User Tag List

Sayfa 23 Toplam 25 Sayfadan BirinciBirinci ... 132122232425 SonuncuSonuncu
Toplam 469 adet sonuctan sayfa basi 419 ile 437 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: BMW 6 silindir Stroker Yapımı (2.0 convert 2.5 2.8 3.0)

  1. #419

    Üyelik
    28.Mayıs.2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m52b28 için olmazsa olmaz öneriniz var mı ?
    Hani bu motorun potansiyelini ortaya çıkarmak için xxx işlem muhakkak yapılmalı denen ?
    (dizellerdeki egr iptali, manifold klapesi iptali vs gibi ufak düşük bütçeli dokunuşlar)

  2. #420
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Şubat.2012
    Yaş
    23
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1,836
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Strich Acht Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m52b28 için olmazsa olmaz öneriniz var mı ?
    Hani bu motorun potansiyelini ortaya çıkarmak için xxx işlem muhakkak yapılmalı denen ?
    (dizellerdeki egr iptali, manifold klapesi iptali vs gibi ufak düşük bütçeli dokunuşlar)
    m50b25 emme manifoldu
    Düşünürsen karar vermek zorunda kalırsın.
    Ne kadar seversen sev tabut tek kişiliktir.

    Profesyonel web tasarım ve Google arama motoru optimizasyonu

    hyaku ichi coming soon!

  3. #421
    B-Devi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Nisan.2015
    Yaş
    33
    Şehir
    Pendik / İSTANBUL
    Mesaj
    575
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Strich Acht Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m52b28 için olmazsa olmaz öneriniz var mı ?
    Hani bu motorun potansiyelini ortaya çıkarmak için xxx işlem muhakkak yapılmalı denen ?
    (dizellerdeki egr iptali, manifold klapesi iptali vs gibi ufak düşük bütçeli dokunuşlar)
    Kesinlikle m50b25 emme manifoldu şart. Diğer seçenekler olmasa da olur ama olsa güzel olur. Mesela kilit diff, ön arka kule gergileri, Kaliteli bir filtre kiti, Komple düz boru ve akrapoviç yada remus tarzı kaliteli egzoz gibi şeyler beklediğinizden daha yüksek performans katabilir.
    Ve maliyet sıkıntınız yoksa şöyle cukkalı bir beyin+yazılım yapıp çatara patara devam edebilirsiniz. Bknz VEMS

    Konu B-Devi tarafından (18.Aralık.2016 Saat 15:37 ) değiştirilmiştir.
    M50b30 - Bumblebee...

  4. #422

    Üyelik
    28.Mayıs.2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m50b25 emme manifoldu
    tşkler
    ne gibi bir fayda sağlıyor ?

  5. #423
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Aralık.2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1,329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Strich Acht Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tşkler
    ne gibi bir fayda sağlıyor ?
    Resimlerden yorumlayabilirsin

    İlk fotoda sağda ki M50B25 manifold, solda ki M52 manifold







  6. #424

    Üyelik
    28.Mayıs.2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm konu anlaşıldı

    peki plastik manifoldun dışında değişmesi/tadilat edilmesi gereken bir şey var mı? Boğaz kelebeği, sensörler, elektrik aksamı vb. yoksa direk tak kullan şeklinde uygulanabiliyor mu ?

  7. #425
    B-Devi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Nisan.2015
    Yaş
    33
    Şehir
    Pendik / İSTANBUL
    Mesaj
    575
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Strich Acht Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm konu anlaşıldı

    peki plastik manifoldun dışında değişmesi/tadilat edilmesi gereken bir şey var mı? Boğaz kelebeği, sensörler, elektrik aksamı vb. yoksa direk tak kullan şeklinde uygulanabiliyor mu ?
    Gaz kelebeği manifoldla beraber geliyo. Diğerleri değişmiyor zaten.
    M50b30 - Bumblebee...

  8. #426
    berkayoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Kasım.2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun süredir takip ettiğim bir konuydu daha önceki aracım e38 740i oldugu için performansta sorun yaşamamıştım lakin şu anda e34 m50b20 vanoslu otomatik aracım var performans olarak hiç iç açıcı değil özellikle alt devirleri çok ölü vanos tamir kiti eksantrik krank sensörü ve lambda sensörü aldım ilk etapta bunları değiştirerek deneme yapıcam asıl sorum ise otomatik viteste kullanmaya devam ederek aracımı 2.8 stroker yapabilirmiyim aracımında siemens yazılım var 2.0 oldugu için elektrik tesisatını değişmek gerekir mi çok büyük güç artışı yanlıyayım vs. istemiyorum tek istediğim aracımla alt devirlerde şehir içi kullanımda daha az gaza basarak daha keyifli bir sürüş ve daha az yakıt tüketimi

  9. #427
    B-Devi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Nisan.2015
    Yaş
    33
    Şehir
    Pendik / İSTANBUL
    Mesaj
    575
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkayoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzun süredir takip ettiğim bir konuydu daha önceki aracım e38 740i oldugu için performansta sorun yaşamamıştım lakin şu anda e34 m50b20 vanoslu otomatik aracım var performans olarak hiç iç açıcı değil özellikle alt devirleri çok ölü vanos tamir kiti eksantrik krank sensörü ve lambda sensörü aldım ilk etapta bunları değiştirerek deneme yapıcam asıl sorum ise otomatik viteste kullanmaya devam ederek aracımı 2.8 stroker yapabilirmiyim aracımında siemens yazılım var 2.0 oldugu için elektrik tesisatını değişmek gerekir mi çok büyük güç artışı yanlıyayım vs. istemiyorum tek istediğim aracımla alt devirlerde şehir içi kullanımda daha az gaza basarak daha keyifli bir sürüş ve daha az yakıt tüketimi
    Bildiğim kadar yanıtlayayım; Evet otomatik devam edebilirsiniz. Şanzıman zaten rahat rahat kaldırıyor. Elektrik tesisatı da değişmeyecek ama b25 beyin takarsanız daha iyi yürürsünüz. Onu zaten parçaları alıp ustayı ayarlarken kararlaştırırsınız. Günlük kullanımda hiçbir sıkıntı yaşamazsınız aksine yakıt tüketiminiz dikkate değer ölçüde düşecektir.
    M50b30 - Bumblebee...

  10. #428

    Üyelik
    09.Haziran.2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu bir hortlıyayım M52b28 i rektifiye etirmem gerekicek gibi duruyor arada yag yakıyo arada kesiyor araç baen fuze bazen dede. Geliştirme olarak ne yapabilirim sizce ve rektifiye kaca maal olur

  11. #429
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Temmuz.2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamun aleyküm, E36 3.25i almak istiyordum ama ne piyasa düzgün ne doğru düzgün araba var. Böyle olunca daha yaygın olan E36 3.20i coupe bakmaya başladım. Ee 3.25i den sonra 3.20i bana performans ve yakıt konusunda üzecek gibi geliyor. E36 3.20i alırsam motorda ufak oynamalarla performansı arttırabilir miyim? Büyük bir hedefim yok şehir içi tatmin edecek uzun koşudada yorulmayacak bir beygir istiyorum Hangi parçalara dokunuş yaparsam hangi parçaları yenilersem en düşük maliyetle performansı arttırabilirim ?

  12. #430
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Temmuz.2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dulger007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamun aleyküm, E36 3.25i almak istiyordum ama ne piyasa düzgün ne doğru düzgün araba var. Böyle olunca daha yaygın olan E36 3.20i coupe bakmaya başladım. Ee 3.25i den sonra 3.20i bana performans ve yakıt konusunda üzecek gibi geliyor. E36 3.20i alırsam motorda ufak oynamalarla performansı arttırabilir miyim? Büyük bir hedefim yok şehir içi tatmin edecek uzun koşudada yorulmayacak bir beygir istiyorum Hangi parçalara dokunuş yaparsam hangi parçaları yenilersem en düşük maliyetle performansı arttırabilirim ?
    Uppppppppp...

  13. #431

    Üyelik
    31.Ocak.2017
    Yaş
    28
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    320i nin motoru yapilirken 325 krank takilir ise pistonlar buyutulmeden ne gibi bir fark olur. Veya fark olurmu

  14. #432
    FurkanElsiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Şubat.2013
    Yaş
    21
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dulger007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamun aleyküm, E36 3.25i almak istiyordum ama ne piyasa düzgün ne doğru düzgün araba var. Böyle olunca daha yaygın olan E36 3.20i coupe bakmaya başladım. Ee 3.25i den sonra 3.20i bana performans ve yakıt konusunda üzecek gibi geliyor. E36 3.20i alırsam motorda ufak oynamalarla performansı arttırabilir miyim? Büyük bir hedefim yok şehir içi tatmin edecek uzun koşudada yorulmayacak bir beygir istiyorum Hangi parçalara dokunuş yaparsam hangi parçaları yenilersem en düşük maliyetle performansı arttırabilirim ?
    Bildiğim kadarı ile M50B25 emme manifoldu, güzel bir filtre, egzoz sistemi, headers ve yazılım ile az da olsa bir fayda sağlanabilir.
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yıllık abonelik fiyatını pm atıyorum kameralı izleme, epoksi taban ve 3 kişilik yer verebiliyorsan bu fiyata bende sana veririm

  15. #433
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Mart.2010
    Yaş
    34
    Şehir
    34
    Mesaj
    8,238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m50b25 emme manifoldu
    pm kutun dolu. Temizler misin?
    Powered by PPRMotorsport

  16. #434
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Şubat.2012
    Yaş
    23
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1,836
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TEMİZLEDİM pardon
    Düşünürsen karar vermek zorunda kalırsın.
    Ne kadar seversen sev tabut tek kişiliktir.

    Profesyonel web tasarım ve Google arama motoru optimizasyonu

    hyaku ichi coming soon!

  17. #435
    Samet25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Eylül.2013
    Yaş
    22
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    34
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba öncelikle

    e34 m52b28 aracımda filtre,egzoz,hedırs var. Bugün m50b25 emme takıcam araca. aracıma roll ağzıyla kaç boy kazandırır ?
    Ford Focus STDCİ "34DD6373"
    BMW E34 M52B28 "34LM818"

  18. #436

    Üyelik
    23.Şubat.2014
    Yaş
    27
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    63
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M52 b25 (170ps) ile m50b25 yada m54b25 (192ps) lerdeki yaklasik 22 beygir farki motor ici bir farkmi yoksa emme ve kelebekten kaynakli bir farkmi.Motorlarin torklari ayni.

  19. #437
    Emre-Dylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Haziran.2013
    Yaş
    23
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1,506
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B-Devi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle m50b25 emme manifoldu şart. Diğer seçenekler olmasa da olur ama olsa güzel olur. Mesela kilit diff, ön arka kule gergileri, Kaliteli bir filtre kiti, Komple düz boru ve akrapoviç yada remus tarzı kaliteli egzoz gibi şeyler beklediğinizden daha yüksek performans katabilir.
    Ve maliyet sıkıntınız yoksa şöyle cukkalı bir beyin+yazılım yapıp çatara patara devam edebilirsiniz.
    Abi videoda ki aracın ecusuz hali 246hp denmiş gerçekten bu işlemlerle 240 küsür alınabiliyor mu yav? Adam ecu+yazılım +50hp almış var mı bunun doğruluk payı?

    Cat Cams cams
    - Valve springs and titanium plates
    - Intake and exhaust port head
    - Intake manifold M3
    - M3 injectors
    - M3 exhaust manifold (snakes)
    - Air flow meter M3
    - Soft custom On ECU stock

    Initial power: 186hp - 257nm
    Power: 246hp - 290nm
    AC/DC Back In Black
    1968 Mercury Cougar GT-E 427 390Hp

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •