User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2.2 astra bertone z22se....

  1. #1
    sem2.2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2.2 astra bertone z22se....

    arkadaslar merhaba... aracım 2001 model opel astra bertone ...üzerinde z22se motor var yani 2.2 ..... standart verılerı 147 hp 202 nm tork .. su an sadece kat ıptalı 51 duz boru ve remus son susturucu var ... aracımı bıraz daha yurutmek ıstıyorum alt devırlerde yetersız gıbı gelıyor ..önerı ve tavsıyelerınızı beklıyorum sımdıden tesekkrler.....

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence düz boru dan geri basınç yetersiz kalıyor.alt devirlerin bu yuzden ölü..ortaya katalizör iptali yaptıranların takttıgından taktır..baya farkedecek..yok dersen chip tunıngle alt devirlerin iyileşecektir

  3. #3
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    napcan alt devirleri anlamıyorum...
    boru çapını yükselt rahat rahat boşaltsn yüksek devirlerde..
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  4. #4
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    napcan alt devirleri anlamıyorum...
    boru çapını yükselt rahat rahat boşaltsn yüksek devirlerde..
    ismet bir egzos konusunada boş boş yazmasan artık iyi olacak, sen kendi arabanda niye yapmadın da burda insanlara yalan yanlış şeyler yazıp duruyorsun

    arkadaşım aracında tam olarak yapılan işlemler neler, egzos sisteminde kullanılan malzemeler neler belirtirsen doğru yorum yapabiliriz. yazdıklarından anladığım kadarı ile sadece sonra remus ve 51lik boru varsa, mevcutsa oem orta susturucunu tekrar taktırmanı tavsiye ederim. şayet ilerde chip cai vs. gibi uygulamalar yapacaksan onun içinde yapılacak olan işlemler değişir.

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dnr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence düz boru dan geri basınç yetersiz kalıyor.alt devirlerin bu yuzden ölü..ortaya katalizör iptali yaptıranların takttıgından taktır..baya farkedecek..yok dersen chip tunıngle alt devirlerin iyileşecektir
    Cold air intake kit yaptırabilirsin.Lastik ebatını düşürebilirsin.Gereksiz ağırlıkları atabilirsin
    Coğrafya kaderdir

  6. #6
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cold air intake kit yaptırabilirsin.Lastik ebatını düşürebilirsin.Gereksiz ağırlıkları atabilirsin
    zannedersem tam okumadınız. alt devirleri canlandırmak için yapılabilecek uygulamalar sorulmakta.

  7. #7
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alt devirleri bilmiyorum fakat kısa takabilirsin. İnanılmaz uzun bir şanzımanı vardır z22'lerin. Tatmin eder diye düşünüyorum.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  8. #8

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    3.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuyu bende takip ediyorum, banada lazım bu bilgiler.

  9. #9
    sem2.2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sımdıden tesekkurler herkese.... ancak soyle bı sorun var cold air kit olarak z22se ler ıcın bulunabılcek cozumler sınırlı.. benım aklımda su var cıkma bı astra g farı alıp uzun farı ıptal edıp kısa bır metal dırsek boruyla fıltreyı farın dısına koymak .. orjınal hks mantar ıle ıyı nefes alabılır dıye dusunuyorum... cunku z22se kodlu motorun manıfoldu normal astra vs lere gore ters ve buna uygun dırek tak kullan bı kıt yok dıye bılıyorum.. ılk etapda bunu denıcem cunku sıcak hava alması ınanılmaz yıgıyor arabayı su an sımotta var aracımın ustunde ve hıc memnun degılım orjınal fıltre kabımda kırıldıgı ıcın mecbur boyle kullanıyorum ve sıcak havada + motorun sıcaklıgı vurunca hıssedılır derecede tıkanıyor araba ... soyle de bı sorun takıldı aklıma dıyelım yagmur yagdı acaba fıltre suyu ceker mı yada herhangı bı sıkıntı yaratır mı ? bu sekılde denenmıs bı projesı olan arkadas varsa cok yardımcı olur ... tesekkr ederım cvplayan herkesee...

    lastık ebatları orjınal sekılde 215.55.16 yanlıs hatırlamıyorsam...

  10. #10
    sem2.2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada egzoz yapılırken kı bı resım buldum : http://e1204.hizliresim.com/w/9/48pf1.jpg

  11. #11

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zannedersem tam okumadınız. alt devirleri canlandırmak için yapılabilecek uygulamalar sorulmakta.
    Üstteki kullanıcıdan alıntı yapmıştım.Ek olarak bu işlemlerde uygulanabilir diye.Okudum konuyu
    Coğrafya kaderdir

  12. #12
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.954
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzos çopur da yapılmış

    z22 lere yurtdışında sc uygulaması yaygın sc maliyeti makul geliyorsa yapılabilir ...

    bunun dışında yazılım yaptırmanı tavsiye edebilirim ...
    ORDU SİGORTA ARACILIK HİZMETLERİ
    ZEY OTOMOTİV
    https://zeyotomotiv.sahibinden.com/

  13. #13
    ahm_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    622
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracınıza extra yaptıgınız bütün işlemler bittikten sonra tımıng ayarıda yapabilirsiniz 2.2 bertonelere tımıng ayarı yapılıyo kasnaklar ayarlı bilginize
    AHM Performance


    EcuFast
    Piston Garage

  14. #14
    ansell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende bir Z22SE kullanıcısı olarak benim aracımda K&N Filtre Kit , 51 lik Komple Krom düz boru , Remus son susturucu mevcut. Şanzıman konusunda yorum yapan bir arkadaşa katılmıyorum. Araçta F23 Getrag Marka Şanzıman mevcuttur. Ben çok rahat 1-2-3-4-5 bitirip kesiciye girebiliyorum. 0-100 ölçümümde 7.5 sn gibi bir rakam gördüm. Diğer konuya dönecek olursak sende araştırmışsındır bu araca yapılacaklar inanılmaz derecede sınırlıdır. Yalnız sana tavsiyem ebay üzerinden veya AllEcotec.com - Your #1 Source For All Your Ecotec Performance Parts , ZZPerformance - Go Fast... Not Broke | 3800 | Ecotec | Sonic/Cruze linklere tıklayıp 2.0 veya 2.2 chevrolet motorları üzerinden aracına uygun parçaları bulup TR getirtebilirsin. Yurtdışında bizim araçların motoru Chevrolet Cobalt SS ile birebir kopyadır( Beyin ve elektrik tesisatı gibi parçalar hariç ). Arayacağın parçaları Pontiac G5 , Chevrolet Cobalt ve aklıma gelmeyen bir çok marka üzerinden araştırıp bakabilirsin. Hafif volantından , seramik debriyajına , throttle body den , DC Headers ve Krom Headersa , Ayarlı kasnaktan , Hafif Krank Kasnağına , 0.5mm büyütülmüş subaplardan , Yaylarına vs kadar tüm parçalara ulaşabilirsin. Hatta Cobalt SS in SC sistemi direk al tak tarzındadır. Aklına takılan başka bir husus olursa konuşabiliriz.
    2001-Opel Corsa Sport
    1998-Honda Civic 1.6 ies
    2001-Opel Astra Bertone
    1998-Citroen Saxo VTS
    2005-Mıtsubishi Evo 8
    2012-Volkswagen Jetta TDİ
    2013-Seat Leon TSİ
    2005-Opel Astra 2.0T

  15. #15
    sem2.2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oncelıkle tesekkurler herkese... ansell arkadasım bu yazdıkların hakkında bılgım yoktu bu konuyu arastırcam cok ıyı oldu ebay.co.uk a bakıyorum bır dunya parca var ancak hıcbırı turkıyeye gondermıyor ... ılk etapta fıltre projesını yapmayı dusunuyorum bu konu hakkında goruslerınıze ıhtıyacım olacaktır... su durumda fıltrenın aracı rahatlatcagını dusunuyorum ayrıca sızde orjınal fıltre kabı duruyorsa satmayı dusunursenız de alıcı olabılırım tesekkurler....

  16. #16
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sem2.2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oncelıkle tesekkurler herkese... ansell arkadasım bu yazdıkların hakkında bılgım yoktu bu konuyu arastırcam cok ıyı oldu ebay.co.uk a bakıyorum bır dunya parca var ancak hıcbırı turkıyeye gondermıyor ... ılk etapta fıltre projesını yapmayı dusunuyorum bu konu hakkında goruslerınıze ıhtıyacım olacaktır... su durumda fıltrenın aracı rahatlatcagını dusunuyorum ayrıca sızde orjınal fıltre kabı duruyorsa satmayı dusunursenız de alıcı olabılırım tesekkurler....
    orjinal filtre kabı var bende düşünürsen pm atabilirsin...
    çamurluğı veya farı delmeyeceksen de astra g de kutu içi performans filtresi kullanmanı tavsiye ederim.

    kolay gelsin,
    Loading...

  17. #17
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.954
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal lastik ölçüsü 205/50/16 olması gerek ...
    ORDU SİGORTA ARACILIK HİZMETLERİ
    ZEY OTOMOTİV
    https://zeyotomotiv.sahibinden.com/

  18. #18
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    koymuş olduğunuz resimde 1 adet free flow orta mevcut, yani kısacası sıkıştırma (backpressure) olmamasından dolayı alt devirler zayıflamış durumda egzos manifolduna yakın bir yere sıkıştırma sağlayacak bir orta ile hem alt devirleri canlandırabilir hemde gaz tepkisini daha iyi bir hale getirebilirsiniz.

  19. #19
    ansell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Parça konusunda yardımcı olabilirim. Herhangi bir satış olmadan. Direk ücreti ne ise getirtebilirim. Siz bana aradığınız parçaları yazın ben araştırmamı yapıp size dönüş yaparım..
    2001-Opel Corsa Sport
    1998-Honda Civic 1.6 ies
    2001-Opel Astra Bertone
    1998-Citroen Saxo VTS
    2005-Mıtsubishi Evo 8
    2012-Volkswagen Jetta TDİ
    2013-Seat Leon TSİ
    2005-Opel Astra 2.0T

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •