Evet oda bir örnek, benim portekizde birkaç arkadaşım var o ve arkadaşlarıda aynı değerlerde. Evet dediğin gibi var o setuplarda TR de problemsiz araçlarımız.. Hatta stock AWT ye 2871R ile 1.5 basan bir abimiz bile var :)
Printable View
rica ederim. kiriksiz döküksüz sürüsler dilerim.
benim de , kaynak islerinden, eksoz , yag /su flanschlari ve yazilimi dahil tüm islerini kendi yaptigim bana ait olan bi tane var. bilmedigim makina deyil.
http://img148.imageshack.us/img148/1...9664515550.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/4...8175000550.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/885...9664535550.jpg
buda yeni aldigim,
eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerst
masallah leondan kanat cikarsa daha guzel olur benim fikrim,1m leon fanatigi olarak diyorum bunu:) 1.8t ve leon guzel ikili oluyorlar:)
arkadaslar, masallah araclariniz cok nadide flnda...:) bnm arabanin motor AJQ ....:D 1.8t 180ps standart...:) hangi motorla birebir ayni? tam olarak mod listesi? hangi beyin? plug+play kitler varmi? yurtdisinda yasadigim icin, tr deki garajlarda ahmet mehmet ustaya götüremiyorum:) burda kendi imkanlarimla bisiler yapicam olursa...
cvp veren herkese ayri ayrida tesekkur ederim...:D ben 220-230ps derken, burda 300-350-400+ ps ler den konusuyosunuz... stock motor fln... sasirdim dogrusu..:)
benim söylediğim şeyler için garaja ihtiyacın yok kendin halledersin.
listeye birde (bana göre gereksiz ama:aem dry flow) eklersin.
yazılımınıda ordaki duruma göre halledersin tamamdır gazla:D
220 -230 cok fazla biseye ihtiyacin yok.
- metal kat ,
- chip
- eksoz manifoltunu daha genis olanlari var ( ebayden ucuza alabilirsin , abe filanda gerekmiyor ).
bu 3 uni yap fazla bile gelir.
tesekkurler:) metal katlar ne yazikki memlekette yasak:) gerci yaris tipi bisi ayarlarim...:) chip sorun degil... monifold da zaten en kolay bulunan cins..:) audi kalici olursa
onu da ilk defa duyorum, üzerinde markasi seri numrasi olan kat, atik gaz emilsiyonun deyismiyor, 200 cpsi metal kat , yani düz boru filan deyil.
neyse , madem yasak sende 225 lik TT kati kullan, orjinal vag. turbodan sonraki kisim ve katalisatörü alman gerekiyor. kendi arabandaki turbo baglanti flansch ini kesip TT nin kine kaynaticaksin hepsi bu.