User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
79 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: K4M'e RS Emme Manifoldu

  1. #1
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    K4M'e RS Emme Manifoldu

    Arkadaşlar k4m motor kodlu cliı 1.6 16v olarakta geçer RS emme manifoldunu uygulanabilirmi yada buna uygun bir emme nasıl yapılabilir YARDIM!

  2. #2

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onun yerine custom çalışma yapmak daha akılcı olur.
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  3. #3
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K4M motor için şu görüntü size birşeyler çağrıştırabilir
    En azından bir düşünce oluşması açısından

    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RS Gaz kelebeği'nin 1-2 dokunuşla ciddi etki ettiğini biliyorum.ama manifold olarak SS takanlar var.fark ediyor
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  5. #5
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RS emme manifoldunu k4m ye oturtmak için bobin sisteminin felan biraz değişme4si gerekiyor. Runnerları k4m de olan pipo bobinlerden dolayı oturmuyor çünkü.. Zamanında denemiştik. astarı yüzünden pahalıya gelecek bir işlem, bir rs emme manifoldu bulup bunla ugraşana kadar arkadaşların fotografını eklediği şekilde kısacık kolları olan custom birşey yaptırabilirsiniz, ki rs manifoldundan alacağınızdan cok daha fazla verimi olacaktır diye düşünüyorum
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  6. #6
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet dbilasin emme sine baktim daha once arastirirken ama rakkam olarak ucuk geldi bende dokum ama orjinal birsey arayisina girdim nede olsa.twingo rs de de ayni motor var ve emmeden heardersa kadar modifiyeli 133hp veriyor yani uyum sagliyan varsa onceligim o cunku cikma bulmak yenisini almaktan hem uygun hemde kolay

  7. #7
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    RS emme manifoldunu k4m ye oturtmak için bobin sisteminin felan biraz değişme4si gerekiyor. Runnerları k4m de olan pipo bobinlerden dolayı oturmuyor çünkü.. Zamanında denemiştik. astarı yüzünden pahalıya gelecek bir işlem, bir rs emme manifoldu bulup bunla ugraşana kadar arkadaşların fotografını eklediği şekilde kısacık kolları olan custom birşey yaptırabilirsiniz, ki rs manifoldundan alacağınızdan cok daha fazla verimi olacaktır diye düşünüyorum
    Peki siz vazmigectiniz bu uygulama esnasinda yada nasil bir islemde bulundunuz

  8. #8
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brktsr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki siz vazmigectiniz bu uygulama esnasinda yada nasil bir islemde bulundunuz
    Evet, 1.6 clio sportu verip yerine bir tane clio rs almıştım aradaki rakam farkı yapacağım masraftan cok daha azdı zaten.. sonra elimde kalan rs manifoltlarınıda sattım, bütün enjektörler v.s. hepsini sattım. güzel oldu
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  9. #9
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zor işlem.yapılamazmı yapılır ama astarı yüzünü geçer.beygirler yetmiyosa model değiştirmek daha mantıklı.ama serüven arıyosan o ayrı tabi.

    clio sport (1.6 16 valf) için yapılacak en iyi çalışma

    1) CAİ (AEM,HKS,SİMOTA)(gaz kelebeği önü kazan iptal)
    2) KOMPLE DÜZ BORU (MAX 51 ODA ORTADA TÜP SUSUTURUCU VARSA, İDEALİ 48 LİK)
    3) GÜZEL Bİ SON (OTTO SPEC)
    4) EN SON GÜZEL Bİ YAZILIMLA DESTEKLENEBİLİR.

    En temiz yapılacak işlemler bunlar, gerisi boşa para sacmak olur kanısındayım....
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  10. #10
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet, 1.6 clio sportu verip yerine bir tane clio rs almıştım aradaki rakam farkı yapacağım masraftan cok daha azdı zaten.. sonra elimde kalan rs manifoltlarınıda sattım, bütün enjektörler v.s. hepsini sattım. güzel oldu
    aslında haklısın ve senin gibi herkes aynı şeyi söylüyor ama ben biraz farklı olsun olmayanı yapalım gibi bir düşüncenin içindeyim zaten tadını alınca aklımdaki ilk araç ya c rs yada m rs olucak

  11. #11
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LIGHT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zor işlem.yapılamazmı yapılır ama astarı yüzünü geçer.beygirler yetmiyosa model değiştirmek daha mantıklı.ama serüven arıyosan o ayrı tabi.

    clio sport (1.6 16 valf) için yapılacak en iyi çalışma

    1) CAİ (AEM,HKS,SİMOTA)(gaz kelebeği önü kazan iptal)
    2) KOMPLE DÜZ BORU (MAX 51 ODA ORTADA TÜP SUSUTURUCU VARSA, İDEALİ 48 LİK)
    3) GÜZEL Bİ SON (OTTO SPEC)
    4) EN SON GÜZEL Bİ YAZILIMLA DESTEKLENEBİLİR.

