User Tag List

Sayfa 3 Toplam 9 Sayfadan BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu
Toplam 163 adet sonuctan sayfa basi 39 ile 57 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: HONDA CİVİC D14 - D16Y - D16W - R16 - R18 (Genel Konu)

  1. #39

    Üyelik
    22.Şubat.2013
    Yaş
    29
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1,919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Artik taktigi çözdüm 57750 yazana 53 teklif ediyorum 54 olur diyor telefon aciyorum 55 diyor mezaj atıp aga dusmelerini bekliyorum dusen düsene demek ki boyle yapmak lazimmi asim

  2. #40
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Mart.2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1,432
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSİ CLUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim en çok merak ettiğim r16 - r18 'e feh harici neler yapılır ? Yani alsak kurcalasak en kötü d serisi kadar önü açık mıdır ?
    http://http://www.8thcivic.com/forums/bolt-ons-all-motor/274284-r18-all-motor-build.html#/forumsite/20689/topics/274284?page=1


    R18 olan r16 ya uyar diye düşünüyorum.
    Kapak açmadan yapılacaklar bunlar sanırım, değermi bence değmez .

  3. #41
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Şubat.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    Bahçeşehır / Istanbul
    Mesaj
    2,189
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tr'de d16v1 olan civic sportta var d16w7 olan civic sportta montajla ilgili değil yani oda
    yok, sportların hepsı ıçın geçerlı..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 / Accord 2.4 EX. / C2 HDI / Grande Punto MJET 3K.

  4. #42
    Havayı Koklayan Adam GSİ CLUB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Haziran.2008
    Yaş
    23
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,802
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ers Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://http://www.8thcivic.com/forums/bolt-ons-all-motor/274284-r18-all-motor-build.html#/forumsite/20689/topics/274284?page=1


    R18 olan r16 ya uyar diye düşünüyorum.
    Kapak açmadan yapılacaklar bunlar sanırım, değermi bence değmez .
    Cevap için teşekkür ederim atmosferik olarak bi esprisi yok r18-r16nın bu sonuca vardım.Turbo olarakta bi ihtimal mantıklı.. Fd kasa değilde types için güzel olur.
    Don't Be A Prisoner Of Your Own Style

  5. #43

    Üyelik
    16.Ağustos.2014
    Yaş
    23
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MDeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Artik taktigi çözdüm 57750 yazana 53 teklif ediyorum 54 olur diyor telefon aciyorum 55 diyor mezaj atıp aga dusmelerini bekliyorum dusen düsene demek ki boyle yapmak lazimmi asim
    Doğrusu bu Herkes ne kopartırım pesinde
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  6. #44

    Üyelik
    16.Ağustos.2014
    Yaş
    23
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R16 da filtre + düz boru sonra warex nasıl oluyor bilgisi olan var mı ?
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  7. #45
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28.Şubat.2010
    Yaş
    25
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    2,233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı buda.pest Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fd6 için filtre egsoz headers ile +10 hp gibi bir durum yok maalesef.Kendi Fd6 civic aracımda kat iptal halde kullandım 10 bin km civarı.Ordaki tecrübelerime dayanarak kat iptali devamında düz boru ve sonra orjinal susturucuyla + yukarda arkadaşların dediği filtreler ile en iyi kombinasyonu sağlayabilirsiniz.Yalnız yukarda bahsettiğim gibi 10 hp olmaz ama sizi 2-3 boy hızlandırır en azından 17 jantın verdiği hantallığı ortadan kaldırır.

    Dediydi Doğukan. bayağı bi bindi fd6'ya

  8. #46

    Üyelik
    16.Ağustos.2014
    Yaş
    23
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediydi Doğukan. bayağı bi bindi fd6'ya
    10 hp falan imkansız seyler onları biliyorum zaten ben sadece doyurucu bir ses ve ufaktan hantallıgınj atması için demiştim . O zaman kat iptali düz boru warex filtre işimi görür
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  9. #47
    Apocaltique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01.Şubat.2013
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D16Y4 bildiğimiz i ES' mi? Redline: 7200 rpm i ES'in 6800 okudum ama?
    -34 TF 3376 99' D16Y4 RED iES
    -34 LA 6012 97' B16A2 sedan RED VTi
    -34 YN 4748 03' K4M hatchback RED clio ll
    -34 FFU 95 00' D16Y4 R81 RED iES a/t
    -34 FL 1000 05' EW10J4 S RED 206 RC withbrother

  10. #48
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28.Şubat.2010
    Yaş
    25
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    2,233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Apocaltique Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    D16Y4 bildiğimiz i ES' mi? Redline: 7200 rpm i ES'in 6800 okudum ama?
    Redline: 6,800 rpm
    Rev-limiter: 7,200 rpm
    Redline ile Rev limiter aynı anlama gelmiyorlar. 7200 rpm'de devir kesici var zaten aksi söylenmiyor...

  11. #49

    Üyelik
    16.Ağustos.2014
    Yaş
    23
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nerede bizim Honda cılar konumuz ölmesin Hemen şöyle bir güncel çekelim Honda nın otomatik viteslerinde kullanılan yağ ATF-Z1'Dir başka hiç bir yağ kullanılmamalıdır, yağı servisten temin edip istediğiniz her hangi bir yerde değişim yapabilirsiniz .

    Bakınız ATF-Z1;


    2011 Sonrası Honda Otomatik viteslerinde ise yeni olan ATF-DW1 kullanılır -Z1 e göre daha akıskandır ve bütün honda otomatiklerinde kullanıla bilir . (Yanlış bilgi olabilir teyit edilmelidir)

    Bakınız ATF-DW1;


    ATF-DW1 VE -Z1 Arasında ki farklar;



    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  12. #50
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Ocak.2013
    Yaş
    29
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ies'ime hıdır aldım(d16y4) bunu eksozcuya gitmeden kendim takabilirmiyim acaba bilgisi olan varmı ? her türlü alet ekipman liftim mevcut,kaynak vs işlem gerekmeden takılabilirmi sizce gören olmuştur illaki
    aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??

  13. #51
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28.Şubat.2010
    Yaş
    25
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    2,233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence takabilirsin flanşlarında vs sorun yoksa. ardı önü 7-8 cıvata tutuyor..

  14. #52
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Ocak.2013
    Yaş
    29
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncel olsun konu,son zamandaki birkaç fikir uygulama vs sonrasında bigtube nin sesi çok çok tatminkar ama performans bakımından çok çok az kayıp var diye düşünmeye başladım ve custom bir çalışma yaptım,yakında çıkma bir sağ far bulup içine stack yapıcam,şuanda ön alt ızgaralardan filtrenin oraya 70mm esnek hortum geliyo yaza doğruda yeni sisteme ön fardan can suyu vericem şuanda iki filtre arasında fark sadece ses farkı,pimaşta araç daha sessiz birde dışını yalıtınca o homurdanma sesi iyice kayboldu gaza basında sadece oem sonun sesi geliyo,filtre den fazla ses gelmiyo bigtube'deki gibi neyse fazla uzatmıyım şu ilk sistemimdi bigtube+cai

    buda yeni yaptığım pimaş,yalıtım ve üzerini siyah bant ile kamufle ettim,sensör yerini ve üst kapak havalandırma hortum yerini açtım

    buda yeni filtre (kn 70mm giriş) tutucusu sacı kaynağı vs hepsini kendim yaptım


    elinde 2000 model sağ far olan varsa talibim,alıp bir an önce bitiriyim hava verme işini
    aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??

  15. #53

    Üyelik
    19.Temmuz.2015
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    34
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nerede bizim Honda cılar konumuz ölmesin Hemen şöyle bir güncel çekelim Honda nın otomatik viteslerinde kullanılan yağ ATF-Z1'Dir başka hiç bir yağ kullanılmamalıdır, yağı servisten temin edip istediğiniz her hangi bir yerde değişim yapabilirsiniz .

    Bakınız ATF-Z1;


    2011 Sonrası Honda Otomatik viteslerinde ise yeni olan ATF-DW1 kullanılır -Z1 e göre daha akıskandır ve bütün honda otomatiklerinde kullanıla bilir . (Yanlış bilgi olabilir teyit edilmelidir)

    Bakınız ATF-DW1;


    ATF-DW1 VE -Z1 Arasında ki farklar;



    eyvallah güzel bilgi, 15 bin km önce castrol'ün yağını kullanmıştım, önümüzde ki yağ değişiminde orjinal yağını koyacağım gözle görülür bir fark olursa buradan da paylaşırım.

  16. #54

    Üyelik
    16.Ağustos.2014
    Yaş
    23
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı unnamed54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eyvallah güzel bilgi, 15 bin km önce castrol'ün yağını kullanmıştım, önümüzde ki yağ değişiminde orjinal yağını koyacağım gözle görülür bir fark olursa buradan da paylaşırım.
    Orijinal yağdan şaşmamak lazım . Rica ederim kazasız belasız sürüşler
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  17. #55
    Emre-Dylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Haziran.2013
    Yaş
    23
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1,492
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeri değil affınıza sığınarak bi sorum olacaktı. Ülkemizdeki eg si ler d16z9 motorlu değil mi atmosferik olarak neler yapılabilir ve ne kadar getirisi olur aşağı yukarı? Eg si alınır mı 16 bin civarlarına sedan hızlı bi araç olarak tek seçenek bu var gibi gözüküyor birde hızlı ve öfkeli 1 filminde ki siyah eg civiclerinde hala etkisi üzerimde diyebilirim
    AC/DC Back In Black
    1968 Mercury Cougar GT-E 427 390Hp

  18. #56

    Üyelik
    15.Temmuz.2013
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buda benim 1.4 üm

    Bigtube simota filtre
    4-2-1 Heardes
    1.6 Emme
    51 Düz Boru
    Ss Magnum Susturucu


  19. #57

    Üyelik
    16.Ağustos.2014
    Yaş
    23
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İzzet Göçmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buda benim 1.4 üm

    Bigtube simota filtre
    4-2-1 Heardes
    1.6 Emme
    51 Düz Boru
    Ss Magnum Susturucu

    Kazasız belasız kullanın . Düz boru tam olarak nasıl geriye düşme var mı ?
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •