User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: E46 M3 Yüksek Sıkıştırma

  1. #1
    e46m3SC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E46 M3 Yüksek Sıkıştırma

    Öncelikle merhaba arkadaşlar.Bildiğiniz üzere kendi aracım üzerinde kendi çapımda

    proje yapmaya karar verdim parçalarımda geldi ama sizinde bilgilerinizden

    yararlanmak istiyorum;

    Öncelikle;

    1-11.5 Olan Sıkıştırmamı 12.5 olan forged pistonları değiştirme kararı aldım

    Bununla birliklte cometic 0.80 contayla destekledim.

    2-Dereceli egzantrik 280/272 bunuda kattım .

    3-Hava akışını CSL airbox la destekledim.

    4-Headers,Baskı,hafif volan egzos sistemi , titanyum subab yay sapka takımlarıda hazır.

    Benim sormak istedigim şunlar Enjektor almam gerekcekmi?

    Basınçlı benzin pompasına ihtiyac duyarmıyım ?

    Bu sıkıştırma oranında yapmam gereken seyler nedir ? + , - leri neler olur

    sizinde dusuncelerinizi almak istiyorum? Şimdiden teşekkür ederim herkese.

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektör veya pompa atmosferik uygulamada yeterli kalacaktır, ama aracın benzin ve ateşleme haritalarının yenilenmesi gerekiyor.

    En basitinden hazır yazılımlar ile veya piggy back bir cihaz bağlanarak, benzin ve ateşleme haritalarının motorun son haline uygun şekilde yenilenmesi gerekir.

    Harcanan paradan maksimum güç çıkartmak için muhakkak yapılması gereken bir işlem.

  3. #3
    e46m3SC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektör veya pompa atmosferik uygulamada yeterli kalacaktır, ama aracın benzin ve ateşleme haritalarının yenilenmesi gerekiyor.

    En basitinden hazır yazılımlar ile veya piggy back bir cihaz bağlanarak, benzin ve ateşleme haritalarının motorun son haline uygun şekilde yenilenmesi gerekir.

    Harcanan paradan maksimum güç çıkartmak için muhakkak yapılması gereken bir işlem.
    Anladım zaten beyin var elimizde takıp ayarını yapıcaz.Benim kafama takılan bu sıkıstırma oranlarında ekstra neler gerekli olucağı?

  4. #4
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en kötü bi 110 oktan şart
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  5. #5
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enjektör gerekip gerekmeyeceğini beyinde ayar yaparken görüceksiniz zaten.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #6
    e46m3SC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en kötü bi 110 oktan şart
    Kanka ciddi soruyorum ya açmışken aaa bunuda alsaydım aa buda lazımdı demiyim

    butun parcalarım hazır ama illaki benim eksik kaldığım bişi vardır bunu merak ediyorum ben .

  7. #7
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olm kuru gürültü yapma işte söledik bi eksiğin yok stock enjektörle 400 450 arası alan var yurt dışında tabi sen tr de ilk olcagın için illa bi antin kuntin iş çıkacak boşuna çabalama yanı marşını bas rodajın bittikten sonra yavaş yavaş hallolcak şeyler bunlar sen yatak yorganı napcan onları düşün 9200 dönmen lazım o egzantrikle
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #8
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu merakla takipteyim , farklı proje ne olur ne biter resimler-video vsvs.. paylasırsanız cok daha iyi olur..Kolay gelsin simdiden

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı e46m3SC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım zaten beyin var elimizde takıp ayarını yapıcaz.Benim kafama takılan bu sıkıstırma oranlarında ekstra neler gerekli olucağı?
    listede titanyum sübap,yay ve şapka yazmışsınız, üst kapak hazır açılmışken, emme manifoldu ile port match yapılabilir,

    Kapak içinde de, porting & polishing işlemleri uygulanabilir.

  10. #10
    e46m3SC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olm kuru gürültü yapma işte söledik bi eksiğin yok stock enjektörle 400 450 arası alan var yurt dışında tabi sen tr de ilk olcagın için illa bi antin kuntin iş çıkacak boşuna çabalama yanı marşını bas rodajın bittikten sonra yavaş yavaş hallolcak şeyler bunlar sen yatak yorganı napcan onları düşün 9200 dönmen lazım o egzantrikle
    Tama işte bizde onu sormak icin actık konuyu tamam sana soruyorum 9200 donmem lazım al burdan yak acıkla anlat bildigin varsa paylas D:

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    methanol arti yakit diyorum bende

  12. #12
    e46m3SC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    methanol arti yakit diyorum bende
    Uzun ömürlü sağlıklı olsun istiyorum mesela ben ana kol yatakları oem kullanıorum 9000 bin donen bi m3 var yurt dısında onun piston ve yatakları teflon kaplı eksik bişi yok ama mekanik bilgim pek fazla degil usta yapıcak sıfır toplucak makineyi ben + ları olsun diye ugrasıyorum.

  13. #13
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Söylediğim gibi eğer oluyorsa kelebek boğazı , emme manifoldu , kapak portları en güzelindne bir polish yapılmalı ciğeri fazlalaşır, kapak taşlama falan demiyorum sakın zaten cr yükseliyor ona hiç gerek yok heleki oversize subap vs. aman aman uzak dur,

  14. #14
    e46m3SC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Söylediğim gibi eğer oluyorsa kelebek boğazı , emme manifoldu , kapak portları en güzelindne bir polish yapılmalı ciğeri fazlalaşır, kapak taşlama falan demiyorum sakın zaten cr yükseliyor ona hiç gerek yok heleki oversize subap vs. aman aman uzak dur,
    Subablara dokunmıyım o zaman ben su an aslında gerekli olcak bisi de yok gibi.oem ana yatak kol yatagı aldım.kendi subabları da dayanıklıymış ole duydum bu sekilde devam ediyim daha getirmem gereken parca yok o zaman ustada bitiyo iş.Birde egsoz sistemini custom iskenderde yapsam verim alırmıyım o egzosdan ?

  15. #15
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı e46m3SC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Subablara dokunmıyım o zaman ben su an aslında gerekli olcak bisi de yok gibi.oem ana yatak kol yatagı aldım.kendi subabları da dayanıklıymış ole duydum bu sekilde devam ediyim daha getirmem gereken parca yok o zaman ustada bitiyo iş.Birde egsoz sistemini custom iskenderde yapsam verim alırmıyım o egzosdan ?
    Egsoz sistemi için harcanan deli paralara yazık derim sadece fiyat hariç katılıyorum egsoz konusuna.

  16. #16
    e46m3SC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egsoz sistemi için harcanan deli paralara yazık derim sadece fiyat hariç katılıyorum egsoz konusuna.
    Cunku 46 m3 lere uygun supersprint ve benzeri gibi markalar ucuk paralar o yuzden aklıma gelen iskender oldu egzosla ilgili .

  17. #17
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ///M makinalar fabrikasyon cnc polishlidir yani portpolish limittedir daha da alınmaz almanın anlamı yok , ***** fazla devir çevirceksiniz karteli büyütme ve yağ pompasını güçlendirme gibi planlarınızda warmı ? bence olması lazım

  18. #18
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ///M makinalar fabrikasyon cnc polishlidir yani portpolish limittedir daha da alınmaz almanın anlamı yok , ***** fazla devir çevirceksiniz karteli büyütme ve yağ pompasını güçlendirme gibi planlarınızda warmı ? bence olması lazım
    Bak mesela olmuyormuş polish işlemi ben şanzuman limitlerinde diye biliyorum kapakta limitlerdeymiş o halde gerek yok kapağa işleme, aftermartek daha büyük gaz kelebeği ve emme manifolduna yönelebilirsin.

    birde oil cash tank gerekli olacaktır yüksek devir çeviriyorsun

  19. #19
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ....................................
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •