User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Sport Cat -Downpipe Farkı

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Sport Cat -Downpipe Farkı

    arkadaşlar sport cat ile downpipe farkı nedir?100 cell ,200 cell olayı nedir?ben 60 mm downpipe kullanıyorum sanki araç performanstan düştü

  2. #2

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    spor cat katalitik konvertördür dizayn olarak performansa yönelik olanı yani down pipe ile karıştırma alakasız parçalar

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    katı söküp oraya düz boru cekmekle spor catın ne farkı olur o zaman öyle sorayım?

  4. #4
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spor cat de gene katalitik işlemini gören, dışardan baktığındada kat görünümü vardır. Düz boruda hiçbirşey yoktur. Yurt dışında kat sökmek yasak ve sadece motorsporlarına özgü olduğundan spor cat lar vardır.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  5. #5
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizdede yasak degilmi sokmek gerci adamlarda diger hersey serbest sanirim

  6. #6
    1998corsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guc olarak ne gıbı farklılıklar war bende bunu ogrenmek ıstıyorum supersprınt hem katalıtıksız downpıpe yapmıs hem spor katalıtık lı karar weremıyorum hangısı daha ıı oldgna genelde herkez duz boru cekıp gecıyo

  7. #7
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En iisi katsız olandır.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  8. #8
    1998corsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sebebınıde acıklarsan daha yararlı bı bılgı olur

  9. #9
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spor katalizörler, araçlarda bildiğin normal katalizörün içinde ki platin miktarının aşağı yukarı aynı olduğu (yani aynı emisyon kabiliyetine sahip) fakat hava geçirgenliğinin yani katalizörün içinde ki gözenekli taşın/telin daha fazla olduğu katalizörlerdir.

    Aynı emisyonu yapabilen fakat daha geniş gözenekleri sayesinde daha rahat hava akışına olanak sağlayan bir yandan da havayı kirletmediği için TÜV de-vizelerde sorun çıkartmayan katalizör tipidir.

    Spor katalizörler, atmosferik araçlarda az da olsa back-pressure u arttırdığından ötürü alt devirleri canlandırırlar. Fakat turbo araçlarda sökülüp yerine düz boru çekildiğinde çok daha rahat bir hava akışı sağlandığı için turbo yu da zorlamaz ve aracın performansını da arttırır.

    100 cell-200 cell olayı ise spor katalizörün içinde ki bahsettiğim havanın geçtiği deliklerin miktarıdır.

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbolu araclardaki cat , sadece eksoz gazi emilsiyonu icin kullaniliyor. turbolu araclar icin en iyisi düz boru, kata filan gerek yok ( eger yasak delmek sorun degilse ). 100 ve 200 arasindaki fark ise kat in icindeki deliklerin dar yada genis olmasi digebiliriz kabaca, 100 luk kat E2 lar icin kullaniyor en fazla. 200 ler ise E3-E4 normlari icin. tabu bu örnekler sadece benzinli araclar icin.
    Batuhan M. Ince

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde yasak değil derken muaynede sorun çıkartıyor diye biliyorum
    ...

  12. #12
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet muaynede sıkıntı olur diye biliyorum bende ama gerçi son susturucuyu stock yapıp geçenler oluyomuş ama emin değilim sadece duydum yalan olmasın.
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •