User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: clio 1.6 16v sport Headers önerisi

  1. #1
    pc999
    Misafir

    clio 1.6 16v sport Headers önerisi

    Arkadaşlar clio 1.6 sport a en uygun ve en iyi performans alabileceğim headers hangisidir, bilgisi tecrübesi önerisi olan arkadşlar yardımcı olursa sewinirim..

  2. #2

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clio 172 headers'ı.
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  3. #3
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Clio 172 headers'ı.
    forumda uygulayan arkadaslar vardi, yazilimla felan guzel guc aldilar.

  4. #4
    pc999
    Misafir
    Alıntı F4R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forumda uygulayan arkadaslar vardi, yazilimla felan guzel guc aldilar.
    4-2-1 mi? 4-1 mi ? üst devirlerin daha verimli olması için

  5. #5

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pc999 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 mi? 4-1 mi ? üst devirlerin daha verimli olması için
    4-2-1'ini bulabiliyosan al Hadi buldun o nimeti nası kesip biçicen
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  6. #6
    cReaSe
    Misafir
    Alıntı pc999 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 mi? 4-1 mi ? üst devirlerin daha verimli olması için
    4-2-1 zor dediği gibi.Çok tuzlu olur bulsan bile.En iyisi 172.4-2-1'e verilecek para ile düzgün egzos yaptırırsın standart borular ufak kalacak cızırdar.tecrübe ile sabit.

  7. #7
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Army gerekli aciklamayi yapmis. Bi ara bende yapmak istiyodum. Ama ugrasmak gerekiyo zaman gerekiyo o sebepten olmadi. Ama bakarsin kafa atar yine...
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  8. #8
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle tam olarak aklınızdan geçenler neler, yapılacak olan değişiklik sadece manifoldla sınırlımı kalacak susturucular ve ara boruda değişecekmi? yapılan her işlemde aracın tepkisi değişiyor.

  9. #9
    pc999
    Misafir
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle tam olarak aklınızdan geçenler neler, yapılacak olan değişiklik sadece manifoldla sınırlımı kalacak susturucular ve ara boruda değişecekmi? yapılan her işlemde aracın tepkisi değişiyor.
    chip+hava filtresi+headers+ 51 lik düz boru otto son yapmayı planlıyorum ..
    hedaers işini çözebilirsem gerisi kolay
    headers bulmak çok zor heralde ?

  10. #10
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers bulman hem zor hemde maliyet açısından seni çok üzer, benim araçta neredeyse denemediğim kombinasyon kalmadı eger sadece son susturucu kullanacaksan kesinlikle 4-2-1 equal lenght ( eşit uzunluktaki boru) şeklinde yaptır, bükümlerde potsuz olmaması gerekli onun için eski usul kullanarak büküm yapmıştım ben. rs headersı kullanı pek tavsiye etmiyorum flanş kısmını kesip tekrar kaynatırken çatlama kırılma ihtimali yüksek oluyor sonuçta uzun süre ısıya maruz kaldığından dolayı ilk halindeki esnekliği kalmıyor boruların. 4-1 üstlerde daha canlı götürür fakat orta susturucu ile kullanmazsan altlar çok ölüyor birde 4-1 için genelde boru mesafesini çok kısa tutukları için alt devirlerin oem manifolda göre aşırı zayıflama olur.

  11. #11
    pc999
    Misafir
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    headers bulman hem zor hemde maliyet açısından seni çok üzer, benim araçta neredeyse denemediğim kombinasyon kalmadı eger sadece son susturucu kullanacaksan kesinlikle 4-2-1 equal lenght ( eşit uzunluktaki boru) şeklinde yaptır, bükümlerde potsuz olmaması gerekli onun için eski usul kullanarak büküm yapmıştım ben. rs headersı kullanı pek tavsiye etmiyorum flanş kısmını kesip tekrar kaynatırken çatlama kırılma ihtimali yüksek oluyor sonuçta uzun süre ısıya maruz kaldığından dolayı ilk halindeki esnekliği kalmıyor boruların. 4-1 üstlerde daha canlı götürür fakat orta susturucu ile kullanmazsan altlar çok ölüyor birde 4-1 için genelde boru mesafesini çok kısa tutukları için alt devirlerin oem manifolda göre aşırı zayıflama olur.
    teşekkürler dostum, ustayla bi konuşucam bakalım istediğimizi yapabilecekmi

  12. #12
    tayreep_john - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    TURKİYE BURSA
    Mesaj
    2.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üniveristeden çok yakın bi arkadaşım geçen hafta manifoldundan kaçaklar olduğu için sanayiye gitti ve şansına sorunsuz çıkma ph1 ( 172 rs ) headersı buldu çok uygun bi fiyara kapatıp almış 250 milyon gibi bi paraya aldı yanlış hatırlamıosam 48lik düz boruyu da yaptırmış ucuna remus egsozu takıp okula döndü... bi deneme yaptık sabah denediğimizde kafa kafaya giderken bide bu haliyle denedik 6 boy geçti beni bulabilirsen sende yap derim
    SM PERFORMANCE

  13. #13
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tayreep_john Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üniveristeden çok yakın bi arkadaşım geçen hafta manifoldundan kaçaklar olduğu için sanayiye gitti ve şansına sorunsuz çıkma ph1 ( 172 rs ) headersı buldu çok uygun bi fiyara kapatıp almış 250 milyon gibi bi paraya aldı yanlış hatırlamıosam 48lik düz boruyu da yaptırmış ucuna remus egsozu takıp okula döndü... bi deneme yaptık sabah denediğimizde kafa kafaya giderken bide bu haliyle denedik 6 boy geçti beni bulabilirsen sende yap derim
    arkadaşının arabasının specler neler, sadece son susturucu bile tek başına çok etkiliyor aracı. isteyenler için rs oem headersı ***** sitede var.

    benim araç için konuşuyorum. sadece filtre ile 1 boy, filtre artı son susturucu 4 boy fark ettiriyor. tabiki bunu kıstas almak ne kadar dogrudur orası tartışılır. denemelerde lastiklerin patinaja kalması değiştiği için saglıklı bir kıstas olmuyor. benim tavsiyem bu işi iyi bile bir ustanın yapması zaten maliyeti yüksek ama iyi bir getirisi olur yada headers için vereceğiniz paraya yazılım yaptırıp daha fazla güç alabilirsiniz ( son susturucu değişmesi gerekli)

  14. #14
    tayreep_john - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    TURKİYE BURSA
    Mesaj
    2.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşının arabasının specler neler, sadece son susturucu bile tek başına çok etkiliyor aracı. isteyenler için rs oem headersı ***** sitede var.

    benim araç için konuşuyorum. sadece filtre ile 1 boy, filtre artı son susturucu 4 boy fark ettiriyor. tabiki bunu kıstas almak ne kadar dogrudur orası tartışılır. denemelerde lastiklerin patinaja kalması değiştiği için saglıklı bir kıstas olmuyor. benim tavsiyem bu işi iyi bile bir ustanın yapması zaten maliyeti yüksek ama iyi bir getirisi olur yada headers için vereceğiniz paraya yazılım yaptırıp daha fazla güç alabilirsiniz ( son susturucu değişmesi gerekli)
    murat abi specler simota filtre kiti ph1 headers düz boru remus son susturucu ...
    SM PERFORMANCE

  15. #15
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tayreep_john Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    murat abi specler simota filtre kiti ph1 headers düz boru remus son susturucu ...
    bilgilendirme için teşekkür ederim. dogru kombinasyon ve güzel sonuçlar almışsınız.

  16. #16
    tayreep_john - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    TURKİYE BURSA
    Mesaj
    2.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgilendirme için teşekkür ederim. dogru kombinasyon ve güzel sonuçlar almışsınız.
    arkadaşa fikir verme konusunda yardımcı olmuşuşuzdur umarım..
    SM PERFORMANCE

  17. #17
    Dr.Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 alt devirlere biraz daha güç verir ama 4-1 altı öldürüp üst deviri getirir şehir içi giderken çok gücüm olmasın dersen 4-1 tavsiyemdir armağan kardeşimin dediği gibi rs in orjinal headersını alıp flansh ile yapabilirsin armağan ankarada bunu uyguladı gerekli bilgileri o kardeşimizden al bence kendisi gayet güzel bi şekilde kendi arabasına uyguladı onu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •