benım basıma geldı arabayı ılk aldıgım ay sadece katı ıptal ettım araba yıgıldı =))
http://www.techturkey.com/forum/vide...denememiz.html
Printable View
benım basıma geldı arabayı ılk aldıgım ay sadece katı ıptal ettım araba yıgıldı =))
http://www.techturkey.com/forum/vide...denememiz.html
Army bılmem ama benım aracım 89 bg verıodu tekere aldıgım ay su an 110.8 verıo o da kayıp bg hesabı vs den sonra 130 a denk gelıyor yanılmıyorsam... 2.500 u gecemedı yaptıklarım buyuk para satıp brzda ustune koyup RS alınmazmı alınır ama bunda emegım var Ozanın Kaanın daha bı suru ınsanın yardımları tadı cok daha baska oluyor...
tabi deneme yanılma durumu ve şu kırmızı clio 1 i daha önce gördünmü bilmiyorum ama senin söylediğin gibi bir durum var
CLİO I K4M 133HP >>>Hello from Germany
selçuk geçen yaz motor yaptığımda çok farklı kombinasyonlarla deneme fırsatım oldu. benim araçta 0.5 piston ve stage1 egzantrik, cai ve magnex 5" slush cut egzos vardı. işciliğini beğenmediğim için geri söktüğüm 4-2-1 ve 4-1 headers boru çapları olarak 48,51,55,61 denedim. en iyi sonucu 4-2-1 ve 51'lik boru ile aldım. benim kullandığım parça kombinasyonu saçma sapan olduğu için kimseye bunu tavsiye edemem sonuçta araçta yazılım yoktu ve 70 girişli bir egzosla kullandım. sadece şu yorumu yapabilirim aracın orjinal manifoldunu takarken katalizör boşaltılıp 51lik boru ve orjinal susturucu ile kullanıyorum katalizör olmadığı için alt devirler bariz ölü kalıyor.
aracı yapan usta aynı zamanda yakın arkadaşım onun 1.6 ibizası ile her işlemden sonra denedik net olarak şunu söyleyebilirim orantıyı iyi ayarlayamazsan her zaman geçiliyorsun. alt çok iyi olduğu zaman üstte geçiliyorsun tam tersi üst çok iyi dediğinde adam alıyor başını gidiyor yakalayacam diye kasıyorsun. bende chip olmadığı için doğru sonuç alamadım. en akıllıca olanı bu araçlar hakkında bilgisi olan kişilerin yaptığı parçaları kullanman. eğerki komple egzos sistemi yaptıracam dersen adresin belli iskender usta diyebilirim. aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor.
orjinal egzos çok sıkıyor, aracı yürütmüyor. ben hem kat iptali hemde 51lik boru nedeniyle orjinali kullanıyorum yoksa tork diye bişey kalmıyor. birde adanadaki trafik polisleri ne zaman egzos takacam diye bekliyorlar:)
kimler ne deneme yaptığını paylaşırsa daha güzel sonuçlar elde etme şansımız artar.
10-12 yaşına geldi şu arablar.Ne clio Rslerin ne sportların ar-gesi bitmedi yahu :D :D
Evet hemen hemen benim dedigime cikiyor yine gercektek orj ve yapilan islemlerden sonra ne gibi farklar ortaya cikiyor avantajmi yoksa dezavantajmi sagliyoruz yani ses cikartipta gittiginimi yada gercekten dynoda yada denediginiz aracla tekrar denediginizdemi farki goruyorsunuz soru bu
armağan clioların 106lar kadar ragbet görmemesi nedeniyle pek parça üretimede olmadı, herkes kendi çabalarıyla bişeyler başarmaya çalışıyor ki bu durumu sende yaşıyorsun :D ben 2 sene önce arabamı aldığımda adanada siyah clio tek bende vardı toplamda zaten ya 3 yada 5 taneydi buğün sadece denk geldiğim 5 tane siyah clio var toplamı sen düşün. amaç sadece yürüsün koşsun hoplasın zıplasın meselesi değil bindiğim araçtan zevk alabilmek, yoksa ne yaparsan ya 106yı geçemeyeceğini bende biliyorum. fiyat/performans bakımın değerlenmedir farklı şekilde algılanmasın.
fabrika çıkışı sizi rollingte 160-170 km/h kadar üzebilir.. kat v.s üzerindeyken alt devirleri acayip güzel cünkü cliosportun, hele hele birde bakımlı bir arabaysa balından yenmez. bakımsızsada allah yardımcısı olsun derim :D
edit : benim eski clio sport ile katalizörü iptal edilmiş egzostlu bir clio sportla denemiştik.. bendeki arac fabrika cıkısıydı, orjinal jantlar orjinal lastik ölcüleri, orjinal susturucular ortası kat'ı v.s. hepsi üzerindeydi, hatta 117 kgdım o zamanlar ki arkada tesisatım v.s. doluydu bagajım, nerdeyse full depo benzinle, jokey misali olan arkadaşımla denerken aramızda 2 boy kadar rahat oluyordu.. sonlarını göremedik gerçi yolda kamyonlar arabalar felan fırsat olmamıstı ama, 160 km lere kadar durum böyleydi.. bu yaşadığımdan dolayı yukarıdaki fikrim böyledir ;)
Bu durumun çözümlenmesi için selçuğun filtre+eksozlu (katalizörlü) bi clio sportla denemesi gerek. o zman mehmet mi haklı selçuk mu son noktayı koymuş olurlar.
Peki kat iptalini yaptiktan sonra hangi devirlerde dusme ve canlanmayi hissetti yapan arkadaslar
Eksoztu komple susturucusuz yapsan daha çok verim alırsın
DB Clio Selçuk bu rolling yapılırken bende bulunmak istiyorum abi
konusu varken ayrı bi konu açmıyım.peki 1.4 rxt modeli için en uygun filtre ve egzos sistemi hakkında bilgi tecrübesi olan var mı acaba ?
alıcan simota :)