User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: 106 GTİ Enjektor

  1. #1
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    106 GTİ Enjektor

    Arkadaslar aracima yuksek performans ve Yuksek cc degerleri olan enjektor taksam faydasi ne olur ? Bir katkisi olurmu ve takilabilir mi?
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  2. #2

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendi aracımda oem enjektörler vardı yetiyordu..
    Crm performance

  3. #3
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende dereceliye girmeyi dusunuyorum bu yaz , fakat merak ettigim nokta sadece iyi bir enjektorle performans alabilirmiyiz ...
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  4. #4
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo harici bence orj enjektor gayet tatminkardir...
    gariban 106 gti....

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GTCihad Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende dereceliye girmeyi dusunuyorum bu yaz , fakat merak ettigim nokta sadece iyi bir enjektorle performans alabilirmiyiz ...
    oem enjektörler yeterli olur..söktürüp test makinasında kontrol ettirin kafidir diye düşünüyorum.
    Crm performance

  6. #6
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alper_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oem enjektörler yeterli olur..söktürüp test makinasında kontrol ettirin kafidir diye düşünüyorum.
    Yanlis anlasilma oldu sanirim su an enjektorlerde sikintim yok ben diger enjektorlerin katkisini merak etmistim ki anladigim oem yeterli
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oem enjektörleriniz yeterli

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GTCihad Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlis anlasilma oldu sanirim su an enjektorlerde sikintim yok ben diger enjektorlerin katkisini merak etmistim ki anladigim oem yeterli
    yok yanlış anlamadım, sadece makinada atışlarını kontrol ettirin dedim..işeme varmı diye gerektiğinde kapasitesinin üzerinde çalışabiliyorlar, yeterli olur.
    Crm performance

  9. #9
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zannedersem aracta bisi yok olsada denemekte istersen 5. Enjektor yapabilirsin wibebant warmi aracinda warsa 5 enjektoru deneye bilirsin ama sana bi faydasi olmaz afr zengin olur yani 10-11 arasi yurur arac... Eger enjektorle beraber nosda basarsan afren 11 olur o zaman fena olur iste... Bnm arkadasim orj enjektorle turbo yapildi ve 5. Enjektor kullaniyordu manuel kendisi basiyordu...
    gariban 106 gti....

  10. #10
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracta yazilim , portpolish , filtre , duzboru var bu yazda dereceli dusunurm pistonlarla beraber insallah
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  11. #11
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi safc al devam onun haricinde fazla yakıt göndermek sana fayda sağlayıp gücünü arttırmaz bilakis arabanı boğar yürütemezsin ileride dereceli yaptığında da bi regülatör takar basıncı 4 bara açarsın alt devri safc den kısar üstdevride gerektiği gibi ayarladınmı araban gayet sağlıklı yürür

  12. #12
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi safc al devam onun haricinde fazla yakıt göndermek sana fayda sağlayıp gücünü arttırmaz bilakis arabanı boğar yürütemezsin ileride dereceli yaptığında da bi regülatör takar basıncı 4 bara açarsın alt devri safc den kısar üstdevride gerektiği gibi ayarladınmı araban gayet sağlıklı yürür
    Safc de standart ayarlar varmi ayarlari ben yapabilirmiyim taktigimda yoksa profesyonel ellerdemi yaptircaz safc ile ayari
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  13. #13
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aywrla konusunda bayagi bir bilgiye ulastim netten peki 106 gti da kullanilabilecek tip hangisi afc , safc , vafc hangisini onerirsiniz farklari nelerdir
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  14. #14
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GTCihad Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aywrla konusunda bayagi bir bilgiye ulastim netten peki 106 gti da kullanilabilecek tip hangisi afc , safc , vafc hangisini onerirsiniz farklari nelerdir
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  15. #15
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GTCihad Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aywrla konusunda bayagi bir bilgiye ulastim netten peki 106 gti da kullanilabilecek tip hangisi afc , safc , vafc hangisini onerirsiniz farklari nelerdir
    Üçüde kullanılabilir. vafc'de ek olarak değişken subap kontrolüde var ama 106'da bir önemi yok.
    Bence gereksiz parça ve uğraşı.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •