51 lik düz boru ile kullandım..egzozun içi bomboş sıkıştırma yaptırmıyor o yüzden performans düşüklüğü yaşadım..araba soluyarak gidiyordu :) bence 106 gti a uygun değil..uygun olması için 48 lik boru + orta susturucu takılması lazım..
Printable View
Suan sebring kullaniyorum sesindende memnunum bida donuste yapmam zaten remusa dogru yolu buldum :)
Ama sebring olsun remus olsun genelde daha yuksek hacimli motorlar icin oretilmis egzoslar hangisini takarsan tak ya 48lik boru cekmen gerek yada ortaya inceden bi susturucu daha faydali olur diye dusunuyorum
olum niye 48 lik boru yaptırdık?sıkıştırma artsın alt devirler canlansın diye dimi,ama herşeyin fazlası zarar 48 lik boruya bide orta koydugunda sıkıştırma daha da artıcak bu sefer arabayı sıkmaya başlıyacak
bencede orta sart bende hks kullanıyorum ses için ortasıs kullandım bir sure ama araba devir cevirmiyodu taktım ortayı canavar oldu
48 aracta headers ta var
tecrübelerime dayanaraktan,bende orta susturucuya karşı olanlardanım:)
bunu çözmek için takmadan önce ve taktıktan sonra dyno verisi almak:icon_tup:
ortasız cok denedim sok tak orta olmadımı ses cok guzel catırtı patırtı gelio ama direk yuklendinmi afallıyo alet orta gaz tepkini iyileştiriyor mesela orta varken bas cek hep patlıo hemde alev atıyor orta yokken patmada yok alevde
aracını gerçekten tanıyorsan aradaki farkı sen anlarsın
aslında headers stok 106 için gereksiz orjinal manifolt ta 4 2 1 saten
bişeyede iş olmasa :D
:hahaha::hahaha:ben ona bi iş olcam rahat olsun
XT1 Candır ama ss magnumda cope atılmaz :D