http://img149.imageshack.us/img149/5...llga3366zo.jpg
hangi dynoda?
Printable View
http://img149.imageshack.us/img149/5...llga3366zo.jpg
hangi dynoda?
301 hp oldugunu sana kim soledi ?
herkeste konsuyor yaw baskalarida 330 dio :)
hangi Dynoda :)Alıntı:
efe-E Nickli Üyeden Alıntı
Beygirler havada uçuşuo :D
Uye olursa o solesn en saglklisi :)
Doğrudur ben ordaydım.
NEYİ DOĞRU DYBNO SHeet i nerde onu gösterin doğru doğru demekle olmaz
ben olmaz demiyorum sadece dyno verisini istiyorum
Duydum ben karismiom sahibi sölerse söler :)
bende dedim geçenlerde benım araba 285.3 hp die :)
havada uçuodu kaptım :)
arabadan araabaaya deği$ir sensör bozukluğu.. ECU su akıllı olan minicikleri çok olumsuz etkiliyo mesela :heyoo:Alıntı:
tolga900 Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:
Tholl_ga Nickli Üyeden Alıntı
konusu geçio ve adamın cevabı resimle oluyo yok böle bişey ya:D gralsın tolga abi:cokgreen:
ZIPLAYAN SAZAN. :Deli:Alıntı:
Oz` Nickli Üyeden Alıntı
tahminidir diye düşünüyorum açıkcası ben bu arabyı geçen gün konusuda geçmişti ama dynoya çıkarmamışlardı yada çıkarmıyolardı sanırım ... ama alınırmı 300 hp alınır peki okadarmıdır bu cici makine ben bilmem dyno bilir ...
dostum ne demek el yapımı sen bizdeki sistemleri gorsen dışarıya para akıtmamıza gerek yok bendeki makina 0.8 barda 200-1.5barda 290 bhp
dyno değil ankaralı ustalar söyledı(tahmini) 2001 stı ıle denedik grank uzun kollar kısa piston çapı 0.3 büyük emme eksoz geniş enjektörler büyük veee d.egzantirik vede chip
arkadasim sen ustalara pek guvenme,
k26 ile 1.5 bar ceviremez senin motorun...
grankı nabtınız ?
Ooo süper ustalar, dynosuz hp ölçüyorlar...
usta dedigin G-tech gibi olmalı yeri geldiginde beygiride ölçmeli 0-100 ü de
hedef 2.5 bar galiba :)
krangı ve kolları konyada yaptırdım ,kollar kısa devir için ,krank büyük hacim için ...ama kollar kısalırken pistondan ayarlaman gerekiyor senin makina nasıl miniks kardeş 2000lere turbo zorluyor sen nasıl?????
2-2,5 Allah ne verdiyse....
dostum turbonun egsoz tarafı garrett m24 emme m26 enfazla 1.5bar üzeri sakat 1bara kadar rahat biniyorum 1.5barda bir hafta bindim sonra piston eritti...ama deli gibi......şimdi rodaş tamamlıyorum 0.5bar
Hp ölçen usta, kısa kolla yüksek devir çevirmenin formülünü bulmuştur elbet.
moruk 400 m 265lik stia ya kapı boyu fark atmak için 100 beygir 500 kg de olman yeterlidir
sonuçta sti cok agır ama corolla da bir okadar hafif bir aractır
herşey beygir degildir bu arada üstüne basarak sölüorum devir cevirmek için kolların uzun olması daha iidir senin motorun boxer motor degilki kolların kısa olsun
kolun uzunluğundan çok krankın stroku kısa olması önemli, yüksek devirli araçlara bakarsak strokların kısa olduğunu görürüz, mesela stroker kitl uygulamalarından sonra motorun çevirebileceği devirler düşer, çünkü daha büyük stroklu krank kullanılarak hacim arttırılır
maşşallah mühendisler arttı ben makina mühendisiyim 10 senedir bu işle uğraşıyorum !!!!!!!motor hacmi hesaplıyorum
Mühendis birisi senin dediklerini diyorsa ben bişey demiyorum artık. Peki haklısın