    En temiz yapılacak işlemler bunlar, gerisi boşa para sacmak olur kanısındayım....
    anladığım kadarıyla sende de k4m var kat iptali yaptın mı ve farkını gördünmü orta susturucuyu iptal etmeden ve ettiysen içinimi boşalttın susturucumu taktınBu arada bu araçta ısrar ve deneme sebebim az öncede dedim biraz farklılık ve üstündeki kısa şanzımanı değerlendirmek
    simota cai mevcut

  12. #12

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LIGHT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zor işlem.yapılamazmı yapılır ama astarı yüzünü geçer.beygirler yetmiyosa model değiştirmek daha mantıklı.ama serüven arıyosan o ayrı tabi.

    clio sport (1.6 16 valf) için yapılacak en iyi çalışma

    1) CAİ (AEM,HKS,SİMOTA)(gaz kelebeği önü kazan iptal)
    2) KOMPLE DÜZ BORU (MAX 51 ODA ORTADA TÜP SUSUTURUCU VARSA, İDEALİ 48 LİK)
    3) GÜZEL Bİ SON (OTTO SPEC)
    4) EN SON GÜZEL Bİ YAZILIMLA DESTEKLENEBİLİR.

    En temiz yapılacak işlemler bunlar, gerisi boşa para sacmak olur kanısındayım....
    İdeal borunun 48lik olduğunu nerden biliyorsunuz.Hem 51 hemde 48 olarak dynoya mı çıkardınız?
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  13. #13
    brktsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet benimde aklıma takıldı ama aynı söylediğini gözümle gördüğüm için kat dahil susturucuya kadar 51 çekilmiş bir k4m in bence sıkıştırma sevdiğini düşünürsek performans yerine kayıp olduğunu gördüm.kat iptali varmı ve headerstan başlayarak kat varmı yokmu kaçlık boru orta ve arka susturucu olayını anlatır ve performansta kazanç varmı yokmu söylerseniz soru işaretleride kalkar

  14. #14

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brktsr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet benimde aklıma takıldı ama aynı söylediğini gözümle gördüğüm için kat dahil susturucuya kadar 51 çekilmiş bir k4m in bence sıkıştırma sevdiğini düşünürsek performans yerine kayıp olduğunu gördüm.kat iptali varmı ve headerstan başlayarak kat varmı yokmu kaçlık boru orta ve arka susturucu olayını anlatır ve performansta kazanç varmı yokmu söylerseniz soru işaretleride kalkar
    Bende hem 4-1 headrs hemde 51lik boru var.Eski haline göre sadece alt devir biraz öldü.Üstler güzel.Sıkıştırmayı alt devir sever.
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  15. #15
    slcksrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brktsr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet benimde aklıma takıldı ama aynı söylediğini gözümle gördüğüm için kat dahil susturucuya kadar 51 çekilmiş bir k4m in bence sıkıştırma sevdiğini düşünürsek performans yerine kayıp olduğunu gördüm.kat iptali varmı ve headerstan başlayarak kat varmı yokmu kaçlık boru orta ve arka susturucu olayını anlatır ve performansta kazanç varmı yokmu söylerseniz soru işaretleride kalkar
    Clio 1.6 16v aracıma uyguladıklarım gayetde faydasını gordum hemde cok...

    -- RS Headers
    -- Emme manifoldları ve kelebek port polish
    -- 51' komple duz boru
    -- Chip tuning
    -- K&N Cai
    -- Shortshifter

    http://www.techturkey.com/forum/foto...9-db-clio.html

  16. #16
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu ana kadar Selçuk emminin aracı en yüklüler arasında bence
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  17. #17
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brktsr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anladığım kadarıyla sende de k4m var kat iptali yaptın mı ve farkını gördünmü orta susturucuyu iptal etmeden ve ettiysen içinimi boşalttın susturucumu taktınBu arada bu araçta ısrar ve deneme sebebim az öncede dedim biraz farklılık ve üstündeki kısa şanzımanı değerlendirmek
    simota cai mevcut

    evet kardeşim aynı araçtan bende kullanıyorum.ve araçla ilgili o kadar çok araştırma yaptım ve yorum aldımki.daha önce k4m üzerinde çalışmış arkadaşlardan aldığım bilgiler doğrultusunda yazdım sana o cümlelerimi.ben aracıma bu yaz yapmayı düşünüyorum bahsettiğin komple egzos manifoltunda bulunan üçgen flanştan başlayarak, kat iptal olacak, orta susturucu iptal olacak,yerine spor tip tüp orta susturucu koymayı planlıyorum, sonada otto spec.tabi bu şekildeki bir çalışmada 51 lik boru kullanılması uygun.ama spor orta koydurmak istemiyorsan.boru çapını 48 yapmanda fayda var çünkü hem ortasız hem 51 lik yaparsan alt devirlerindeki intaharı çok acı yaşayabilirsin.

    sana araştırmalarımda açmış olduğum konunun linkini vereyim.

    http://www.techturkey.com/forum/gene...fikasyonu.html

    senin simota cai nasıl bilmiyorum ama;aşağıda ilk yaptığım filtre çalışması ve en alttaki linkte iynn-rs arkadaşımızın yapmış olduğu kutuya benzer bi kutulama yaptım son halinde.

    http://www.techturkey.com/forum/atmo...ygulamasi.html


    http://www.techturkey.com/forum/do-i...re-kutusu.html


    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İdeal borunun 48lik olduğunu nerden biliyorsunuz.Hem 51 hemde 48 olarak dynoya mı çıkardınız?

    army ideal boru derken, seninde bildigin gibi araç sıkıştırmayı seven bi motora sahip. benim orda demek istediğim. eğer 51 lik komple manifolttan sona dümdüz boru çekerse, alt devirlerine intahar ettireceği idi.ama 51 lik çekerken ortaya spor tip, tüp orta susturucu koyarsa araç alt devirlerde sıkıştırmayı kaybetmemiş olur.


    yazdıklarım bi çok clio sport ve clio rs kullanıcısı tarafından edindiğim bilgiler ışığındadır.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  18. #18

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LIGHT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    army ideal boru derken, seninde bildigin gibi araç sıkıştırmayı seven bi motora sahip. benim orda demek istediğim. eğer 51 lik komple manifolttan sona dümdüz boru çekerse, alt devirlerine intahar ettireceği idi.ama 51 lik çekerken ortaya spor tip, tüp orta susturucu koyarsa araç alt devirlerde sıkıştırmayı kaybetmemiş olur.


    yazdıklarım bi çok clio sport ve clio rs kullanıcısı tarafından edindiğim bilgiler ışığındadır.
    İntihar falan etmez 2 boru arasında 3 mm var çok bişe farketmez ki bende var yekpare 51lik orjinaline göre alt illaki düştü ama gebermiş durumda değil.

    Ayrıca üst mesajlarında şöyle demişsin;
    1) CAİ (AEM,HKS,SİMOTA)(gaz kelebeği önü kazan iptal)
    2) KOMPLE DÜZ BORU (MAX 51 ODA ORTADA TÜP SUSUTURUCU VARSA, İDEALİ 48 LİK)
    3) GÜZEL Bİ SON (OTTO SPEC)
    4) EN SON GÜZEL Bİ YAZILIMLA DESTEKLENEBİLİR.

    En temiz yapılacak işlemler bunlar, gerisi boşa para sacmak olur kanısındayım....
    Ama ben bunların üstüne emme-kebelek portpolish ve clio172 headers da ekledim.Gayet faydasını gördüm boşa para saçmamış oldum.slcksrn'de yapmış o da memnun.Yanlış kanıdasın.
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  19. #19
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İntihar falan etmez 2 boru arasında 3 mm var çok bişe farketmez ki bende var yekpare 51lik orjinaline göre alt illaki düştü ama gebermiş durumda değil.

    Ayrıca üst mesajlarında şöyle demişsin;


    Ama ben bunların üstüne emme-kebelek portpolish ve clio172 headers da ekledim.Gayet faydasını gördüm boşa para saçmamış oldum.slcksrn'de yapmış o da memnun.Yanlış kanıdasın.


    benim düşüncemi yazdım sadece.aracın bu işlemleri yaptıktan sonra ne kadar HP aldın?ve ne kadar para harcadın tüm bu işlemler için peki????????
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •