User Tag List

Sayfa 24/27 İlkİlk ... 142223242526 ... SonSon
513 sonuçtan 438 ile 456 arası

Konu: BMW 6 silindir Stroker Yapımı (2.0 convert 2.5 2.8 3.0)

  1. #438
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    29
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gktgknk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    320i nin motoru yapilirken 325 krank takilir ise pistonlar buyutulmeden ne gibi bir fark olur. Veya fark olurmu
    Tabi ki güç artırımı olur sonuçta daha büyük güç üreten bir krank takıyorsunuz ancak krank takıldıktan sonra piston kou ister , piston kolu takıncada 84mm piston ister ( 3.28-3.30 , tofaş , opel ) pistonları gibi ) sonrasında gücü tam anlamı ile alırsınız.

  2. #439
    B-Devi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    Konyaaltı / Antalya
    Mesaj
    756
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre-Dylan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi videoda ki aracın ecusuz hali 246hp denmiş gerçekten bu işlemlerle 240 küsür alınabiliyor mu yav? Adam ecu+yazılım +50hp almış var mı bunun doğruluk payı?

    Cat Cams cams
    - Valve springs and titanium plates
    - Intake and exhaust port head
    - Intake manifold M3
    - M3 injectors
    - M3 exhaust manifold (snakes)
    - Air flow meter M3
    - Soft custom On ECU stock

    Initial power: 186hp - 257nm
    Power: 246hp - 290nm
    Hangi video olduğunu anlamadım ama bu yazılanlar 3.0 veya 3.2 hacimli bir makinaya uygulanırsa o güçler alınabilir tabi.
    M50b30 - Bumblebee...

  3. #440
    Emre-Dylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B-Devi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi video olduğunu anlamadım ama bu yazılanlar 3.0 veya 3.2 hacimli bir makinaya uygulanırsa o güçler alınabilir tabi.
    Bu yukarıda yazdığım işlemler yapılınca stok m52b28 246hp olmuş. Sonra ecu+yazılımla 50 beygir mi totalde 308hp olmuş orayı anlamadım?? Ecu+yazılım 50hp iyiymiş doğruluk payı var mı onu merak ettim
    Konu Emre-Dylan tarafından (03-08-2017 Saat 21:41 ) değiştirilmiştir.
    AC/DC Back In Black
    1968 Mercury Cougar GT-E 427 390Hp

  4. #441

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre-Dylan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yukarıda yazdığım işlemler yapılınca stok m52b28 246hp olmuş. Sonra ecu+yazılımla 50 beygir mi totalde 308hp olmuş orayı anlamadım?? Ecu+yazılım 50hp iyiymiş doğruluk payı var mı onu merak ettim
    E85 yakıt da var o aracta

  5. #442
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    29
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracımı 2016 10. Ayda motorunu yaptık
    Sürekli benzinle kullanılmış lpg görmemiş bir motordu
    M50b20 tek vanos motor u var
    İlk başta 2.8 yapacaktık ancak farklı durumlar ortaya çıktı ve ustam sağolsun aracımı 3.0 yaptı
    M54 3.0 krank
    100mm piston kolu
    M54 3.30 piston
    Komple vanos sıfırlandı
    Egzantirik , krank sensörü radyatör vs vs
    Sübablar vb şeklinde rektefiye oldu

    Aşşa yukarı 9.500TL gibi bir rakam çıktı..

    Daha sonra lpg taktırdım , m50b25 manifold taktım , m52b28 in gaz kebeleğini taktım

    Şuan aracın enjektörleri orj 3.20 , egzoz manifoldu 3.20 beyin siemens ms41 oda orjinal
    Bu haliyle alt devirleri çok çılgın 245/40/17 semperit lastikle tapagaz yan gidiyor..

    Ancak araç 2:8 pembe uç enjektör istiyor çünkü 5900-6000 devire kadar süper sonra siyah duman atıyor..

    Duman harici aracımla 1 senedir keyifli gazlıyorum.. KAPAK orj 393 nolu 3.20 kapağı hararet vb sorun yok.
    Konu Oguzhan.Ozturk tarafından (22-08-2017 Saat 16:09 ) değiştirilmiştir.
    Bmw e46 '99 3.20i Manuel X, Bmw e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, Bmw e36 '96 Coupe 3.20i X, Bmw e46 '01 3.30ci gri X, Bmw e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau

  6. #443
    B-Devi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    Konyaaltı / Antalya
    Mesaj
    756
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapak, enjektör ve beyin değişseydi çok daha keyifli olurdu. Bence büyük kayıp. Birde güzel bir headers takardınız tadından yenmezdi.
    M50b30 - Bumblebee...

  7. #444
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    29
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B-Devi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kapak, enjektör ve beyin değişseydi çok daha keyifli olurdu. Bence büyük kayıp. Birde güzel bir headers takardınız tadından yenmezdi.
    Sıkıştırma için kapak değiştirmedik ve gerçekten yüksek sıkıştırma çıktı ortaya.. Şuan 2.8 enjektör takmayı planlıyorum..

    Beyin için yazılım yaptırmak çok mantıklı gelmiyor kendimi toparlayıp harici beyin yaptırmak istiyorum Spark ems olacak muhtemelende..

    Headers olarakda Schmiedmann düşünüyorum catback gibi komple m52/m54 sistemleri var alıp flanşla vs takılabilir ciddi güçler geliyor araca o zaman.. m3 takayım diyorum sadece headers 'a 2000tl isteniyor bu Schmiedmann sistem zaten 580Euro bir şekilde alınır takılır gibime geliyor..
    Bmw e46 '99 3.20i Manuel X, Bmw e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, Bmw e36 '96 Coupe 3.20i X, Bmw e46 '01 3.30ci gri X, Bmw e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau

  8. #445
    B-Devi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    Konyaaltı / Antalya
    Mesaj
    756
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen m3 headers için çok uçuk rakamlar istiyorlar. 100-150 dolara yurtdışından bulunabilse süper olurdu. Aynı şekilde kilit diff fiyatları da aldı başını gitti. Ederinin en az 3 katı fiyatları var. Çok üzücü...
    M50b30 - Bumblebee...

  9. #446

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim sorum şu orjinal 98 blok 320 nin sadece kapağını açıp portpolish yapsak, sübap lastiklerini, sibopları değiştirsek, fayda sağlar mı ? Bu sefer motorun altı zayıf kalır mı ?

    Aracım ara sıra duman atıyor sonra kesiliyor. Sanki biriktirme yapıp birden hepsini atıyor gibi. Günlük kullanımda hiçbir sorun yok, ancak gazladığımda bazen duman atıyor
    Coğrafya kaderdir

  10. #447
    B-Devi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    Konyaaltı / Antalya
    Mesaj
    756
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim sorum şu orjinal 98 blok 320 nin sadece kapağını açıp portpolish yapsak, sübap lastiklerini, sibopları değiştirsek, fayda sağlar mı ? Bu sefer motorun altı zayıf kalır mı ?

    Aracım ara sıra duman atıyor sonra kesiliyor. Sanki biriktirme yapıp birden hepsini atıyor gibi. Günlük kullanımda hiçbir sorun yok, ancak gazladığımda bazen duman atıyor
    Ateşlemeye bi baktırın. Buji, bobin, kablo, beyin (çok küçük ihtimal). Bu arada duman ne renk?
    M50b30 - Bumblebee...

  11. #448

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B-Devi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ateşlemeye bi baktırın. Buji, bobin, kablo, beyin (çok küçük ihtimal). Bu arada duman ne renk?
    Abi beyaz - mavi arası bir renkte duman atıyor. Bujileri söktük ngk çift tırnak buji takmışlar. Ama bujiler çöptü. Biraz binelim eğer iyice sinek ilacı gibi olursa 3.0 yapar geçeriz
    Coğrafya kaderdir

  12. #449

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=Oguzhan.Ozturk;8374117]Aracımı 2016 10. Ayda motorunu yaptık
    Sürekli benzinle kullanılmış lpg görmemiş bir motordu
    M50b20 tek vanos motor u var
    İlk başta 2.8 yapacaktık ancak farklı durumlar ortaya çıktı ve ustam sağolsun aracımı 3.0 yaptı
    M54 3.0 krank
    100mm piston kolu
    M54 3.30 piston
    Komple vanos sıfırlandı
    Egzantirik , krank sensörü radyatör vs vs
    Sübablar vb şeklinde rektefiye oldu

    Aşşa yukarı 9.500TL gibi bir rakam çıktı..

    Daha sonra lpg taktırdım , m50b25 manifold taktım , m52b28 in gaz kebeleğini taktım

    Şuan aracın enjektörleri orj 3.20 , egzoz manifoldu 3.20 beyin siemens ms41 oda orjinal
    Bu haliyle alt devirleri çok çılgın 245/40/17 semperit lastikle tapagaz yan gidiyor..

    Ancak araç 2:8 pembe uç enjektör istiyor çünkü 5900-6000 devire kadar süper sonra siyah duman atıyor..

    Duman harici aracımla 1 senedir keyifli gazlıyorum.. KAPAK orj 393 no

  13. #450

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B25 gaz kelebeği yada 540 v8 gaz kelebeği de yaparsanız üst devirdeki zengin karışım ve duman dan kurtulabilirsiniz, enjektörler de 330 yada m3 daha iyi olur 24 lbs onlar..

  14. #451
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    29
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ASC79 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    B25 gaz kelebeği yada 540 v8 gaz kelebeği de yaparsanız üst devirdeki zengin karışım ve duman dan kurtulabilirsiniz, enjektörler de 330 yada m3 daha iyi olur 24 lbs onlar..
    Gaz kelebeği 2.8 inki var 25 ile aynı ölçü zaten , enjektör takmam gerekecek
    Bmw e46 '99 3.20i Manuel X, Bmw e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, Bmw e36 '96 Coupe 3.20i X, Bmw e46 '01 3.30ci gri X, Bmw e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau

  15. #452

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    7
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.5 büyük 20 ile 28 aynı

  16. #453
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    29
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşin açığı ürün geldiğinde ölçtü bizim usta tamam sıkıntı yok çapında dedi ve bendeki m50b20 gaz kelebeğinden büyük bende o yüzden tamam dedim.. Zaten değiştirmeyide düşünmüyor değilim aklımıza girdiiler 7.40 gaz kelebeği takabiliriz
    Bmw e46 '99 3.20i Manuel X, Bmw e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, Bmw e36 '96 Coupe 3.20i X, Bmw e46 '01 3.30ci gri X, Bmw e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau

  17. #454

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye ankara
    Mesaj
    266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim sorum şu orjinal 98 blok 320 nin sadece kapağını açıp portpolish yapsak, sübap lastiklerini, sibopları değiştirsek, fayda sağlar mı ? Bu sefer motorun altı zayıf kalır mı ?

    Aracım ara sıra duman atıyor sonra kesiliyor. Sanki biriktirme yapıp birden hepsini atıyor gibi. Günlük kullanımda hiçbir sorun yok, ancak gazladığımda bazen duman atıyor
    M52 B20 den port polish yada sübap lastiklerini yenileyerek kayda değer bir verim alamazsınız.. imkansızz
    ara sıra duman atmasına gelince :
    kuvvetle muhtemel o biriktiriyor sanki dediğiniz olay şu şekilde oluyordur :
    biraz sıkıştırıp arabayı az da olsa kompresöre bırakıp gaz verdiğinizde kokuyla birlikte mavi duman gelir
    birden en çok o vakit atar dumanı..
    bununda müsebbibi ya sübap lastikleridir yada yağı pistonun üzerine bırakan sekmandır
    arabayı biraz sıkıştrın kullanın stop edin 5 dk bekleyin çalıştırın gaz verin mavi duman geliyorsa yüksek ihtimal sekman
    ama yerinizde olsam evvela yağ siklonunu değiştirir öyle başlardım herhangi biryeri sökmeden önce..

  18. #455

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MARJINAL_SUFI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M52 B20 den port polish yada sübap lastiklerini yenileyerek kayda değer bir verim alamazsınız.. imkansızz
    ara sıra duman atmasına gelince :
    kuvvetle muhtemel o biriktiriyor sanki dediğiniz olay şu şekilde oluyordur :
    biraz sıkıştırıp arabayı az da olsa kompresöre bırakıp gaz verdiğinizde kokuyla birlikte mavi duman gelir
    birden en çok o vakit atar dumanı..
    bununda müsebbibi ya sübap lastikleridir yada yağı pistonun üzerine bırakan sekmandır
    arabayı biraz sıkıştrın kullanın stop edin 5 dk bekleyin çalıştırın gaz verin mavi duman geliyorsa yüksek ihtimal sekman
    ama yerinizde olsam evvela yağ siklonunu değiştirir öyle başlardım herhangi biryeri sökmeden önce..
    Abi eski postta açıklamışsın. Değiştirip bakmakta fayda var. Araç 270k km'de kuvvetle ihtimal bozuktur
    Coğrafya kaderdir

  19. #456
    Seyfettin777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2016
    Yaş
    25
    Şehir
    Adana/İstanbul
    Mesaj
    808
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar bir sorum olacaktı benim de.

    M50b20 ve M50b25 motorun blok duvarlarının kalınlıkları birbirinden farklı mı?
    Ben internette böyle bir bilgiyle karşılaşıyorum.B25 için 86mm bore normal kabul edilirken b20 için bunun 84mm olduğunu söylüyorlar.84mm piston kullanmadan 2 litre motoru 2,5 litre yapma şansımız var mıdır?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •