User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Ek civic manifold uyumu

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ek civic manifold uyumu

    Arkadaşlar merhaba.Elimde eski aracımdan kalma Civic si orjinal manifoldu var.Şimdiki aracım EK civic.Uyum konusunda bilgi verir misiniz?

  2. #2
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet uyar. Hatta Si ise o2 sensör girişi de vardır, işlem yapmanıza gerek kalmaz. (Aracınızın 1.4is olduğunu varsayarak yazıyorum.)

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim cevabınız için.Evet aracım 1.4 is.Ancak si manifoltunda o2 sensörü girişi yok.Egzozcu halleder mi acaba

  4. #4
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman crx manifoldudur o, egzozcu halleder. Yerinin ve açısının aynı olmasına dikkat edin.

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim bildiğim crx manifoldunda o2 girişi olduğuydu.Performans olarak +- ne olur

  6. #6
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tam tersi diye biliyorum ben, yanılıyor olabilirim bilmiyorum.
    Forumda bununla ilgili konular var aratabilirsiniz. Performans olarak krom headerslardan daha ağır, fakat aracın orijinal headersından daha verimli olacaktır 4-2-1 oluşundan. Ara bir tercih yani. Benim elimde olsaydı ben de takardım. Si+Crx headers-Headerstan sona kadar düz boru ve güzel bir egzoz ile güzel verim alınır özellikli üst devirlerde.

  7. #7
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı black_eagle1988 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğim crx manifoldunda o2 girişi olduğuydu.Performans olarak +- ne olur
    Basmadığınızda yakıt düşer araba rahatlar üst devirler canlanır farkı görürsünüz zaten

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler.aracımda düz boru ve sonda ss magnum mevcut.Forumda araştırma sürekli yapıyorum.Ama o2 girişini egzozcu yapabilir mi ondan şüpheliyim.

  9. #9
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapar alti üstü bi somun kaynaticak okadar

  10. #10
    hasan genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    56
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    black arkaşım crx ve si manifoltunu aracıma uygulayan biri olarak söyle diyim 18 e 1.5 somun alıyorsum yanında sensörüde götür alırken sıkıntı olmasın sonra tornacıya gidiyorsun orayı önce deliyor sonra kaynatıyor somunu egzoscu yapamaz ! deliğide 4 ten ikiye düştüğü yerden 10 -12 cm civarında debriyaj hidrolik borusunun hemen altından deldir 1-4 fortunun olduğu yerin devamından boru ikiye düşünce hatta önce manifoltu önce oturt motora işarettir sensörün yerini debriyaj hidrolik borusunun altına gelicek şekilde ok artı si manifoltu crx ten hafiftir ve alttan motora denk gelen vidalama yerleride cuk diye oturur bende si kini kullanıyorum tavsiye ederim farkı görürsün gecikmeden taktır .
    beyaz 99 1.6 ies

  11. #11
    mk35280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hasan genç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    black arkaşım crx ve si manifoltunu aracıma uygulayan biri olarak söyle diyim 18 e 5 somun alıyorsum yanında sensörüde götür alırken sıkıntı olmasın sonra tornacıya gidiyorsun orayı önce deliyor sonra kaynatıyor somunu egzoscu yapamaz ! deliğide 4 ten ikiye düştüğü yerden 10 -12 cm civarında debriyaj hidrolik borusunun hemen altından deldir 1-4 fortunun olduğu yerin devamından boru ikiye düşünce hatta önce manifoltu önce oturt motora işarettir sensörün yerini debriyaj hidrolik borusunun altına gelicek şekilde ok artı si manifoltu crx ten hafiftir ve alttan motora denk gelen vidalama yerleride cuk diye oturur bende si kini kullanıyorum tavsiye ederim farkı görürsün gecikmeden taktır .
    Bu manifolt u takmam için motorda başka neler değişiyor.Yani parça listesi yazarmısın kardeşim.

  12. #12
    hasan genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    56
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D16A9 crx yada si Manifoltunu takmak için motorda hiçbirşey değişmiyor kendi manifoltunu söküyorsun yerine si ninkini takıyorsun sadece en son yerindeki bağlantı contası sağlam olsun ona dikkat et alırken birde yukarda anlattığım gibi somun ve sensör montajı o kadar ben başka bişiy yapmadım ok
    beyaz 99 1.6 ies

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •