User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: 106 gti stock boru seçimi ve sıkıştırma

  1. #1
    muhammet yilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    106 gti stock boru seçimi ve sıkıştırma

    ]arkadaşlar merhaba aracım tamamen stock orjinal filtresine kadar üstünde . 106 nın sıkıştırma ile yürüdüğü gerçek . Ama herkafadan bir ses cıkınca kafam karıştı . 48'lik boru orta susturucu ss son susturucu
    Bazılarıda 51 lik boru ve ss son susturucu diyor .
    Filtre ve egsoz önerileriniz neler acaba ? Denenmiş ve en verimli olanı hangisidir . Yardımlarınız için teşekkürler
    RBZ İbiza Pd130

    Mapped by EcuTuned

  2. #2
    Efekan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock ise 48'lik boru sona ss, filtre olarak smota kit ideal
    Tuned by ARP Garage

  3. #3
    muhammet yilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki orta yı da koymuş olsak üst devirlerde arabayı tutarmı acaba ?
    RBZ İbiza Pd130

    Mapped by EcuTuned

  4. #4
    Efekan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ss zaten sıkıştırmalı bi egzoz ,borunda 48'lik olcak orta susturucu gerekmez
    Tuned by ARP Garage

  5. #5
    mad_max1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48 lik araboru,51 lik son diyorum bende.filtre olarak simota kazan,içinede k&n rc 2600.işlem tamam

  6. #6
    Bone-crusheR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    kuşadası
    Mesaj
    980
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 106 kullanıcısı olarak 48 boru orta takma 51 son veya istisna 63 mm bende suan orta var üst devirler bitmiyor gibi

  7. #7
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48lik komple düz boru
    51lik ss son susturucu
    106'lar için üretilmiş kazanlı filtre kiti(hangi filtre kullanman gerektiğide yazılmış)
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  8. #8
    salih mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    192
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48 duz boru,ss badem son susturucu,kn 3250 filtre,Suki timing
    ROLL 106
    CRM PPR DR.ECU

  9. #9
    Volkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    2.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48 lik boru , 51 lik son , simota kazan , K&N 3250 filtre
    99' ZN 106 GTİ
    14' SC İBİZA CUPRA
    94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
    16' FK2 TYPE-R

  10. #10

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    AnTaLya & İsTanbuL
    Mesaj
    3.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzelbi timing 7900 yazılım 51lik duz boru sonda 60mm HKS yada Greddy
    Dr.Ecu AntaLya

  11. #11
    muhammet yilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elimde greddy orjinal 60 lık ve ss 51 Son susturucu var . Hks greddy de ses var doğru ama stock bir 106 için ss daha mantıklı geliyor bana fikir ve önerileriniz için çok teşekkür ederim . Filtremiz 3250 kn kazanıyla birlikte . Suat abide timing yaptımı araba birazdaha kıpırdıyacaktır
    RBZ İbiza Pd130

    Mapped by EcuTuned

  12. #12
    Yiğit Güllüler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    01
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni konu açmayım bir sorum olacak peki 51 egzantrik o yazılım ve port polish olan bir 106 51 mi 48 mi sonda sebring var ortaya gerek var mı birde ?
    VW 1303 S

  13. #13
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48lik düz boru 51lik son. (timing,ince conta,port polish vs. olan bir setupta 48lik gayet yetiyor)

    eğer ilerde piston filan düşünüyorsan 51lik yaptır.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  14. #14
    SON TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL/TAKSİM
    Mesaj
    512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dRAq için 106 da orta susturucu olmalı mı ? olmamalımı sizce arkadaslar ?

    Kararsız kaldım bende,genel fıkır nedır acaba

  15. #15

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SON TC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dRAq için 106 da orta susturucu olmalı mı ? olmamalımı sizce arkadaslar ?

    Kararsız kaldım bende,genel fıkır nedır acaba
    ilk kalkışta faydası oluyor fakat olmazsa daha iyi olur, üstlerde tutuyor arabayı.
    Crm performance

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •