User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
48 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 106 gti

  1. #20
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çip aracınıın üzerindeki modifikasyonlara uygunsa verim alırsın, En sağlıklısı arabanı işini profesyonelce yapan firmalara teslim edip farkı görebilirsin, aksi halde pt 52 li araba için yazılmış çipi arabana yükletirsen, boşboş 8000 devir dönmüş olursun
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  2. #21
    akif252
    Misafir
    Alıntı devran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim selamlar öncelikle.sorularına kendi aracımdan örnekler vereyim.SAXO VTS aracım 7100 de biterken şuan tam 8020 dönüyor yanıltma yok ayrıca boşa dönüyor diyen arkadaşlar yazılımdan anlamayan kişilerdir muhtemelen çünkü yazılımı anlamayan birisi yaparsa araban geriye de düşer hp de kaybeder ayrıca işin bi diğer boyutu sibop keser kol çıkartır vs ciddi problemler.Yazılımı yaptırdığın arkadaş muhtemelen hazır yazılım kullanmıştır.önemli olan deneyerek yazılımı ayarlamak.Bak şuan aracımda vts filtre kiti düz boru yazılım var egzozu söktüm şuan egzozlu filtreli düz borulu 106 saxo vs ile yazılımdan sonra çok çok ciddi ayrılarak yürüyorum ki benim aracımda şuan eksantrik vs yok kapak oynaması yok portpolish yok şanzuman da standart.CUSTOM yazılım yapacaksın aracına bu konuda da iddalıyız yani yazılım stok da gerek yok diyen arkadaşlar yazılımsız sende bi yazılımla gir bakalım sonuca gelelim sonra .sana yardımcı olabilecek bir iki arkadaşım var çok iyi bu işte zaten belirli kişiler gerçekten iyi yapıyor bu işi.yardımcı olmamı istersen eğer özelden msj atarsın konuşuruz.saygılar.


    custom yazılımın fiyatını bana ögrenirmisin kardeşim epron olarak göndersin burda takarım ben..

  3. #22
    devran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    447
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kendi tecrübelerimden birebir yazıyorum..sırayla cevap vericem.

    1. En az 5 106 ya 8000 lik 7800 lük chip yaptırdık hiç birinde 7200 den sonra verim alamadık,hoş 7200 e kadarda hiç bir artısı olmadı..kafakafaya gittiğim arabayla 8000 vites attıgımda 2 boy gerisinde kalıyordum..7200 de attıgımda yine kafa kafaya gifiyorduk..bunu böyle belki yıllarca farklı arabalarda denedik..7200 den sonra araba boş ceviriyor tek avantajı bir sonraki vitesi daha yüksek devirde yakalıyorsun..chip yaptıracaksan en kötü egzantrik ve kısa olmalı arabada yoksa hiç bir artı vermıyor eksoz filtre ile..sadece kesicin daha hızlanıyor daha hızlı hard saydırıyor... artı veren var diyenlerede saygı duyuyorum.. 2. sorunun cevabını da burda vermiş oldum.

    aracındaki speclere göre bence yazılım olmayacak yine dediğim yanlışa düşeceksin..

    3. ince conta varsa kapağı taşlatma çok riske girmiş olusursun kırma olasılığı cok yuksek.Ayrıca denedik kapağı taşlı araca ince conta koyduk araba yürümedi yani artı bişey alamadık..seninki de tam tersi conta var kapağı taşlatacaksın..bence taşlatma zaten kapak seviyesi contayla limitte

    Yani sonuç olarak yazılım yapıp ve kapağı taşlarsan sonra hayal kırıklığına uğrama..benden sana tavsiye..

    dostum yorumuna saygı duyuyorum ama şöyle söyleyim abi yazılımı yapan kişinin verdiğini limitler çok önemli birincisi araçta timing yapılacak düz boru egzoz takılacak filtre kiti takılacak sonra yazılım yapılacak ve hazır yazılım olmayacak her 106 yada saxo bir değil malumki aynı yazılımlarda da birisi yürür birisi yürümez.ama kendi aracımdan örnek vereyim ciddi bir fark var hemde şakaya gelmeyecek kadar aracımla burun buruna yürüdüğüm araçla şuanda abartısız 4 boy fark var ve şöylede bir durum var aracımda egzozu standarta çevirdiğim halde eğer egzozu tekrar takarsam 2-3 boy daha var yani 6-7 boy değişmiş oluyor.ha yazılımdan sonra araç yürümüyorsa yazılımın sadece bilki boşta olsa devir dönmesi için yapılmış demektir.yani alt devirler 4000-6000 arası ayarları iyi değilse yürümez tabiki her vites için tek tek ayarlarını deneyerek yapıp 300 km rodaj yapar gibi binip sonra denediğinde farkı göreceksin.eğer bu 300 km lik dönemi atlatmazsan zaten yazılımdan birşey anlamazsın çünkü aracın o yazılıma bi alışma süreci var ki onu da geçtik km yaptıkca farkı anlayacaksın.Bence iyi bir yazılımcı ama bak söylüyorum gerçekten iyi bir yazılımcı ile bu iş olur sana beyni ver yazılımı atayım diyen bir adamdan zaten birşey hiç bekleme yanına oturup tek tek deneyip ayarlayan adam bu işi yapan adamdır işte...saygılar...
    -Mapped by Chare-

    -By Chare VTS Spec-

    -07 AKS 99-

  4. #23
    devran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    447
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akif252 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    custom yazılımın fiyatını bana ögrenirmisin kardeşim epron olarak göndersin burda takarım ben..
    aracının speclerini söyle dostum bana yada özelden numaramı atayım konuşalım duruma göre hareket edelim uyarmı?
    -Mapped by Chare-

    -By Chare VTS Spec-

    -07 AKS 99-

  5. #24
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba.Yazılımdan önce bence arabanın sağlığıyla ilgilensen daha iyi edersin ilk işin kompresiyon ölçmek olsun ölç her silindir ölçülürken tek tek fotoğrafını cek buraya resim olarak ekle sağlığı bakımından yorumda yapabiliriz.Komp. testinden sonra tek tek sensör değerlerine bak daha sonra yazılımı düşün bence en son işin yazılım olsun yazılıma gelince benden sana tavsiye aracına uygun custom yazılım yaptırırsan aracın hızlanıcaktır muhtemelen senin denediğin yazılım egzantirkli pistonlu için yapılmış yazılımlardan olabilir.benim tavsiyem bu şekilde olur sana..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  6. #25
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba.Yazılımdan önce bence arabanın sağlığıyla ilgilensen daha iyi edersin ilk işin kompresiyon ölçmek olsun ölç her silindir ölçülürken tek tek fotoğrafını cek buraya resim olarak ekle sağlığı bakımından yorumda yapabiliriz.Komp. testinden sonra tek tek sensör değerlerine bak daha sonra yazılımı düşün bence en son işin yazılım olsun yazılıma gelince benden sana tavsiye aracına uygun custom yazılım yaptırırsan aracın hızlanıcaktır muhtemelen senin denediğin yazılım egzantirkli pistonlu için yapılmış yazılımlardan olabilir.benim tavsiyem bu şekilde olur sana..
    sana katılıyorum herşeyi yazılıma baglamamak gerekir önce altyapıyı hazırlayıp motor durumunu görüp sıkıştırmalarına bakıp custom yazılım yaptırman daha mantıklı daha saglıklı olacaktır. önemli olan senin 7200 veya 8000 dönmen degil önemli olan 4000 devirden sonra devir bantlarını hareketlendirmendir...buda ancak custom yazılımla olur.
    gariban 106 gti....

  7. #26
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merhabalar.. custom chip konusunda sana yardımcı olurum. aracının özelliklerine göre yazılım yaparım.

    ama ilk öncelikle aracın bütün silindirlerindeki kompresiyon değerlerini bi ölçtürebilirmisin?

    aracın gaz kelebeği tam açılıyormu? onu kontrol ettirebilirmisin?

    lambda sensörünün arızalı olup olmadığını ve değişmesi gerekiyorsa değişmesini sağlayabilirmisin?

    benzin pompası da her hangi bi sorunun varmı? (saat le ölçebilirmisiniz?) araçta farklı benzin regülatörü varmı?

    araca soğuk hava girmeli (filtre kiti varmı?)

    düz boru gerekli, yapılması şart.

    kapakta port polish olursa güzel olur. japantuner yardımcı olucaktır.. kesinlikle kefilim...

    14.60 varsa keyifli bir kısa zaten..

    bu işlemlerden sonra ve custom yazılımla bir 106'nın yürümeme gibi şansı yok....

    Saygılar...
    EcuTech

  8. #27
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir 106'nın ne kadar yürüyebileceği ve custom yazılımla neler yapabileceği örnek size.
    Saygılar...

    http://www.techturkey.com/forum/vide...hb-type-r.html
    EcuTech

  9. #28
    azrail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski aracım orjinalken dyno ya soktuk. 124 hp verdi 6600 devirden sonra inanılmaz düşüş yaşıyordu. resimi bulursan eklerim. eksoz yaptırdım. 51 lik boru supersprint ve ortada bi susturucu takıp dyno ya soktuğumuzda 119 hp aldık. üstlerden gitti ama alt devirler güçlendi. ne zamanki chip ve filtre taktık o zaman araba düzeldi. yani orjinal yazılım varken eksozu pek mıncıklamayın. hep söylenir 106 sıkıştırmaya yürür

  10. #29
    akif252
    Misafir
    aracım yürümüyor demedimki sadece daha ii nasl yürütebilirim derdindeyim

    1500 km önce herşeyi sıfırladım piston gömlek siboplar tüm sensörler map. pot.rolanti.oksijen.
    devir sensörleri herşey sıfır bugün baskı balatamıda taktım önceye göre inanılmaz oldu

    baskı balatadan önce aynı benle eşdeger bi vts ile denedim ondada 14 60 var bendede ikimizinde motorları stock tu 2 boy alıyordum ben 4 vites sonuna kadar şimdi balatamı taktım 500 km basmicam balatanın kemikleşmesini beklicem 500 km sonra denicek araba bulursam burda videoları paylaşırım

    stock arabaya göre costum yazılım yaptırıcam kısa zaman içinde burdan yardımcı olurum diyen arkadaşllarında numaralarını aldım yazılımı yaptırıcam herkeze teşekkürler..

  11. #30
    akif252
    Misafir
    ayrıca elince stock arabaya göre yazılım olan varsa pm atabilir epron olarak gönderse burda ben takarım aracımın specleri ince conta tayming ve 14.60 sadece bunlar...

  12. #31
    Bi1ReD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    1.329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence vites atmak arabanın en iyi olduğu devirlerde tutmaktır. 150Hp araba her devirde 150hp degildir. Eger arabanın alt devirleri iyise alt devirde kullanmalısın. Mesela 6k devirde 150hp veriyorsa 7k devirde bu düşmüyr veya 5k devire göre daha yüksek hp değeri veriyorsa geç atmalısın. Yani arabanı 5k ile 7k arasında yürütmelisin.

    Arkadaşların dediği gibi önce dayno yap sonra o grafiğe bakarak arabanın en hızlı olduğu devirlerde yuru.

    Mesela benim arkaşımda gırtlağına kadar dolu bir gti var ben 5-7k arası vites atıyorum o 8-10k arası 5. vitese kadar ayni gidiyoruz ondan sora beni geçiyor.
    Alıntı eser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada YJ nin sisleride yere bakıyor kardeşim kimseyi rahatsız etme şansı yok emeklemedıklerı surece


    edit:bizim sislerimiz sadece surungen hayvanları rahatsız eden cinsten
    CRM
    ECUFAST

  13. #32
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kendi tecrübelerimden birebir yazıyorum..sırayla cevap vericem.

    1. En az 5 106 ya 8000 lik 7800 lük chip yaptırdık hiç birinde 7200 den sonra verim alamadık,hoş 7200 e kadarda hiç bir artısı olmadı..kafakafaya gittiğim arabayla 8000 vites attıgımda 2 boy gerisinde kalıyordum..7200 de attıgımda yine kafa kafaya gifiyorduk..bunu böyle belki yıllarca farklı arabalarda denedik..7200 den sonra araba boş ceviriyor tek avantajı bir sonraki vitesi daha yüksek devirde yakalıyorsun..chip yaptıracaksan en kötü egzantrik ve kısa olmalı arabada yoksa hiç bir artı vermıyor eksoz filtre ile..sadece kesicin daha hızlanıyor daha hızlı hard saydırıyor... artı veren var diyenlerede saygı duyuyorum.. 2. sorunun cevabını da burda vermiş oldum.

    aracındaki speclere göre bence yazılım olmayacak yine dediğim yanlışa düşeceksin..

    3. ince conta varsa kapağı taşlatma çok riske girmiş olusursun kırma olasılığı cok yuksek.Ayrıca denedik kapağı taşlı araca ince conta koyduk araba yürümedi yani artı bişey alamadık..seninki de tam tersi conta var kapağı taşlatacaksın..bence taşlatma zaten kapak seviyesi contayla limitte

    Yani sonuç olarak yazılım yapıp ve kapağı taşlarsan sonra hayal kırıklığına uğrama..benden sana tavsiye..
    alper bu işi bilen sayılı insan arasındadır dediklerine sonuna kadar katılıyorum kardeşim
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  14. #33
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akif252 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayrıca elince stock arabaya göre yazılım olan varsa pm atabilir epron olarak gönderse burda ben takarım aracımın specleri ince conta tayming ve 14.60 sadece bunlar...
    pm gönderdim.
    EcuTech

  15. #34
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bi1ReD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence vites atmak arabanın en iyi olduğu devirlerde tutmaktır. 150Hp araba her devirde 150hp degildir. Eger arabanın alt devirleri iyise alt devirde kullanmalısın. Mesela 6k devirde 150hp veriyorsa 7k devirde bu düşmüyr veya 5k devire göre daha yüksek hp değeri veriyorsa geç atmalısın. Yani arabanı 5k ile 7k arasında yürütmelisin.

    Arkadaşların dediği gibi önce dayno yap sonra o grafiğe bakarak arabanın en hızlı olduğu devirlerde yuru.

    Mesela benim arkaşımda gırtlağına kadar dolu bir gti var ben 5-7k arası vites atıyorum o 8-10k arası 5. vitese kadar ayni gidiyoruz ondan sora beni geçiyor.
    katılıyorum dynodaki verilere göre yürümek lazım
    Gs 206 GTI, SE ALFA 159,HZK 206 GTİ, KF OUTLANDER

    MagicPerformance

  16. #35
    ek664 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    47
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baskı balatayı bronz mu yaptın?

  17. #36
    akif252
    Misafir
    evet yaptım oldu

  18. #37
    ek664 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    47
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akif252 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet yaptım oldu
    titreme varmı? kaça aldın bende taktım da

  19. #38
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu bronz balatanın faydası nedir arkadaşlar bende şanzumanı sökmek üzereyim ciddi faydası varsa taktırıcam
    Gs 206 GTI, SE ALFA 159,HZK 206 GTİ, KF OUTLANDER

    MagicPerformance

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •