart beyinle kullanıyordum afr değerlerim 10.50 ila 11.50 arasında değişiyordu walbro ve vf39 turbo ile sıkıntısız idi. daha sonraki mavi 98 imde ise gene vf39 wide bandı taktık standart enjektörler ile 12.50,12.80 gördük sonra 550 densoları taktık bu seferde afr değerim 10.00 a oturuyor ve araçta 5500 gibi bir kesiklik ve benzin kokusu oluyordu.standart beyin ile sard lar sağlıklı çalışırken 550 densolar niçin çalışmadı da beyin ayarından sonra normale dönebildi aradaki fark nedir teşekkürler.
    buda sorunuzun cevabı değil ama bende merak ettim açıkçası. yalnız orjinal beyinle büyük enjektör sürülebiliyorsa fakat araba aşırı zengin çalışıyorsa araya bi regulatör konulsa kısılarak duruma kurtarabilirmiyiz acaba
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  14. #109
    Colin McRae - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    53
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır ben onu demiyorum daha büyük enjektörle sard 800 le normal çalışır iken denso 550 ile zengine kalıp kesiklik yapmasının nedenini merak ediyorum.
    ıf ın doubt .flat out

  15. #110
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zenginlikten kesiklik olmazki! Fakirde oldugu gibi. Bence 2. Aracta atesleme sorunu vardir
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  16. #111
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buji kablolarında yada bobinden kesiklik yapabilir

  17. #112

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gayet önemli bilgiler içeren güzel bir konu olmuş, denk geldiğim iyi oldu.
    ben vf43 ve wrx ic ile 18.4 peak değeri (afr 10,5) gördüğüm oldu. bu değerlerde ne kadar güç üretiyor bilmiyorum ama şanzumanım stok olmasına rağmen çok şükür sıkıntı yaşamadım, yaşamıyorum. dişlilerimin wrx olması ne derece fayda sağlar bilmiyorum ama şu aralar idare ediyorum. sabahları 1 den 2 ye atarken, önce boş, sonra 2 ye atıyorum. çünkü bi 10-15 dakka yol gitmeden 1 den 2 ye direk geçişler rahat olmuyor.

  18. #113
    Aydın22B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Colin McRae Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır ben onu demiyorum daha büyük enjektörle sard 800 le normal çalışır iken denso 550 ile zengine kalıp kesiklik yapmasının nedenini merak ediyorum.
    ohm mevzuları var abı enjektörlerde ondanda olabilir bazı enjektörler standart beyınle rahatlıkla calısabılıyor..

  19. #114

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zenginlikten kesiklik olmazki! Fakirde oldugu gibi. Bence 2. Aracta atesleme sorunu vardir
    asiri zenginlikten atesleme kesmeye cok benzeyen kesiklik olur
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •