Arkadaşlar clio 1.6 sport a en uygun ve en iyi performans alabileceğim headers hangisidir, bilgisi tecrübesi önerisi olan arkadşlar yardımcı olursa sewinirim..
Arkadaşlar clio 1.6 sport a en uygun ve en iyi performans alabileceğim headers hangisidir, bilgisi tecrübesi önerisi olan arkadşlar yardımcı olursa sewinirim..
Clio 172 headers'ı.
Önden ok gibi arkadan b.k gibi
Army gerekli aciklamayi yapmis. Bi ara bende yapmak istiyodum. Ama ugrasmak gerekiyo zaman gerekiyo o sebepten olmadi. Ama bakarsin kafa atar yine...
K-TEC RACİNG
(RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)
öncelikle tam olarak aklınızdan geçenler neler, yapılacak olan değişiklik sadece manifoldla sınırlımı kalacak susturucular ve ara boruda değişecekmi? yapılan her işlemde aracın tepkisi değişiyor.
headers bulman hem zor hemde maliyet açısından seni çok üzer, benim araçta neredeyse denemediğim kombinasyon kalmadı eger sadece son susturucu kullanacaksan kesinlikle 4-2-1 equal lenght ( eşit uzunluktaki boru) şeklinde yaptır, bükümlerde potsuz olmaması gerekli onun için eski usul kullanarak büküm yapmıştım ben. rs headersı kullanı pek tavsiye etmiyorum flanş kısmını kesip tekrar kaynatırken çatlama kırılma ihtimali yüksek oluyor sonuçta uzun süre ısıya maruz kaldığından dolayı ilk halindeki esnekliği kalmıyor boruların. 4-1 üstlerde daha canlı götürür fakat orta susturucu ile kullanmazsan altlar çok ölüyor birde 4-1 için genelde boru mesafesini çok kısa tutukları için alt devirlerin oem manifolda göre aşırı zayıflama olur.
üniveristeden çok yakın bi arkadaşım geçen hafta manifoldundan kaçaklar olduğu için sanayiye gitti ve şansına sorunsuz çıkma ph1 ( 172 rs ) headersı buldu çok uygun bi fiyara kapatıp almış 250 milyon gibi bi paraya aldı yanlış hatırlamıosam 48lik düz boruyu da yaptırmış ucuna remus egsozu takıp okula döndü... bi deneme yaptık sabah denediğimizde kafa kafaya giderken bide bu haliyle denedik 6 boy geçti benibulabilirsen sende yap derim
SM PERFORMANCE
arkadaşının arabasının specler neler, sadece son susturucu bile tek başına çok etkiliyor aracı. isteyenler için rs oem headersı ***** sitede var.
benim araç için konuşuyorum. sadece filtre ile 1 boy, filtre artı son susturucu 4 boy fark ettiriyor. tabiki bunu kıstas almak ne kadar dogrudur orası tartışılır. denemelerde lastiklerin patinaja kalması değiştiği için saglıklı bir kıstas olmuyor. benim tavsiyem bu işi iyi bile bir ustanın yapması zaten maliyeti yüksek ama iyi bir getirisi olur yada headers için vereceğiniz paraya yazılım yaptırıp daha fazla güç alabilirsiniz ( son susturucu değişmesi gerekli)
4-2-1 alt devirlere biraz daha güç verir ama 4-1 altı öldürüp üst deviri getirir şehir içi giderken çok gücüm olmasın dersen 4-1 tavsiyemdir armağan kardeşimin dediği gibi rs in orjinal headersını alıp flansh ile yapabilirsin armağan ankarada bunu uyguladı gerekli bilgileri o kardeşimizden al bence kendisi gayet güzel bi şekilde kendi arabasına uyguladı onu![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)