arkadaşlar 106 xs için headrs ne onerırsınız veya elınzde varmıdr ustunde orj 4-1 manıfold var ve buji tercıhı ne olmalaıdır başka onerisi olan varsa yurur açısından yazssın lutfen tesekkurler![]()
arkadaşlar 106 xs için headrs ne onerırsınız veya elınzde varmıdr ustunde orj 4-1 manıfold var ve buji tercıhı ne olmalaıdır başka onerisi olan varsa yurur açısından yazssın lutfen tesekkurler![]()
güzel bir filtre düz boru egozt ve chiple 1.6 ies lerle yürüyen birşey olur.. headers boşun arama bence gerek yok ..
low is low
Biz piston, kapak işleme , kelebek ,flitre , egsoz ,yazılım, Yaptık oldukça sıkı oldu tavsiye ederim . Araban kaç model motoru kaç litre .
CRM Style
Normal xs le zaten hondaları ayırırsın kardeşim. Güzel bi egzos filtre birde yazılım tadından yenmez zaten seri bir araç.
Dr DTİ
aynen xs ile ies leri yersin rolling de şanzuman oranından dolayı kaybedebilirsin.
eğer motoru sonuna kadar doldururum demiyorsan senin manifoldun yapıcağın işlemleri rahatlıkla kaldırır headers a gerek yok. Buji olarakta orjinalinde hangi buji varsa onu kullanmanı öneririm.
Bende xs varken gti piston+chip+filtre+egzoz+kapak taşlama+14/60 ile çok iyi yürüyordum tavsiye ederim.
Gti piston istersen elimde 4 tane mvcut. Kollar satildi onlar yok malesef. 4 2 1 oem gti headers istersende elimde mevcut.
4-1 headers yerine gti manifold kullanmanız yeterli olabilir.filtre düzboru egzoz yazılım ile tatmin edebilir sizi.
99' ZN 106 GTİ
14' SC İBİZA CUPRA
94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
16' FK2 TYPE-R
8 valf oldugu için 4+1 orj egzoz manıfoldunu sokup gti 421 manıfoldunu kullanmam ust devırlerımı zayıflatmazmı bıde gti da xs egzoz manıfodu uyumlu mu bırbırıne
Giriş boğaz kısımları 1-1 uyumlu değil...Manifoldun tadilat görmesi gerekir..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)