User Tag List

Sayfa 3 Toplam 23 Sayfadan BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu
Toplam 434 adet sonuctan sayfa basi 39 ile 57 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: BMW 6 silindir Stroker Yapımı (2.0 convert 2.5 2.8 3.0)

  1. #39
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Mart.2007
    Yaş
    35
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3,272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    riske girmeden direkt 320 de yapabilirsin e21 lerde m10 320 ler mevcut 4 silindirli olanlar
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  2. #40
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24.Ocak.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    deneme yanılma yapmak lazım ha dersenki sen yaptınmı ben yapmadım ama yapan ve 2-3 kere kıran tanıdıklarım var hararetin önüne geçemediler sende dene belki dikiş tutar biraz kısmet işi
    kanka yurt dışında yeni gömlek cakarak ve sıkıştırmayı düzene sokup yapan cok var kanka.
    Renault Sports & ///MPower

  3. #41
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Ağustos.2007
    Yaş
    34
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    11,163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    diyorumya işte burda yapanlar tutturamadı belki prof yapılırsa dikiş tutar ben hiç denemedim yapanları örnek verdim deeneme yanılma yapmak lazım para olcak kafa rahat olcak yanı
    ///M
    PPR Motorsport & Dr. Ecu

  4. #42
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24.Ocak.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle hatta yapılmış bir tane ekliyeyim kanka bulup
    Renault Sports & ///MPower

  5. #43
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24.Ocak.2006
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2467 cm3 e30 316 m10 motor





    Renault Sports & ///MPower

  6. #44
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Ağustos.2007
    Yaş
    34
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    11,163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyimiş la enjektörlerin yeri çok marjinal olmuş
    ///M
    PPR Motorsport & Dr. Ecu

  7. #45
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Eylül.2008
    Yaş
    29
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2,665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok iyi olmuş gerçekten, ama günlük kullanım için çok hardcore olmuş bence
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  8. #46
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12.Şubat.2008
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4,508
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi hoş güzelde enjektör kütüğünün altındaki tahta takoz nedir arkadaş ya

    m10 turbo yapasım var allahtan ona ayırcak param yok adamlar 5.5bar basmış arkadaş varmı böyle bşy ya hemde 82 de
    Bosphorus Innovations

    facebook.com/BosphorusInnovations

  9. #47
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Eylül.2008
    Yaş
    29
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2,665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi hoş güzelde enjektör kütüğünün altındaki tahta takoz nedir arkadaş ya

    m10 turbo yapasım var allahtan ona ayırcak param yok adamlar 5.5bar basmış arkadaş varmı böyle bşy ya hemde 82 de
    Kobay verelim
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  10. #48
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12.Şubat.2008
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4,508
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kobay verelim
    proje parasınıda vericeksen yarın yolla arabayı bnm garaja 5 bar basmadan yollayanı...
    Bosphorus Innovations

    facebook.com/BosphorusInnovations

  11. #49
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Eylül.2008
    Yaş
    29
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2,665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    proje parasınıda vericeksen yarın yolla arabayı bnm garaja 5 bar basmadan yollayanı...
    Yarın aracı yolluyorum o zaman çekici ile görüşürüz
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  12. #50
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Ağustos.2007
    Yaş
    34
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    11,163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeniler için faydalı bilgiler
    ///M
    PPR Motorsport & Dr. Ecu

  13. #51
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Ocak.2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3,047
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erayjığım krank stroku kol uzunluğu blok yüksekliği gibi bilgileri de verirsen lego çeşitlerini hesaplama şansı da olur bu hacimler gerçekten o hacimler mi o da net ccsine kadar çıkmış olur janım

    (bi de gözlerim yaşardı )) )
    AE MOTORSPORT

  14. #52
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Ağustos.2007
    Yaş
    34
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    11,163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tmm kankacım akşam inş müsait olursam hepsini detaylı yazarım
    ///M
    PPR Motorsport & Dr. Ecu

  15. #53
    Selim Kaynar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01.Şubat.2009
    Yaş
    58
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M40b16'yı yada M43b16 yı , M42b18 e çevirme imkanımız var mı?

    Tr de asıl işe yarayacak olan bu , bunu deneyen yada duyan var mı?

  16. #54
    Selim Kaynar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01.Şubat.2009
    Yaş
    58
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde m10b18 m40b16 yada m40b18 hangi yıllarda hangi kasaya konuldu?

    Wikipedia da bir kirlilik var.

  17. #55
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Haziran.2010
    Yaş
    26
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    1,948
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi hoş güzelde enjektör kütüğünün altındaki tahta takoz nedir arkadaş ya

    m10 turbo yapasım var allahtan ona ayırcak param yok adamlar 5.5bar basmış arkadaş varmı böyle bşy ya hemde 82 de
    m10 turbo mu dedin sen denizhan'a sor projemi anlatsın yaza kadar yanındayım

  18. #56
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Haziran.2010
    Yaş
    26
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    1,948
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Selim Kaynar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde m10b18 m40b16 yada m40b18 hangi yıllarda hangi kasaya konuldu?

    Wikipedia da bir kirlilik var.
    m10b18 ilk çıkan e30 ve e21'lerde kullanıldı

    edit:

    Applications:
    1980 E12 518
    1980 E21 316
    1980 E28 518
    1981 E12/8 518i (South Africa Only)
    1980 E21 318i
    1983 E30 318i
    1980 E28 518i
    1983 E30 316
    1983 E28 518
    1987/1988 E30 316i


    Models
    Engine Displacement Power Torque Redline Year
    M10B18 1.8 L (1766 cc/107 in3) 77 kW (103 hp) @ 5,800 RPM 145 N·m (106 ft·lbf) @ 4,500 RPM 1980
    M10B18 1.8 L (1766 cc/107 in3) 75 kW (100 hp) @ 5,800 RPM 140 N·m (103 ft·lbf) @ 4,500 RPM 1985
    M10B18V 1.8 L (1766 cc/107 in3) 66 kW (88 hp) @ 5,500 RPM 140 N·m (103 ft·lbf) @ 4,000 RPM 1981
    M10B18 had a 89 mm bore and 71 mm stroke. Also, in E30 as 318i, very unusual for that time, it could stretch the 2nd gear all the way to 100 km/h.

    şöyle bişey buldum yine wikiden doğrudur herhalde

  19. #57
    Selim Kaynar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01.Şubat.2009
    Yaş
    58
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m10b18 ilk çıkan e30 ve e21'lerde kullanıldı

    edit:

    Applications:
    1980 E12 518
    1980 E21 316
    1980 E28 518
    1981 E12/8 518i (South Africa Only)
    1980 E21 318i
    1983 E30 318i
    1980 E28 518i
    1983 E30 316
    1983 E28 518
    1987/1988 E30 316i


    Models
    Engine Displacement Power Torque Redline Year
    M10B18 1.8 L (1766 cc/107 in3) 77 kW (103 hp) @ 5,800 RPM 145 N·m (106 ft·lbf) @ 4,500 RPM 1980
    M10B18 1.8 L (1766 cc/107 in3) 75 kW (100 hp) @ 5,800 RPM 140 N·m (103 ft·lbf) @ 4,500 RPM 1985
    M10B18V 1.8 L (1766 cc/107 in3) 66 kW (88 hp) @ 5,500 RPM 140 N·m (103 ft·lbf) @ 4,000 RPM 1981
    M10B18 had a 89 mm bore and 71 mm stroke. Also, in E30 as 318i, very unusual for that time, it could stretch the 2nd gear all the way to 100 km/h.

    şöyle bişey buldum yine wikiden doğrudur herhalde
    Evet sanırım 88 ve sonrası m40 a geçmiş )

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •