User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: c20xe yardım

  1. #1
    Splendour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    c20xe yardım

    kardeşlerim,abilerim, aracımda conta yaktım ve açmışken adam akıllı değiştirelim dedik 12,5 cr wössner piston da listemizde olanlardandı.bugün bir abim dediki krank dayanmaz vs.daha önceden c20xe ye böyle bir piston takan varmıdır nelerin değişmesi gerekir getirisi egzantrikle beraber olurmu.yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.teşekkürler.

  2. #2
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    2.354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    krank dayanmaz derken ? yataklardan falanmı bahsetti acaba yoksa direkt olarak krank milinin kırılmasındanmı :O

    gerçekten merak ettim mümkünmüdür böyle bişey ?

  3. #3
    Splendour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilemiyorum işte,acayip kafamda soru işratei kaldı.

  4. #4
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    2.354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesin konuşmayım o motor hakkında bilgim yok ama, atmosferik besleme olan bi araçta (yanlış vitese geçmeden) o tip şeyler çok mümkün gelmedi bana.. bilenler aydınlatır umarım

  5. #5
    Kadett_gsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock krank + kol , standart yataklar + 12,5 cr wossner bizim setup 'imiz. Herhangi bib sikinti olmaz. Yuksek sikistirmaya gececeksen bence egzantrik sart. Haliyle desteklemek icin yazilimda gelecek. Emme de degistirilmeden olmaz

  6. #6
    Splendour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılımla egzantrik vardı kafamızda ama emme derken direk lex tarzı manifoldmu yoksa işlemmi

  7. #7
    Kadett_gsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzantrik ve yuksek sikistirma ile artan hava ihtiyaci karsilanmali , lexmaul emme olabilir , daha ilerisi ITB olabilir ama benim onerim , arabayi ozellikle gunluk kullaniyorsan , lexmaul + ince conta +egzantrik + yazilim olur , hic wossner pistona girmeden. Ee kapak'a port polish te yaptirmak gerek tabi bunlarla beraber

  8. #8
    19gokhan90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Bornova/İZMİR
    Mesaj
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç bişey olmaz, eğer olsaydı dün o listeye krank da yazılırdı

  9. #9
    Splendour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 19gokhan90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç bişey olmaz, eğer olsaydı dün o listeye krank da yazılırdı
    kanka benim ondan bir kaygım yok zatende,bugün yine 1-2 sinir bozucu yorum alınca etraftan sorayım dedim

  10. #10
    KSE71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul.
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    12.5 Piston, Egzantrik+ tyming, yazılım, kapak port polish, lexmaul. Bu speklerle düzgün toplanırsa bence çok keyifli hale gelir C20XE. Günlük kullanılıyorsa en idaal yapılacaklar bunlar bence.

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    719
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Splendour Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılımla egzantrik vardı kafamızda ama emme derken direk lex tarzı manifoldmu yoksa işlemmi
    kadett gsi nikli arkadaş tam anlamıyla ihtiyaçlarını anlatmış. sana kalan güzel ve düzgün bir usta bulup bu işi hatasız yapmak

  12. #12
    CorsaGSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir / Hatay
    Mesaj
    372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Splendour Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşlerim,abilerim, aracımda conta yaktım ve açmışken adam akıllı değiştirelim dedik 12,5 cr wössner piston da listemizde olanlardandı.bugün bir abim dediki krank dayanmaz vs.daha önceden c20xe ye böyle bir piston takan varmıdır nelerin değişmesi gerekir getirisi egzantrikle beraber olurmu.yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.teşekkürler.
    Görkem kandırdık biz seni krank desteklemez tabi sende inandın mı bize

    Böyle şeylere fazla kafa yorma kafayı yersin, herkesi dinleme arabanın başını yersin
    Araç Kiralama
    Powered CorsaTigraGarage by TigraKAAN
    Mapped by Chare

  13. #13
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadett_gsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egzantrik ve yuksek sikistirma ile artan hava ihtiyaci karsilanmali , lexmaul emme olabilir , daha ilerisi ITB olabilir ama benim onerim , arabayi ozellikle gunluk kullaniyorsan , lexmaul + ince conta +egzantrik + yazilim olur , hic wossner pistona girmeden. Ee kapak'a port polish te yaptirmak gerek tabi bunlarla beraber
    adam GSI King beyler,

    dağılın !

    biyaaadd
    Loading...

  14. #14
    raptor_98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CorsaGSI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Görkem kandırdık biz seni krank desteklemez tabi sende inandın mı bize

    Böyle şeylere fazla kafa yorma kafayı yersin, herkesi dinleme arabanın başını yersin
    ilk defa düzgün bişey söylemiş walla,o liste çıktıysa sıkıntı olmaz..ama yağ pompasını en başa yaz )

  15. #15
    Splendour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı raptor_98 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk defa düzgün bişey söylemiş walla,o liste çıktıysa sıkıntı olmaz..ama yağ pompasını en başa yaz )
    aynen yağ pompası olacak aga

  16. #16
    tigrakaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    görkem aklıma geldi , şu sana krang dayanmaz vs diyen abiyi bigün bi buluşmaya çağırsana , belki dayanmayan kranglı c20 lerle roling yapmak ister tomcat le

  17. #17
    ali elbasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne oldu sonuc topladınızmı motoru aldınızmı 12.5cr piston neye mal oldu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •