User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: td04-hl 19t volvo s70 t5

  1. #1

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    53
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    18
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    td04-hl 19t volvo s70 t5

    slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
    sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
    aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar

  2. #2

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önce üyelerimiz Bölümünden Kendinizi Tanıtıp Genel Olarak Foruma Bakıp Öyle Yazsaydınız Keşke...

    Turbo Değiştirdikten Sonra Yazılıma Müdahale Etmiyorsanız Boşuna Değiştirmişssiniz Turboyu

  3. #3

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    53
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    18
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slm ;
    hatırlattığın için teşekkür ederim hallettim o konuyu..

  4. #4
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    aracın beynini bilmiyorum fakat basıncı komple bir log alırsanız iyi olur.

    Aracın programını değiştirmeniz uygun olur
    Built to fall....

  5. #5
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce üyelerimiz Bölümünden Kendinizi Tanıtıp Genel Olarak Foruma Bakıp Öyle Yazsaydınız Keşke...

    Turbo Değiştirdikten Sonra Yazılıma Müdahale Etmiyorsanız Boşuna Değiştirmişssiniz Turboyu

    boşa niye olmuş? anlatırmısın?


    belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür
    körler sağırlar

  6. #6

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    53
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    18
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üyeler bölmündede söylediğim gibi teknik cok zayıf.. log nedir

  7. #7
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yurtkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üyeler bölmündede söylediğim gibi teknik cok zayıf.. log nedir


    istediğiniz verinin belirli süre altında not edilmesidir bir nevi ajanda gibi, atıyorum basınç için log almak istediğinizde marşa bastığınız andan itibaren motor devrine vs yada diğer değişkenlere göre kayıt edip toplu halde incelemenizi sağlar
    körler sağırlar

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boşa niye olmuş? anlatırmısın?


    belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür
    ama esas fayda büyük turbo ile birlikte gelen basınç yükseltme potansiyeli..

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yurtkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
    sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
    aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar
    basıncı aracın beyni kontrol ettiğinden basınç değerinden değişiklik olmamıştır.. ayrıca kat iptal de olmadığından kayda değer bir fark hissetmediğiniz söylenebilir..

    katalitik konvertörü iptal edip + yeni yazılımla 300 hp güçleri yakalayabilirsiniz 19T nin potansiyeli var baya..

    araç manuel mi?

  10. #10

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    53
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    18
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slm .. arabam otomatil vites

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yurtkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm .. arabam otomatil vites
    bi de manuel olsa dadından yinmez valla..

    1. en azından kat iptali
    2. araç yazılımının yenilenmesi

    bu ikisi ile birlikte keyifle binilesi bir araç olur..

  12. #12
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yurtkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm lar. 1999 st5 im var. üzerindeki turbo 16t idi. bunun yerine 19t ile upgrade yaptık. artı turbo çıkışından cat e kadarda 61 yerine 76 lık boru çektim. sağolsun ege turbo arda nın yarım ve tavsiyesi ile
    sorum bu işlemlerden sonra ecu de upgrade etmek gerekirmi.
    aracın eski haliyle şimdiki arasında aman aman bir fark yok .turbo boost saatim var. 19 t de peak değeri kaç olmalı..yada ne yapmalıyım aracı canlandırmak için; bu konularada yabancıyım yardımlarınız beklerim saygılar
    ne yardımı abi sadece merak ettiklerini cevapladık ama hala ben yazılımın şart olduğunu düşünüyorum.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  13. #13
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boşa niye olmuş? anlatırmısın?


    belirli noktaya kadar turboyla oynadıktan sonra standart yazılımda işini görür
    artı bin falan yazmayı hiç sevmem ama evet aynen katılıyorum ben 2005te standart yazılım c70 e enjektör dahil standartken kamyoncu işi t4 taktım 1 barlarda bile problem yaşamadım arıza lambasız o zamanlar biz bunu ohuyamayık biz bunu çip edemeyih biz bunu yazamayıh diyorlardı sonra enjektör benzin pompası vs değişince daha da güzel sonuçlar aldım

  14. #14

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    53
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    18
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    basıncı aracın beyni kontrol ettiğinden basınç değerinden değişiklik olmamıştır.. ayrıca kat iptal de olmadığından kayda değer bir fark hissetmediğiniz söylenebilir..

    katalitik konvertörü iptal edip + yeni yazılımla 300 hp güçleri yakalayabilirsiniz 19T nin potansiyeli var baya..

    araç manuel mi?




    slm kat iptali düşünmüyorum, 2 adet lamda sensörü var arıza ışığından kurtulamam gibi geliyor bana;

    hatta eki turbomla daha agresifdi sanki .. .
    ama yeni turboda sorun olduğunu sanmıyorum tam gazda 1 bar la yürüyor basınç düşmesi yok.. yüksek hızlarda 1,2 oluyor anlık değeri.

    bu cuma ankaradayım acaba gösterebileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı
    teşekkürler

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 lambda sensörlüler için, katalitik konvertör iptali yapıldığında ufak bir mekanik işlem yapılarak ışığın yanması engellenebiliyor.

    yapılan işlem şu normalde ikinci sensörün bulunduğu yuvayı kesip, yeni hazırlanmış ama 1-2 cm daha uzun bir yuva boruya kaynatılıyor, bu şekilde 2 ci lambda sensörü 1-2 cm borunun dışına doğru alınıyor..

    bu metodla kat iptali yapıp arıza ışığı yaktırmayan arkadaşlar var forumda..

    muhakkak deneyin, çok anormal masrafı olmaz ve ciddi anlamda faydalı olur kat iptali..

    ayrıca turboyu da 19 t ye çevirmişken bir de yeni yazılım süper olur..

  16. #16

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    53
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    18
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekrar slm arkadaşlar ,
    cuma ,cumartesi günü 900 km uzun yol yaptım.19 t turboyu taktıkdan sonra yakıt sarfiyatım % 20 civarında arttı bu artış normalmi??


    yazılım şart anlaşılan ..

    benim merak ettiğim diğer bir konuda yazılımdan sonra yakıt sarfiyatım ne durumda olacak. bu konuda bilgi ve deneyimlerinizi beklerim saygılar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •