User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 106 GTİ egsoz

  1. #1
    tolgaR
    Misafir

    106 GTİ egsoz

    106 gti düşünüyorum headers zaten 106 gti da işe yaramadığı söleniyor bende headerslı cok az gördüm ama egsoz düz boru 51 lik m 60 lıkmı öneriyosunuz arabada su anda chip ve yakında kısa olucak ve cold air intake yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürederim....

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 çok büyük gidebilr bana göre biraz alt devir istiyosan 51 ideal gibi
    körler sağırlar

  3. #3
    tolgaR
    Misafir
    acaba 60 lık bu şekilde roll de tutarmı makınayı acaba cunku sonra egzantirk düşünüyorum o yuzden 60 lık bana daha ii olur gibi geldi ileriye dönük olarakta ama egzantirik gelene kadar makına gidişatı ne olur bilmiyorum 60 lık la

  4. #4
    Ally - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ANTALYA/MANAVGAT
    Mesaj
    461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 ıyı lurr

  5. #5
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lık yeterlı bence
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  6. #6
    amg_merco35
    Misafir
    51 yeterli kardesimm aama süpersprint+headers yapabilirsin

  7. #7
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi 60lık 51lik konusu daha. Yükleyeceksen 60 lık kalsın derim.

  8. #8
    guney
    Misafir
    süpersprint headers + ara boru 51 lik + orta ve son süper sprint yaparsan 10 olur

  9. #9
    ulasstoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.202
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    55 lik yap kimseyi kırma ne onun dedigi ne bunun


    şaka bi yana ben 51 lik yaptım arabam kudurdu sonda sebring vardı (tırt) yüklesende 51 lik sana yeter biraz sıksın arabanı

  10. #10
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51lik iyidir, piston vs düşünmüyorsan fazlası zarar..
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2008
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    51lik iyidir, piston vs düşünmüyorsan fazlası zarar..
    +100000 sahn abi doğru soylemiş

  12. #12
    tolgaR
    Misafir
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    51lik iyidir, piston vs düşünmüyorsan fazlası zarar..
    clio rs le yürüyen araç sizsiniz snırım sizde ne vardı listenizide gördüm gerçi siz kaçlık kullanıyosunuz acaba...

  13. #13
    Pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayni celiskide bende kaldim 51'lik mi 60'lik mi dige .. Gittim sorduk egzozcuya vs 51'lik idealdir ki 106'da alt devir arabasi 60'liga hic luzum yok ..

  14. #14
    su106GTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/antalya
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik idealdır bıraz sıkması alt devırlerı canlandırır guzelbir tork güç bandı olusur.

  15. #15
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolgaR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    clio rs le yürüyen araç sizsiniz snırım sizde ne vardı listenizide gördüm gerçi siz kaçlık kullanıyosunuz acaba...
    rsle yürüyen arkadaş izmirden arabalar aynı renk onun aracında dbilas dynamics egzantrik+yay şapka, m52 piston vs var ve 61mm kullanıyor..benim aracımda mahle piston var fakat egzantrik yok, ben 51lik kullanıyorum..eğer yüksek dereceli egzantrik ve yüksek sıkıştırmalı egzantrik takacaksan 61lik olur ama ben uzun süre chip, cai kısa vs gibi soft modifiye ile gezicem dersen 51lik derim..maddi durumun ii ise set olarak super sprint 10 numaradır..yok düz boruyu sanayide yaptırıcam dersen son susturucun kesinlikle supersprint olsun..hem başını ağrıtmaz çok sesli değildir, hemde gerçekten yüksek kaliteli bir egzosttur..ben 306gti'ımda birebir remus ve sonrasında 61lik ss kullanmıştım, ss çok daha fazla keyifli..su anda da aracımda ss var çok memnunum..
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  16. #16
    tolgaR
    Misafir
    anladım ben sona orjinal otto koymayı düşünüyorum 51 lik sanayi değilde iskeder düz boru sfır podsuz maşAllh m52 dediğiniz piston hangi aracın veya alınıyomu bilmiyorum forged gibi ben önceden kullanmıştım gti çok nasip olmamıştı bi şey yapmak sağol arabanıd beğenerek takip ediyorum siteden rengi yeter zaten

  17. #17
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 mm yapmanı öneririm zaten fransızlarda geri basınç gerçekten gerekli.
    son susturucu olarakta otto biraz sesli 110-120 gibi hızlarda da kuvvetli bi uğuldama oluyo o yüzden ss kullanırsan rahat edersin.

  18. #18
    Ally - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ANTALYA/MANAVGAT
    Mesaj
    461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik boru sonada 60 mm gırıslı hks taksak sıkıstırma acısından nasıl olur ?

  19. #19
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    süpersprint headers + ara boru 51 lik + orta ve son süper sprint yaparsan 10 olur
    yaklasın 6-7 son susturucu ve hala depoda bile duran 51lik filan duz borular var,

    hiç kasmanın anlamı yok, asırı besleme degil ise tek adres, ss orta susturuculu ara boru sona o kit2in ss son susturucu ilginç bi sekilde hem alt devirler hem ust devirler dolu oluyo kayıpsız, sesi son nokta.


    düz boru ihtiyacı olan parmak kaldırsın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •