Eray uçurdun sende 318is i zaten fabrikadan yapılabilecekler yapılmış olarak geliyor o araç.Buyuk manıfold kısa dişli vs vs..![]()
Alpine chip. Düz borular. Hava filtresi. 3.25tds krangıydı sanırım. Hacim büyütme. Kilitli difransiyel.
1.6tdi.
Ecutech.
abi bide onları yazsan süper olcak..![]()
It's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog..
fazla devır cevırmemeni öneririm İS lerde sente atlamakta hastalardır bunlar ve cubuk kıraker gibi oLur sıbopları..
cvp veriyorum....
a. şıkkı
egzost çip devamhafiflet bide arabayı okadar güzel gelir sana zaten
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
bi arkadaşım için sormuştum, hafta içi ufaktan atmosferik bişelerle başlıyomuş..hafifletme önerisini dikkate almak lazım..
It's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog..
M47 E46 3.20 dizel krankı (kasnakların olması için kafası 0,5mm tornalanıyo)
+
3,8mm Deck lenmiş (kısaltılmış) s50b30(3.0 M3) pistonları 86mm (tabi silindir çapı genişletirlerek 2mm)
+
m42 orjinal kollar
+
1,8 mm kapak contası
+
düz boru egzoz + iyi yapılmış bi CAİ + 7000d/d kesicili, arabaya özel yapılmış map li çip (Dastek Unichip,vb..)...
=
Bunlarla sıkıştırması 11,6 - 11,8 arası olan 2115cc motor 200hp civarı üretebiliyor..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)