User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: Vti

  1. #1
    Can_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    konya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vti

    Arkadaşlar önümüzdeki günlerde sübap lastiklerini değiştrimek için vti nin kapağını açtıracağım kapağıda açmışken geri eski haliyle kapatmak istemiyorum ince contayı araştırdım budy cluba karar kıldım artı birde yay şapka gerektirmeyecek en iyi verimi alabileceğim egzantrik düşünüyorum ama ne takacağım konusunda hiç bi fikrim yok bu konuda bilgisi olan arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
    Birde aracı aldığımdan beri headers ariyorum dc ve megan baktım ikinci el bulamadım. ***** sitede bir çok headers var hepside şekil itibariyle farklı yapıda ama araca hangisi en iyi verimi verir bilemiyorum bu konudada yardıma ihtiyacım var. yani kısaca yapacaklarım

    İnce conta: budy club
    egzantrik: ?
    headers: ?
    ayarlı kasnak: ?
    soru işareti koyduğum alanlarda uzman arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
    bu uygulamalar sonrasıda P28 beyin takmayı düşünüyorum.
    P28 sonrası oem yay şapkanın sorun çıkarmaması için max: 8800 devir dönmeyi planlıyorum


    Aracta şuan sadece
    Simota bigtube filtre kiti
    51 düzboru sonda 55 yada 60 tam emin deilim otto var.

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8800 devir dönmek sıkıntı çıkarır en ufak hatanı kabul etmez. 8400 idealdir o yaylar için.

  3. #3
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    aynen katılıyorum. oem yay şapka ile 8800 çok sakat hata affetmez. itr takarsan ayarlı kasnağa ihtiyacın yok ayrıca açmışken yay ve şapkalrı değiştirisen eksantriğe göre bir devir bandı ayarlanabilir. ayrıca subabları kontrol ettirmeyide unutmamak lazım. bu seferde subablarda uzama varsa tehlikeli olabilir. hatta ince conta koyacaksan arp saplamada koymanı tavsiye ederim. headers olarakta dc 2.25 le devam edebilirisn. şimdilik aklıma gelenler bunlar.

  4. #4
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben yay sapka ile 8300 donmeye tirsiyorum helal vallaha 8800 devir .
    DRİLL
    Dr.Ecu

  5. #5
    silent furious - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o kadar açmışken egzantriklerle beraber yay şapka da değişmeli bence ki 8200 de giren kesiciyi 8800 lere taşımak istiyorsun subap yakalama riskine karşın yay şapka takılmalı

  6. #6
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    aslında 8800 e bide subab koymak lazım, kafa rahat olması için. hiç belli olmaz çın eder valla

  7. #7
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    acmısken yay sapka konur egzantrık ıcın kapak acılmıyor zaten..

  8. #8
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yay sapka kapak acmadanda koydurabilirsin yapan yer var.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  9. #9
    Can_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    konya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar zaten kapak açmamak gibi bi düşüncem yok sübap lastiklerini değiştrmek istediğim için kapağı açmam gerek açmışkende ufak tefek bişiler yapmak aracı yakın zamanda aldığım için pek masraf edecek bütcemde yok açıkcası bi ince conta bi egzantrik birde beyinle tahmini 1500 lira gibi bi rakam çıkıyor oem yay şapkanın 8800e kadar dayanabileceğini okumuştum bi yerde dayanmazsada artık 8400 döneriz oda yeter aşırı bi beklentim yok zaten.

  10. #10
    sandman
    Misafir
    ben oem yay sapka gsr egz. ile 9000 devir dondum hic bir sikinti yasamadim
    size onerim gsr egzatrik oem yay sapka ile 8800 donebilirsiniz ama yazilimla yazilimsiz sikinti cikarir

  11. #11
    AslanMustafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    T.C istanbul/B.evlerr
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende b16b piston oem yay sapka b16b egz 8700 devir dönuyorum. çok sukur suana kadar sıkıntı yasamadım.
    Lafa gelince fenaa esersiniz, icraate gelince pamuk şekersiniz..


    DR.ecu.Öz

    sistem garage

  12. #12
    Can_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    konya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki headers için ne düşünüyorsunuz dc yada megan bulamadım netteki paslanmaz 304 krom malzemeden yapılma diye satılan headerslardan almak ne kadar mantıklı hepside şekil itibariyle farklı farklı neye dikkat etmek gerek

  13. #13
    sandman
    Misafir
    egzantrik beyin ince conta yaparsaniz replika dc ler var 4-1 2.5 inc ideal olur

  14. #14
    abdullah songür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b18c5 oem egzantirk kullanırsan yay şapka takmana gerek kalmaz
    cızırtılı bi ses istiyorsan dc
    subaru sesi istiyorsan megan
    ayarlı kasnagada gerek yok zaten
    SONGÜR PERFORMANCE GAREGE

    MAPPED BY US GARAGE

  15. #15
    hunter6725 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Şehir
    Türkiye/ İZMİR
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşım egerki devir dönücem diyorsan yay şapka mutlaka yap derim tabi yag pompasını ITR ile değiştirmelisin bence açmışken bütceni arttır piston sekman filanda yap şıkır şıkır olsun biz yaptık çok keyifli yakında namını duyarsınız bu hafta neptun ve egzantirikler takılacak takılmadan önce stock type-r 2 boy atıyordu bakalım şimdi nasıl olacak zaten ses type-R dan farksız.
    LACİ EKK20

    CEP TEKNİK TÜM CEP TELEFONLARI TAMİR BAKIM ONARIM İZMİR...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •