SLX karbüratör, tempra karbüratör kiti+Hava filtresi
kapak taşlama, sibop ayarı , headers düz boru.. bakalım bunlarla tatmin olabilecezmi :)
bilgi alışverişi için tşkler..
Printable View
SLX karbüratör, tempra karbüratör kiti+Hava filtresi
kapak taşlama, sibop ayarı , headers düz boru.. bakalım bunlarla tatmin olabilecezmi :)
bilgi alışverişi için tşkler..
rica ederim forum bunun için var dediğim gibibunlar kezmez ise motor içine girmek gerekir yada swap
bi arkadaşımızında dediği gibi kesinlikle bu araç alınacaksa coil veya başka bir şekilde dip basıp kapak taşlama headers + düz boru ge kafana göre bir egsozla yetinebilirsin... boşa masraf etmeye gerek yok...
Fairway ve Broadway modellerinde çift boğazlı weber 32 DRT karbüratör bulunuyor zaten.Tempra karbüratörüyle uğraşmayın derim.Fairway modelinin sıkıştırma oranıda 9/1 olucak.Kapak taşlatmak bu motorlarda benzinde sorun yaratabilir ancak lpg de sorun olmaz sanırım.Turbo içinde sıkıştırma oranı yüksek gelebilir.En güzeli üstündeki karbüratöre güzel bi ayar verip açık hava filtresi uygulayarak dereceli egzantrik takmak.Headers düz boru işlemleride artısı olabilir.
Bu araç üzerinde orjinalde Weber marka çift boğaz karbüratör var zaten.(Weber32 DRT)
Slx karbüratörüde çift boğaz Weber 32/34 TLDE modeli. Aralarında dünya fark yoktur.Şuanda kullandığım Torosa aynı şekilde takmış olduğum karbüratör kendisi.Her iki modelinde parçaları rahatlıkla bulunabiliyor ancak Slx karbüratörünün takılması için manifold üzerinde oynama yada flanş takılması gerekiyor.Bence gereksiz olur.
bizim burda var bi tane mermi :D İes'lerle yürüyo