User Tag List

Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 13 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: e36 3.18is İlk Marş

  1. #1
    Cgungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Ağustos.2016
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    e36 3.18is İlk Marş

    Herkese iyi akşamlar. Şu son 1 aydır araç soğukken ilk marş verdiğimde 30 40 saniye normal çalıştıktan sonra devir 1-2 kere dalgalanıp araç stop ediyor. Araç ısındıktan sonra hiçbir sorun yok sadece ilk marş ve araç ısınana kadar yapıyor. Yürür vaziyette motor ısınmadığı sürece vitesi boşa aldığım zaman giderken bile stop ettiği oluyor. Ama dedigim gibi sadece soğukken yapıyor bunu ısındıktan sonra hiçbir sorun yok. Acaba araç hava almaması gereken biyerlerden hava mı alıyor sorun neden kaynaklanıyor olabilir. Yardım edecek abilerim kardeşlerim varsa sanayiye gitmeden önce burada ufak bir bilgi alışverişinden sonra gitmek istiyorum.
    e36 3.18is coupe

  2. #2
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Ocak.2013
    Yaş
    29
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu sorunlar genelde rölanti valfinden ve emmenin biryederden havA almasından kaynaklı oluyo
    aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??

  3. #3
    Cgungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Ağustos.2016
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meganes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sorunlar genelde rölanti valfinden ve emmenin biryederden havA almasından kaynaklı oluyo
    Kimisi de akışmetre de sorun vardır diyor abi valla anlamadım gitti
    e36 3.18is coupe

  4. #4
    B-Devi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Nisan.2015
    Yaş
    32
    Şehir
    Pendik / İSTANBUL
    Mesaj
    382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence de problem rölanti valfinde. Siz bir söküp temizleyin en iyisi. Pendik'e yakınsanız beraber hallederiz. Başka bir problem varsa onu da buluruz sıkıntı yok Akışmetre de olabilir çünkü. Sonuçta motor soğukken daha zengin karışım oluyor ve akışmetre havayı iyi ayarlayamıyor olabilir. Manifoldda vs kaçak olsa sıcakken de problem yaşardınız diye tahmin ediyorum. Bence rölanti valfi ve akışmetre temizlense sorun kalmayacak gibi. Dert etmeyin.
    M50b30 Stroke. Kazasız belasız inşallah...

  5. #5
    uniquel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Aralık.2011
    Yaş
    28
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    990
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akışmetre problemi veya hava alma problemi olsa, motor ısındıktan sonra da sorun devam eder sanırım.
    rolanti valfi gibi görünüyor tabi yine de usta baksa daha saglıklı olur

    lpg var mı aracta?

  6. #6
    Cgungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Ağustos.2016
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uniquel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akışmetre problemi veya hava alma problemi olsa, motor ısındıktan sonra da sorun devam eder sanırım.
    rolanti valfi gibi görünüyor tabi yine de usta baksa daha saglıklı olur

    lpg var mı aracta?
    simit tüp var abi araçta. dedigim gibi ısındığında saat gibi hiçbir sorun yok..
    e36 3.18is coupe

  7. #7
    Cgungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Ağustos.2016
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B-Devi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence de problem rölanti valfinde. Siz bir söküp temizleyin en iyisi. Pendik'e yakınsanız beraber hallederiz. Başka bir problem varsa onu da buluruz sıkıntı yok Akışmetre de olabilir çünkü. Sonuçta motor soğukken daha zengin karışım oluyor ve akışmetre havayı iyi ayarlayamıyor olabilir. Manifoldda vs kaçak olsa sıcakken de problem yaşardınız diye tahmin ediyorum. Bence rölanti valfi ve akışmetre temizlense sorun kalmayacak gibi. Dert etmeyin.
    valla abi zeytinburnundayım pendik biraz uzak kendim söküp temizleyebilir miyim tam bilmiyorum kolaysa yaparım heralde. bu zengin karışım işini çok duydum geçen ustaya gittiğimde onda da varmış e36 zengin karışım falan bişeyler demişti ama ben diskleri falan değiştirmeye gittiğim için ayak üstü bi sohbet oldu yani ama cok duyuyorum dedigim gibi.
    e36 3.18is coupe

  8. #8
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Mart.2013
    Yaş
    26
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1,994
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uniquel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akışmetre problemi veya hava alma problemi olsa, motor ısındıktan sonra da sorun devam eder sanırım.
    rolanti valfi gibi görünüyor tabi yine de usta baksa daha saglıklı olur

    lpg var mı aracta?
    Bazı hava alma problemleri, ısınan parçanın genleşmesi ve hava alan yerin kapanması/küçülmesi nedeniyle araç ısındıktan sonra kayboluyor.

    Ama fikrim sizinkiyle aynı. Rölanti Valfine bakmakta fayda var.

  9. #9
    Cgungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Ağustos.2016
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abiler bu rolanti valfini nasıl temizleyebilirim tarif edebilecek biri var mıdır ?
    e36 3.18is coupe

  10. #10
    Cgungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Ağustos.2016
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün aracı makinaya bağladık 1 hatanın sebebini bulduk fakat 42 kod numarası adında bir hata veriyor acaba bu hata kodlamasının adını sanını bilen var mıdır ?
    e36 3.18is coupe

  11. #11

    Üyelik
    10.Aralık.2013
    Yaş
    21
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2,320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Speed Signal or Knock Sensor 2 (DME 1.7.x or 3.3.1) diye bir şey.
    Burdan buldum http://www.bmwforums.info/bmw-electr...odes-list.html

  12. #12
    Cgungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Ağustos.2016
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Speed Signal or Knock Sensor 2 (DME 1.7.x or 3.3.1) diye bir şey.
    Burdan buldum http://www.bmwforums.info/bmw-electr...odes-list.html
    aynen hocam çok doğru bulmuşsun bende sanayide ustayla görüştüğümde bu sorunlar olduğunu gördük arızanın + olarak oksijen sensöründe arızası vardı ama araç lpgli olduğu için kronik bir olay bu oksijen sensörü. yaptırdım çok şükür şimdi saat gibi ilgin ve yardımın için teşekkürler
    e36 3.18is coupe

  13. #13

    Üyelik
    10.Aralık.2013
    Yaş
    21
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2,320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rica ederim. LPG arabalar için gözümde sigara gibi benim ama el mahkum yapıcak bir şey yok geçmiş olsun

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •